1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

Ashavan Guest

En neem jij ook 1 capsule per dag? :D

Net 1kg weightgainer besteld anders haal ik het einde van dit V-diet niet.
    2 t-shirts besteld + potje Hot Roxx fatburner aangezien me Venom Hyperdrive nog maar 40caps heeft wat net te weinig is.

2. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Exact 4 kilo in 2 weken afgevallen! Ik zie en voel ook al echt verschil met voorheen.
    Nu dit vasthouden. :)

3. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Netjes :thumbs:
    Verder ook je voedingschema aangepast, anders is het er zo weer aan ? ;)

4. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik slik er 2 op een dag staat op de achterkant van het potje als maximale aantal capsules opeen dag8)

Vaak naar een flinke krachtraining word ik heel moe en slap zit je een beetje in een dipje. is dit normaal is hier iets tegen te doen? want vaak ga ik s'avonds nog weg naar vrienden ofme vriendin en dan is het klote om je zo moe te voelen;)

5. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Veel snelle koolhydraten eten/drinken na de training en misschien bord spaghetti.

6. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Mja. Ik zat gewoon altijd fulltime aan de frisdrank. Dat was eigenlijk bij mij de dikmaker. Dat heb ik er uit gehaald. ALS ik nu frisdrank neem, is het light. Maar liever gewoon water. :)

Mijn buik wordt al behoorlijk platter. Ik heb ooit 96kg gewogen. En het lijkt nu alsof mijn borstkas wat achter blijft met afvallen?
    Het is toch niet mogelijk om op specifieke plekken af te vallen? Of is het normaal dat je buik sneller gaat dan je borstkas?

Tot slot nog een vraagje: Wat is het verschil tussen vetverbranding en cardio? Mijn doel is op dit moment vetverbranden, maar ik zit altijd op cardio snelheid te trainen. Dit is toch niet erg?

7. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    dus een pakje dextro energy na een training is koel?;)

8. Ashavan

Ashavan Guest

hmm...plan je maaltijden zodat je 45-60mins na je training complexe kh's binnen krijgt. En wat dextro na de training is leuk om even vlug, maar kort, aan te vullen en heb je op langer termijn niks aan.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ben ik iig groot voorstander van! Grote insulinepiek die de proteinesynthese ook nog een bevordert. Dextrose samen met eiwitten en creatine en gaaaaaan

10. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gebruiken mensen hier ook van die fatburners?En werkt dat ook echt, of zijn het tell sell praktijken ;) ?En zo ja, waar halen jullie die?

11. Ashavan

Ashavan Guest

Ik gebruik Fatburners in combinatie met strak eetschema. zo verlies ik ipv 0.5-0.7kg per week bijna 1.0kg per week. Fatburners geven minimale boost, maar gebruik ik meer om het honger gevoel te onderdrukken en toch voldoende energie te hebben.

Zonder een strak eet en sportschema heb je zo wie zo bijna niks aan die dingen.

Maar je moet wel goed kijken welke burner je gebruikt. Niet allen zijn goed.

Laatst bewerkt door een moderator: 27 jun 2008
  12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Welke heb je? Ik heb drie weken geleden MAMMOTH besteld. Drie keer per dag twee maatscheppen is de dagelijkse hoeveelheid, maar dat is me op de één of andere manier niet echt gelukt. Ben dus van plan om weer een pot van 2.2 kg te bestellen en me dan wél echt aan die drie keer per dag te houden. Misschien dat het dan wat beter werkt.

13. Ashavan

Ashavan Guest

ik zou eerst me eetpatroon onder de loep nemen.

Venom Hyper Drive
    Lipo6x
    Dymatize xtrem Burn

Vond ik persoonlijk goed werken.
    Hydroxy Cut en CLA merkte ik geen flikker van.

Hot Rox ga ik proberen zodra me Venom op is.

Zou wel 4 weken doen en alleen op niet sportdagen opbouwen naar max dosering. Na 4 weken even 4 weken niet omdat je anders je metabolisme verneukt.

14. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik weet niet of het hier terug te vinden is, maar wat is jouw eetschema? Gewoon van 's ochtends tot 's avonds dus.

15. Ashavan

Ashavan Guest

Zoiets ja. zit hoog in de eiwitten (240-260gr) en onverzadigde vetten (65gr) en zo laag mogelijk in de koolhydraten (65-115gr) zodat ik nog net niet flauw val. Koolhydraten eet ik bij ontbijt, voor en na het sporten en meer niet. Rest van de maaltijden zijn eiwitten/vetten.

16. Ashavan

Ashavan Guest

Je lichaam verliest vet in fases. Je verliest zo wie altijd overal gestaag, maar als je op bepaalde punten komt lijkt het net alsof je lichaam plaatselijk vet verliest, maar dat doet het niet. Het is gewoon de bouw van je lichaam en hoe het vet opslaat. Als je enorm dik bent zal je buik eerst kleiner worden tot een moment dat het de rest gaat doen.

Vetverbranding is een kalorie te kort creeren. Verbrand meer dan je binnen krijgt dus. Cardio is een manier om dat te kort te creeeren.

17. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn complexe kh ashavan?:)
    Want het is een vreselijk gevoel om je helemaal leeg en futloos te voelen na 1 stevige training:mad:

18. Ashavan

Ashavan Guest

Complexe zijn degene waar je lang op kan teren zoals brinta, havermout, volkoren brood, volkoren rijst, volkoren spaghetti, volkoren macaroni.

Dextro zijn snelle kh's. Ideaal na het trainen zoals Kevf al zei. Maar als je energie voor langer wilt moet je naderhand (45-60mins na het sporten) wel nog een maaltijd eten met complexe koolhydraten

@Dark Miracl
    Ik ben zondag de 6e in Veghel bij de Rob van Dijk sportstudio om iemand daar te begeleiden. Als je wilt kun je ook mee doen mocht er interesse zijn. We beginnen rond 9.30 tot een uur of 13.00 en daarna terasje in eindhoven pakken ofzo.
    http://www.sportstudiorobvandijk.nl

19. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke gebruik jij dan?Niet dat ik je precies na ga doen ofzo:+ maar van een bepaald merk ofzo?En heb je een site ervan oid?Ik eet wel zeer gezond de laatste maanden, elke dag 8 volkoren boterhammen met kipfilet en ik snoep niet.Drink ook veel.Sport 4x in de week gewoon fitness en 3x cardio van een half uur hardlopen.

20. Ashavan

Ashavan Guest

Degene die ik nog een keer zou gebruiken staan op vorige pagina.

xxlnutrition.nl
    supplementmarket.com
    gebruik ik meestal

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina