1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nee niet anabolen oid. meer creatine etc
    heb beetje op de bodystore site zitten kijken maar er zijn zoveel verschillende soorten. wat is verstandig om mee te beginnen? juist wat lichter of kan je gewoon meteen aan de sterkere varianten?

2. Ashavan

Ashavan Guest

Eerste pagina en zelfs in de openings post staat het bomvol met creatine info om dit soort vragen te voorkomen. Heb het te vaak voorbij zien komen.

3. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeyy ik zit de laatste tijd erg te twijfelen over wat ik moet doen en ik zou het erg op prijs stellen als jullie mij een advies konden geven :p.

Nou het zit zo ik wilde eerst eigenlijk afvallen maar dat lukt helemaal niet. Ook al eet ik heel weinig en ren ik zoveel als ik kan maar het wilt maar niet lukken gewoon. Dus nu heb ik andere plannen en wil ik sinds gisteren aan bodybuilding beginnen en ook veel beenoefeningen doen om het vet eruit te trainen bij mijn bovenbenen. Kent er iemand een goeie bodybuilding schema verdeeld in 4 dagen bijvoorbeeld ? Thankss alvast ;).

Laatst bewerkt: 30 jul 2008
  4. Ashavan

Ashavan Guest

Je kan niet afvallen? Lijkt me sterk of je het dan fatsoenlijk aangepakt hebt. Zo min mogelijk eten en zo veel mogelijk rennen is niet de manier.

---
    3 dagen Full Body. Andere 2 dagen Hiit Cardio. En spendeer aandacht aan je voeding. Zonder goede voeding kun je trainen wat je wilt zonder resultaat.

Laatst bewerkt door een moderator: 30 jul 2008
  5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    niet kunnen afvallen vind ik zo'n onzin;
    niet gezond wat ik je nu ga vertellen maar als voorbeeld;
    Je hebt 6 maaltijden per dag.. het is vakantie.. ik sliep vroegah altijd uit tot 12 uur.. dan heb je nog maar 4 maaltijden per dag.. geloof mij maar dat je dan afvalt ;)

Iets nietdoen (eten) is nog altijd makkelijker dan iets wel doen (eten)!!

6. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ok daarom stop ik liever met afvallen en ga ik liever bodybuilding doen. Maar dat zal vast ook moeilijk gaan om al het vet om te zetten in spieren denk ik.Daarom wil ik eigenlijk eerst afvallen want straks heb je gespierde armen maar dan heb je nog steeds een buikje :p.

7. Ashavan

Ashavan Guest

Vet omzetten in spieren is heel moeilijk....zo moeilijk dat het onmogelijk is. Je kan hoogstens vet verliezen en de spieren waarmee je geboren bent uitbouwen. Je kan het ene niet in het andere omzetten helaas. Wat is er mis met gespierde armen/benen en nog steeds een buikje? :p

Als je resultaten wilt zien zul je alsnog moeten leren eten :D
    Eten is het lastigste van de training/sport.

8. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is bewegen verslavend zeg. Ik doe nu elke ochtend HIIT voor 4 weken lang en ik kijk steeds meer uit naar de volgende sessie. Ik moet nu alleen nog een goede sportschool vinden er zitten hier 5-6 maar het zijn bijna allemaal health centres waar alle niet machines bezet zijn

9. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ahaa je hebt gelijk want als ik sport dan probeer ik zo weinig mogelijk te eten soms 1 maaltijd of 2 per dag en dan drink ik maar 1 liter water totaal. Dit helpt dus totaal niet en ik ga proberen nu ook gewoon normaal warme maaltijden te eten ;).

Ik had ook ergens wat over droog trainen gelezen en dat je veel herhalingen moet doen met weinig gewichten misschien dat ik dat ga doen :).

10. Ashavan

Ashavan Guest

@Juungen
    Hiit elke dag? In de ochtend? Zorg je dat je voldoende voeding hebt voor je gaat beginnen dus niet op nuchtere maag. En als je gaat sporten dan zou ik niet meer elke dag Hiit doen en verminderen naar 2x in de week om scheensplinters te voorkomen.

@Phantom
    Eet...EET!!!! wat je nu doet is jezelf uithongeren. 5x per dag wat eten. Voornamelijk eiwitten als je wilt afslanken.

11. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thankss voor de tip, dat wist ik nog niet over die eiwitten ! Ik ga vanaf morgen beginnen het anders aan te pakken dan want door dat uithongeren voel ik me alleen maar zwakker door ;)

12. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry wat ik bedoelde dat ik het om de dag doe(1 dag wel 1 dag niet) en Ik vind het altijd fijn om HIIT op een lege maag te doen (En ja ik weet alles van katabolisme af)

13. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe doen jullie dat met alcohol aangezien jullie zo fanatiek ben?
    Heb geen bierbuik ofzo, maar vooral in de vakantietijd zat ik altijd veel aan de drank.. en elk weekend giet ik sowieso flink wat alcohol naar binnen. Drinken jullie weinig tot geen acohol of gaan jullie weekends toch gewoon lekker los?

14. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Kga gewoon in het weekend lekker los hoor, moet toch blijven genieten van het leven, vindt het wel echt te ver gaan als je zelfs geen alcohol meer gaat drinken puur voor de sport.

Op zondag ben ik echter wel vaak aan het cardio-en om een bierbuikje te voorkomen:p

15. Ashavan

Ashavan Guest

Drink zelden tot nooit alcohol meer. Heb wel met sommige festivals dat er een fles of 2 Mede door heen gaat.

16. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Zondag is bij mij echt slapen tot 2 uur - verder kater - weinig eten dag

17. Ashavan

Ashavan Guest

Meest ideale patroon is:

wakker worden
    eten
    neuken
    slapen
    eten
    trainen
    slapen
    eten
    neuken
    eten
    slapen
    eten
    werken en eten met af en toe nog wat sex

Snap heel dat feesten en zo niet. Geen toe gevoegde waarde voor me :p

18. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Je beland beetje in andere belevingswereld als je dronken/stoned bent he... eentje zonder zorgen das toch wel fijn vaak na een week hard werken.

19. Ashavan

Ashavan Guest

XTC e.d. heeft me ontspanning gebracht en fun. Als je het gebruikt voor escapisme van je zogenaamde "druk" dan heb moet je er mee kappen en je leven onder ogen komen en er wat aan veranderen.

20. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    mwa zo bedroevend is het niet.. maar iedereen heeft zijn verplichtingen.. het liefst werkt iedereen alleen wanneer het hem uitkomt en heeft deze oneindig geld en geluk.. helaas is dat bij niemand zo.. dan kan dat beetje escapisme geen kwaad imo. Escapisme vind ik ook zo'n zwaar woord hehehe

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina