1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik was gisteren klaar met boodschappen, stond even een ijskoud colatje op te zuipen buiten toen er een vrouw naar me toe kwam met de vraag of ik ook interesse had in gratis fitness. Ach waarom niet toch :). Dus moest m'n nummer geven enzo....was nog maar net thuis en werd gelijk gebeld door hun, of ik nog op vakantie ging en wanneer ik beschikbaar zou zijn :p. Hahah grappig. Ach nog nooit aan fitness gedaan dus let's give it a try toch :D

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Ik zit sinds juli te fitnessen, de sixpack is back! (hij verdween ergens in maart :p)

3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Zo, gister weer ff getraind. FF conditie gedaan,
    en 2 oefeningen voor mn Borst,
    2 voor mn benen
    en 2 voor mn rug.

4. MoonWalker NL

MoonWalker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hej,
    Ik zoek een optrek stang die je tegen die muur moet plaatsen maar vind het overdreven om daar 100euro of meer aan uit te geven weet iemand misschien een goeie en waar ik vooral moet gaan kijken?

bedankt,

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    ga dan naar de karwei en haal 2 ophangpunten en een flinke staaf ;)

6. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    FitnessFirst zeker?
    Stel afzetters zijn dat zeg:
    FF 76 euro p/m onbeperkt fitness :emo::emo:
    kost bij mij ong de helft

7. zuzek

zuzek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben al een jaartje bezig met thuis trainen maar wil het nu fatsoenlijk gaan aanpakken en naar de gym gaan, aangezien ik niet zo erg meer gain en deadliften op je studentenkamertje toch niet echt het walhalla is. Heeft iemand toevallig ervaringen met De Spartaan in Leiden? En daarnaast, heeft iemand tips qua eten met erg warm weer? Ben onderhand weer 3 kilo kwijt door het hete weer van de laatste tijd, krijg gewoon heel weinig weg.

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    lol wtf? De FitnessFirst waar ik vorige week voor het laatst had gewerkt kon je nu lid worden voor 43 euro per maand :+

9. Stripe

Stripe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik fitness in combinatie met fysiobehandelingen voor de revalidatie van mijn (tennis)arm. Maar ik vind fitness toch echt zo keihard saai he!
    Hoewel je wel zichtbaar resultaat ziet nu ik dat zo 2x per week doe.

10. Ashavan

Ashavan Guest

Fitness is ook geen bal aan. Waarom denk je dat ik ben gaan Bodybuilden/Powerliften?

Qua eten in de zomer.... gewoon proppen ook al heb je geen honger. Is kut, maar moet.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Je kan verschillende dingen kiezen. Ik had voor een 12 maanden lidmaatschap kunnen kiezen, geen idee meer hoeveel maar het was ergens in de 90 euro als eerste betaling en dan per maand 50 euro. Dan had je in het begin iemand die je dan ging uitleggen hoe alle toestellen werken. En de mogelijkheid tussen alleen fitness of bij een groep.

Maar ik kon ook kiezen voor 40 euro per maand...en dan onbeperkt. Door de week van 11 tot 5. en in het weekend ook. Als eerste betaling (lidmaatschap, service kosten,etc) moest ik in totaal 64 euro ofzo betalen en dan dus straks per maand 40. De eerste 3 maanden zijn proeftijd, dus die moet je betalen. En dan kan je opzeggen wanneer je wilt. 40 is niet niks...maar volgens mij zijn dit soort dingen gewoon aan de prijzige kant. Then again, ik kan erheen wanneer ik wil.

Ach en het is weer eens wat anders, ik ga eerlijk wezen...ik ben een echte thuiszitter en naar mijn mening teveel. Leuk hoor films/series kijken en internetten en gamen, oh ik vermaak me super maar echt onder de mensen kom je niet. En het enige wat ik buiten kom is elke dag naar werk en terug fietsen en met de hond weg. Aangezien ik schijt heb aan echt uitgaan is dit dus wel wat voor mij. Het is mij vandaag iig goed bevallen. Mijn benen doen nu alleen wel tering zeer, haha....nou zeer...nee ze voelen vermoeid aan.

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    ik ga vooruit met elke spiergroep qua gewichten.. behalve met de dumbell press/incline dumbell press.. daar blijf ik constant op hetzelfde hangen :'-(

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik had wel verwacht dat er iemand was die me even kort zou uitleggen hoe alle toestellen(hoe je het ook noemt) zouden werken, want bij veel had ik zoiets van 'WTF? " . Maar daar kom ik dan zelf wel achter denk ik. Ga er in elk geval niet nog eens 20 euro extra bij doen om dat even uitgelegd te krijgen.

14. Ashavan

Ashavan Guest

Uhm... je kan 4kg per arm er bij pakken en dan maar 3-4reps maken en dan elke training wat meer. Als ik dat niet deed zat ik nu nog 60kg te bankdrukken.

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    hooooooooooooooooo wacht... Deze post kan weg, ik ben te moe en las het totaal verkeerd :+

Laatst bewerkt: 4 aug 2008
  16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Let er wel op dat je de oefeningen goed doet. Beetje vervelend als blijkt dat je een oefening al lange tijd niet goed doet, waardoor ie niet zo effectief is.

Moet zelf ook weer eens beginnen. Na ca 7 maanden niet gesport te hebben, heb ik toch wel weer een klein buikje gekregen, wat ik er weer af kan/moet gaan trainen.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ok, maar hoe weet je dat je dat goed doet? Kijk bij die fietsdingen (sorry weet ik echt de namen er niet van) is het niet zo moeilijk, gewoon de snelheid intypen en 'fietsen' . Maar die andere dingen waarbij je je armen en schouders traint...daar kan je wel het een en andere aan veranderen.

Er loopt verder niemand echt rond daar die je alles kan uitleggen...ja dan moet je 20 euro extra erbij betalen dan krijg je een uitleg van iemand en volgens mij wel eenmalig.

18. Ashavan

Ashavan Guest

exrx.net
    Daar kun je alle oefeningen vinden met uitleg en grafische uitleg.

19. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Die nex- op bodynet wat een egotrippertje is dat zeg manman

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Thanks man.

Man , nu voel ik m'n benen niet meer maar nu doen wel mn armen kk zeer, lol. Is dat normaal? Zoveel heb ik mijn armen niet getraind gisteren. Ik ben sowieso hooguit anderhalf uur geweest daar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina