1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    ashavan verneukt zojuist de rest van het leven van phantom ;)
     
  2. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ach op marktplaats staan er nog genoeg rollators in de aanbieding dus zie het probleem niet :D
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    FF is zo'n ontzettend KLOTE bedrijf. Mijn vriendin heeft er gesport en ik ben nog nooit zo'n ontzettend commercieel fitnesscentrum tegengekomen. Zelfs als je er traint smeren ze je er van alles aan (inclusief betaalde begeleiding!), als ik mijn vriendin kwam ophalen probeerden ze mij over te halen en je komt bizar moeilijk van je abo af. Erg gaar.....

    Eetschema weer aangepast ivm wat ingezakt zijn na de vakantie. Het is gedaan door de begeleider van mijn vriendin, echter krijg het gewoon niet weg |:-

    maaltijd 1: 5 boterhammen, 5 gebakken eiwitten met 1 geel
    maaltijd 2: 120 gr havermout, 35gr whey
    maaltijd 3: 125 gr rijst (grammen ongekookt gewogen, dus dit is veeeeeeel), 150 gr mager vlees/vis, 150 gr groente
    maaltijd 4: 120 gr havermout, 35 gr whey
    maaltijd 5: 125 gr rijst (ongekookt), 150 gr groente, 150 gr mager vlees vis
    maaltijd 6: 4 boterhammen met pindakaas
    maaltijd 7: 60 gr havermout, 40 gr proteine 90

    Hier ligt dus echt mijn grens. Het zal wel een kleine 4000kcal zijn, maar ik krijg het niet weg.

    Mbt Deadlift (staat hierboven wat over). Zorg uiteraard voor een goede techniek. In dit filmpje legt de meester het perfect uit:

    [yt]hqxim0YXr90&eurl[/yt]

    Echter waar je expliciet ook voor moet zorgen is dat je ook met de zware gewichten rustig het gewicht oppakt en weer neerlegt. Veel mensen zijn erg geneigd om, als ze zwaar gaan, in een fractie van een seconde van 0 inspanning ineens als een debiel aan de barbell te gaan trekken en ook met een correcte houding komt er dan echt teveel spanning op te staan. Hetzelfde geldt voor het weer neerleggen, de laatste 10 cm niet alleen vertrouwen op de zwaartekracht :+

    Vanavond wederom een poging voor een pr en 180kg van zijn plaats proberen te krijgen :)
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou het is heel simpel, ik kom nu 3 maanden van te voren naar ze toe dat ik mijn lidmaatschap wil opzeggen, dus over 3 maanden is het ook echt afgelopen anders maak ik er een zaak van ofzo....het moet wel normaal blijven.
     
  5. Ashavan

    Ashavan Guest

    lees voor de zekerheid je contract na
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    8: Opzeggen

    Ieder clublid met een maandlidmaatschap kan zijn/haart lidmaatschap opzeggen door dit tenminste 1 kalendermaand van tevoren schriftelijk aan de receptie in de club bekend te maken. Hierbij geldt datopzegging mogelijk is na een minimum van drie kalendermaanden lidmaatschap.

    --

    Ik zie nu iets anders staan....wat ik nog niet gelezen had.

    Indien u niet geheel tevreden bent dan bieden wij u de mogelijkheid het lidmaatschap te annuleren binnen 10 dagen na inschrijfdatum. U ontvangt het betaalde bedrag exclusief de administratiekosten, 4:1 en triple pack binnen 30 dagen retour op uw bank/giro rekening.

    De administratiekosten waren 25 euro....alleen die krijg ik dus niet terug als ik het volledig zou annuleren. Als ik dit doe..dan kan ik ook gelijk bij een andere (en goedkopere) aan de slag...ipv pas over 3 maanden....en 3x 40 euro armer.
     
  7. Ashavan

    Ashavan Guest

    Kortom. Eerst lezen en zo :)

    Trouwens wie was ook al weer degene die het Anabolic Diet doet? Wil het gaan opzetten en kan er wel wat hulp bij gebruiken.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou het eerste stuk had ik dus wel goed...na 3 kalendermaanden. Ik wilde in eerste instantie ook die 3 maanden afmaken, en dat het dus daarna afgelopen is.

    4 augustus ben ik lid geworden...dus ik kan het niet meer volledig annuleren, maar dan nog...ik hoor steeds meer verhalen dat wanneer je begint over het opzeggen van een lidmaatschap bij FF dat ze niet bepaald haast maken.
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2008
  9. Ashavan

    Ashavan Guest

    Haast maken is hun probleem. Je hebt een bepaald recht, en het staat zwart op wit. Voldoen ze niet aan hun kant van de afspraak naar de rechter stappen. Of er mee dreigen.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Yep exact. Het staat inderdaad in hun algemene voorwaarden en aangezien ik er ruim op tijd mee kom, zit het van mijn kant wel goed.
     
  11. Ashavan

    Ashavan Guest

    weet je wat pas frustrerend is? Dat je borst en benchpress achterloopt. Dat je op vrijdag 3x75kg drukt, maar op maandag datzelfde gewicht niet 5x lukt wat wel de bedoeling is :mad:

    Kevf postte de zijne...en dit is mijn schema welk vanaf 20sept. in zal gaan. Lekker rond de 30% vetten, voldoende eiwitten en wat ik qua kcal nog overhad wordt aan complexe koolhydraten besteed.
    [​IMG]

    En nu een woord van onze sponsor
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 aug 2008
  12. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Bedankt! Ik zal eens informeren

    Hoeveel betalen jullie voor je sportschool?
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Fitnessfirst hier is 40 euro per maand. Maar heb ook gehoord over fitnessclubs die maar 15 euro p/mnd zijn of goedkoper.
     
  14. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    ik zit bij fit for free in wateringen voor dacht ik 16 eu in de maand :D
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Thank god kan ik het hele jaar gratis naar de sportschool, zonder een addertje onder het gras! :D Normaal kost het 32 euro per maand.
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Damn als je zo die turners ziet.. stuk voor stuk een ziekelijk brute fysiek..
    En dat te bedenken dat in de kindertijd turnen een beetje voor de "watjes" was....
     
  17. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Tja, als je al sinds je hele jonge jaren aan de ringen/rekstok aan het hangen bent, en daarnaast een streng eet + train programma afwerkt dan lukt het wel hoor 8) ook heb je uitermate veel discipline nodig.
     
  18. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja, het zijn gespierde gasten.
    Maar reken maar dat als je die lui in het echt ziet, dat het tegenvalt.
    Op TV zie je ze als echte dikke beren, maar ze zijn allemaal maar 1,60 ofzo.

    Ik krijg 2 maand gratis fitness, maar anders zou het 27 euro kosten.
    Waarom zit er zoveel prijsverschil in trouwens?

    Ik train dan in Dedemsvaart voor 27, maar hier in de buurt is een sportschool
    waar je 50 euro betaald, maar die Gym is een keer zo klein:confused:
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Dus.... of je 1,60 bent of 2,10.. het gaat imo uiteindelijk om je fysiek hoe het geheel eruit ziet.. en ik denk dat die mannetjes van 1,60 jou zou fijnpersen ;)...
     
  20. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Hahahahaha!!:9
    Wat toch een volwassen antwoord:9 nee grapje hoor;)

    Maar toch word ik liever fijngeperst door een mannetje van 1,60
    dan een kerel van 2,10, met ong. dezelfde fysiek;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina