1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ik deel jullie fetisch qua fijngeperst worden door mannen eigenlijk niet zo...
     
  2. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Jij wordt zeker liever gewoon in je kont gebatst:9
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    visoliecapsules.. iemand tips?
    Net zoals met whey zal er wel goede en slechte op de markt zijn.. vandaar :)
     
  4. Ashavan

    Ashavan Guest

    Zorg dat de DPA/EPH van de capsules 250-300 zijn. Dat je precies weet WAT er in zit want sommige vullen nog wel eens aan met onaangeduide vetten om het goedkoper te maken. En dan vreten die krengen.
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    het is wat allemaal dat fitness..
    de hele vakantie elke dag vroeg opstaan voor 't ontbijt.. optijd naar bed.. trainen..
    en dan in een maand maar 1 kilo aankomen.. denk niet dat ik de dicipline heb.. ook aantal trainingen gewoonweg niet gehaald wegens werk/afspraken. Dit waren helaas wel benentrainingen dus misschien dat de winstmassa daardoor zo minimaal is..
     
  6. Ashavan

    Ashavan Guest

    Als je alleen benen doet... leuk als je daarnaast nog wat andere spiergroepen had gedaan :p

    3x in de week squaten en lungen met daarnaast nog wat andere spiergroepen doet wonderen.
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    hoe ziet zo'n squad schema er eigenlijk uit..
    gewoon 3x8 of... :+:+
     
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    Smolov Junior als voorbeeld
    http://wkak.net/SmolovFAQ.htm

    Maar mijn eigen methode had ik gebruikt om me biceps even een boost te geven. En Kevf's reactie was iets van: "Zo dat heb je snel gedaan". Dus het werkt. Dat schema was simpelweg als volgt.

    Maandag
    Squat - Front Squat - Bench - Militairy Press - Barbel Curl - Hammer Curl - Isolation Curl

    Woensdag
    Squat (mag je ook Deadlift doen) - Sissy Squat - Pull Ups - DB Row - Skull Crusher - Hammer Curl

    Vrijdag
    Squat - Front Squat - Bench - DB Shoulder Press - Barbel Curl - Hammer Curl - Isolation Curl

    Alles strikt 4x8. Elke set zelfde gewicht. 1x per week verhoog je het gewicht tot wat je als nieuwe max hebt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 aug 2008
  9. Ashavan

    Ashavan Guest

    Zo das wennen om 600-700kcal opeens meer te eten dan normaal. Moest net me rijst naar binnen proppen bleh :p
     
  10. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Zolang het een beetje smaakt moet je het wel binnen kunnen krijgen toch? in welke vorm neem je die extra 600-700 kcal in dan? enkel en alleen rijst?

    Persoonlijk eet ik wanneer ik wat meer binnen wil krijgen wat extra vette vis, erg lekker :)
     
  11. Ashavan

    Ashavan Guest

    Meer kip, meer rijst, meer vis basically. Maar crepeer nu echt van de honger tussen de maaltijden door. Zelfs met cutten was het niet zo erg qua honger gevoel :mad:
     
  12. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    cutten is je vet% omlaag brengen ;)

    mijn trainen gaat gemiddeld. Heb deze maand een paar uitjes gepland waar ik ws ook wel wat ga drinken. Is voor mij wel aardig bijzonder. 12, 19 en 26 sept. Daarna wordt het weer vlammmen :)
     
  14. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hehehehe Nice

    Onlangs wel een leuke pr gezet overigens. 180kg deadlift. Verdiende geen schoonheidsprijs, maar wel helemaal omhoog :D
     
  16. Ashavan

    Ashavan Guest

    Vorm is niet zo boeiend. Zolang je maar niet super kut techniek hanteerd. Beetje ruk vorm geeft meer kracht lijkt het bij mij.

    Net gewicht voor 1 rep. Ik ben ook weer bezig om op te bouwen sinds me rug. Woensdag deed ik weer 120kg dus zal weer in paar weken op de 3x 140/1x150kg zitten :D Wil echt die 200 in april doen.
     
  17. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    wel voorzichtig he Ashavan, die rug moet nog wat langer mee ;)
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik las op bodynet creatine topic, las dat over "lange periode effect niet bekend is".. maar het lijkt me dat je zolang je fitnesst creatine blijft gebruiken (wel in "kuren") toch.. of moet je na een aantal keer stoppen (die topic zat gesloten helaas).
     
  19. Ashavan

    Ashavan Guest

    Creatine is geen AS dus je kan het gewoon gebruiken. Maar het is aangeraden 4-5 weken max en dan 4-5 weken niet. Je kan ook dubbele overload doen, maar dat werkt maar 2x per jaar.
     
  20. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    thx :thumbs:
    echt suf trouwens een theelepel zou 5 gram moeten zijn nou ik heb een behoorlijke theelepel nodig om die 5 gram op te scheppen (of wij hebben gewoon kleine theelepels :+)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina