Ja oké, je zou iets meer moeten eten dan normaal maar "dont overdo it". Als je teveel gaat eten word je log en krijg je niet het gewenste resultaat. Vaak kon je op de sportschool samen met je instructeur bepalen wat je wil doen, wat je wilt trainen en wanneer je dat bereikt wil hebben. Conditie? Massa? Of een combinatie van beide? Of wil je juist 1 specifiek ding getrained hebben?
Mijn instructeur hielp vroeger met hetgeen wat ik moest eten. Veel smerige sushi hahaha... Voetbal is goed voor je conditie en benen, ongetwijfeld dus wat jij zegt klopt niet helemaal. Je kan d.m.v trainen WEL je spiermassa in je benen vergroten, dit maakt je steviger maar niet sneller. Als je de juiste balans hebt kunnen vinden kun je een stel flinke benen kweken en nog snel zijn ook
Ik heb een aantal jaren gevoetbald en 7 jaar op Jiu-Jitsu gezeten. Ben voor Jong-NAC ooit eens gescout maar dit was snel afgelopen. M'n tegenstander probeerde de bal te tackelen en schijnbaar zag hij m'n rechter knie aan als bal. Gescheurde meniscus aan overgehouden, fijn he?
Laatst bewerkt: 21 jan 2009