@Schijterwt
Geen idee of die whey van de Tuinen goed is. Moet je kijken naar de samenstelling per 100gr. Probeer 80+ gr eiwit per 100gr te hebben. Zo min mogelijk vetten. Het zijn maar eiwitten. Dus als je stopt kun je net zo makkelijk door gaan met resultaten behalen.
Visolie heb je ook zonder knoflook extract. Is misschien wat prettiger
Ik koop me kipfilet bij de Bas/Dirk. Zijn geen vleeswaren voor op brood maar stukken kip per 800-1000gr (5-6 euro of zo) per verpakking. Zijn vaak in de aanbieding dus neem elke week goedkoop lading Kip. Die kun je ook braden en in stukjes op je brood doen ipv vleesbeleg. Als je biefstuk of zo neemt ben je 2x zo duur uit.
@Syzigy
Ieder zijn hobby en voor zijn hobby is men bereid geld te investeren. Zo heb ik al een redelijke home gym opgezet thuis. En qua sups...Voorheen nam ik veel meer, maar ja was nieuwsgierig. Nu hou ik het vrij beperkt. 80-100 euro per maand is voldoende. Daarnaast ben ik geen student dus heb geld genoeg.
Met die Supercharge...neem je alleen in met workouts. Dus kun je 2-3 maanden mee doen voor 45euries. Die Animal doe je 4-5 weken mee voor zo'n 45euro's. Dan 1x per half jaar weer 100 euro aan whey en dextro. Dan per 3 maanden 35euro voor 1000 visolie capsules. En nog een potje multivitaminen & Mineralen op zijn. Al en al valt het best mee.
@Sherman & Hayabusa
Nee dat is niet ongezond. Maar ieder zijn hobby. Als je een simpel fitnes mannetje bent of iemand die alleen voor de zomer een beetje sport...dan nee heb je het niet echt nodig. Als je zoals mij 24 uur per dag jaar in / jaar uit er mee bezig bent en traint om ooit de 300kg deadlift te doen dan ja...dan is het wel mee genomen.
Ik ga puur voor de kracht en als je voorbij een bepaald stuk komt dan ga je wat meer hulp nodig hebben.
@Kevf
Heb de Rack Pull met 210kg en Good morning met 130kg gedaan
Laatst bewerkt door een moderator: 6 apr 2009