1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

    Ashavan Guest

    Iemand nog olympisch gewicht heffen gekeken van het weekend?
    Wijfje van 18 deed voor het eerst mee en versloeg iedereen met gemak :eek:
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    de vrouwen van 75+ kg?

    welke had uiteindelijk gewonnen?
    moet zeggen dat ik die griekse toch wel erg focking sterk vond.
     
  3. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Nu wil ik na bijna 2 jaar krachttraining dan ook maar is gaan beginnen met supplementen omdat ik toch weinig vooruitgang meer merk. Kheb echt weer een goede drive nodig om te trainen want zonder die vooruitgang krijg je steeds minder zin om naar de sportschool te gaan. Kverwacht echt geen wondermiddelen hoor maar een kleine krachttoename zal al een enorme motivatie boost voor me zijn.

    Zijn die 2 gecombineerd dan goed om mee te beginnen?
    Khoorde dat die super charge ook goed te combineren is met Nos Ether.
    Nos ether schijnt super goed te werken echt alleen maar goede reviews over te vinden, enkel wel steeds het minspunt dat het te goor is maarja:p
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2009
  4. Ashavan

    Ashavan Guest

    Produkten van Diesel heb ik nooit geprobeerd. Zoals het er nu voor staat ben ik te skeptisch om over hun produkten.

    Ik zou het gewoon bij die 2 genoemde produkten houden in combinatie met elkaar.

    Heb een nieuwe pot van animal M-pak/supercharge staan en Animal Cuts. Ben benieuwd hoe die Cuts gaat werken.
     
  5. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
  6. Ashavan

    Ashavan Guest

    dan neem je dat icm Mstak ipv Supercharge.
     
  7. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    kzat te denken aan super charge stacken nos, dan dus super charge voor de training nemen en nos erna, want mstak is toch niet echt een booster voor pre training?
     
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    Supercharge is praktisch hetzelfde als nos dus wordt dubbelop. Mstak zorgt ook voor kracht en massa winst in het algemeen.
     
  9. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    ok thanks dan wordt het die combo:)
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    mstak geef ook energie boost tijdens het trainen en amino's zodat je geen whey shake voor het sporten hoeft te nemen.

    Dus mstak + nos zou je enorm veel focus en energie moeten geven om te knallen.
     
  11. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb een vraagje:

    Ik ben bijna 16 jaar en fitness nu zo'n 3 maanden, nog niet erg lang dus. Mijn doel is om af te vallen, maar ook om wat breder te worden en wat meer spiermassa te krijgen. Ik ben al zo'n 6-7 kilo afgevallen en zie (denk ik) wel al een beetje verschil qua spieren. Mijn vraag:
    Wat doet een Wheyshake, of proteïne shake nou met je? Waar is het goed voor? Is het verstandig om het te gaan gebruiken? Is het slim om dit te gaan gebruiken als ik wil afvallen, of wordt het daardoor juist moeilijker? En als het wel aan te raden is, welk merk, dosering enz. ?

    Alvast bedankt :)
     
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Alleen een whey shake drinken heb je niet veel aan. Het is volgens mij gewoon puur extra eiwitten. Wat je moet doen is gewoon je totale voeding aanpassen en gezonder eten. Ik kwam dus ook eiwitten tekort eindelijk en drink daarom af en toe zo'n shake.
     
  13. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik mijn bericht zo terug lees lijkt het alsof ik bedoel of een proteïne shake mij gaat helpen om af te vallen, dat is niet de bedoeling :9
    Gewoon waar het voor dient, of je dan sneller spieren kweekt, of het aan te raden is op mijn leeftijd.. enz.
     
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    In zo'n shake zitten een hoop bruikbare stoffen die je lichaam gebruikt om weer te herstellen en op te bouwen.
     
  15. Ashavan

    Ashavan Guest

    Het lichaam heeft een compleet aminozuur profiel nodig. Amino's zijn de bouwstenen. Het lichaam krijgt amino's binnen door middel van verschillende proteine bronnen zoals vlees, vis en zuivelprodukten. Het lichaam heeft dan de essentiele en meeste optionele amino's ontvangen.

    Proteine shakes is een uitgebreid amino profiel zodat je zeker weten alles binnen krijgt wat een sporter nodig heeft. Waaronder Leucine en Glutamine wat je niet snel uit andere bronnen kunt halen. De shake is een snel opneembare bron.

    Om af te vallen moet je kijken wat je op een dag binnenkrijgt qua macro nutrienten. Hoeveel kcal heb je nodig en hoeveel eet je ook echt? Hoeveel gram eiwitten/vetten/koolhydraten? Als je dat goed hebt is er niks aan het handje. Een proteine shake vergroot afvallen vanwege het amino Leucine. Ideaal als je daar 2gr bij de grote 3 maaltijden neemt.
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    wel heel knap maar al die michelin mannetjes.. ziet er niet uit :lol:
     
  17. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dus het is aan te raden in mijn situatie? En het afvallen wordt er niet moeilijker door?
    Welk merk enzo dan? Heb je misschien een linkje naar een webshop of iets dergelijks?
     
  18. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Niet normaal hoe snel ik vet verlies opeens:) Kwas altijd verslaafd aan chips en m&m's etc dus at dat echt elke dag en ben daar een week geleden maar is mee gestopt, is serieus wel lastig vooral als ik bij vrienden ben en zij staan daar chill wat heerlijke crispy m&m's te eten:mad:
    Ben nooit echt dik geweest hoor maar me abs waren ook niet echt zichtbaar, nu zie je gewoon na een week dus zonder die troep eten al bijna volledige six pack... zonder iets van cardio ofzo te doen btw.
     
  19. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ik doe op moment ook nog geen cardio. eet 500-700kcal onder onderhoud en sport explosief/intensief genoeg. Ok ik gebruik ook nog Clenbuterol voor de eerste twee weken. Nu ga ik Animal Cuts/Animal M-stak doen. Dan weer 2 weken Clenbuterol/Anavar. En dan eens kijken hoe ik er bij sta.

    M&M's was ik gek op. Nu vind ik ze enorm ranzig. Die "schil" om het chocola heen geeft me een enorm chemische smaak in me bek. Ranzig gewoon. Ik neem tegenwoordig Milka Praline/Milka Bisquit als alternatief voor me choco verslaving.

    Ondanks dat ik aan het cutten ben gaat me kracht nog steeds lichtelijk vooruit hehe. Vorige week 85kg Push Press en wil dat naar 100+ kg brengen.


    Er zijn verschillende proteine shakes. Neem degene met een zo'n hoog mogelijk aantal eiwitten en zo min mogelijk vet/koolhydraten.

    http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=55&products_id=373

    http://www.powersupplements.nl/whey...n-isolate/pure-whey-protein-isolate-1000g.php

    http://www.xxlnutrition.nl/product/159/XXL Nutrition/Whey Protein Instant

    Alle 3 zijn goed tot heel goed dus kies en probeer welk je het fijnst vindt.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    *mompelt nog iets over anavar/clen icm doelgroep xbw* Ik weet hoe je er in staat Ashavan, maar dit lijkt me iig niet de plek om eigen gebruik te bespreken en het hoogstens bij algemene voorlichting van dergelijke middelen te houden :)

    No offence ;-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina