Vandaag met nieuw schema begonnen, en ging toch beetje raar.
vandaag was Rug + biceps aan de beurt (deed vorige schema rug met triceps) dus ik begon met deadliften dan front lat pulldown, zagen, seated cable row, bent over row.
Daarna ging ik met biceps beginnen met dumbells curls en kon tot me verbazing 20 kilo 10 herhalingen de 1e 2 setjes dus even veel als me vorige schema terwijl je zou denken dat na rug je biceps al heel vermoeid zijn dus ik d8 dit is mooi. Daarna begon ik aan het 3e setje waar de eerste 6 herhalingen vrij simpel van gingen maar toen bij de 7e herhaling kon ik opeens niet meer, gewoon me kracht was opeens meteen weg van me biceps terwijl de eerste 6 herhalingen heel makkelijk gingen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt maar ik d8 nja zal volgende setje wel beter gaan, dus ik weer met 20 kilo en eerste 5 herhalingen ging moeiteloos en toen bij de 6e weer opeens al me kracht weg een het gevoel als ik door ging gaan dat me biceps zouden gaan ontploffen=D.
Dus ik d8 van vaag mja nu maar is andere oefening proberen dus ik ging naar de volgende biceps oefening zittende waar je armen op soort tafeltje legt die schuin naar onder staat en met barbell dan. Ik d8 ik begin rustig met 12 kilo elke kant (deed eerst altijd 16) en eerste 6 herhalingen gingen te simpel gewoon en toen weer bij 7e herhaling kon ik niet meer en zelfde gevoel dat als ik eventueel nog die herhaling eruit zou slepen dat me biceps zouden ontploffen...
Dus ik ben maar gestopt met de training en naar de fitness instructeur gegaan en hij zij met een brede glimlach: je hebt gewoon voor het eerst echt goed getraind en je biceps zijn gewoon op vooral door je rugtraining..
Nu heb ik me twijfels hierbij want ik bedoel me biceps zullen toch niet al op zijn na nog niet eens 1 biceps oefening...
Laatst bewerkt: 27 apr 2009