1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Tja benen training blijft altijd zwaar idd, wordt ook altijd misselijk vooral na de legpress dan zie ik meestal even zwart en moet ik even rustig zitten. Daarom trainen zoveel mensen hun benen ook niet omdat ze het te zwaar vinden en niet leuk is om te trainen.

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Tsja ligt eraan of ik mijn dag heb. Soms heb ik totaal geen zin en de andere keer voelt het heerlijk om alles eruit te persen.
    Vind alleen legpressen soms kut, daar moet je echt al je kracht insteken.
    Legcurl vind ik dan wel weer relax, leg extension ook. Squat wel redelijk. Maar kuit oefeningen krijg ik pijn van aan zool van mijn voet. Superirritant je kan makkelijk nog kracht zetten maar al die druk op je voet als je steeds op je tenen moet gaan staan...

Laatst bewerkt: 27 mei 2009
  3. Bentlul

Bentlul Lightweight!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij meer omdat ze denken dat ze door te voetballen groeien :lol:

Heb ook een gruwelijke hekel aan benen trainen, sla het soms echt wel eens over omdat ik écht geen zin heb. Maarja als ik me zelf wel zover kan krijgen is het toch wel weer zalig, squatten/legpress etc..

4. Ashavan

Ashavan Guest

Benen trainen vind ik het leukst. Borst...dat is pas kut voor mij. Vind er geen drol aan.
    Maar bij squat onderin even stil zitten met gewicht in de nek dan voel ik me super.

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Klopt idd. Maar denk dat je met een goede ademhaling een stuk lekkerder kan trainen met de benen.

Was soms echt super beroerd tijdens/na mn squats. Maar de laatste tijd gaat het stukken beter. Mn trainingsmaatje zei dat ik goed om mn ademhaling moest denken, de laatste tijd stukken beter.

Dus misschien daar op letten.

6. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Bij me 1e en 2e setje kan ik nog wel op me ademhaling letten maar daarna niet echt meer dan ist gewoon alles eruit halen en half doodgaan:+

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Bij mij is rug trainen juist het minpunt. En dat voor misschien nog wel de belangrijkste spiergroep. :mad:

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb tijdje ivm blesure aan mn been geen benen meer kunnen trainen. Vorige week eindelijk weer met benen kunnen beginnen. Heb gewoon tot freaking zaterdag spierpijn gehad!
    hoewel het wel altijd lekker voelt.
    Mooie is ook altijd als je benen hebt getraind en dan 5 min later op de fiets naar huis zit, dat geen berg te stijl is, het trappen gaat altijd even licht:+

9. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe zit het eigenlijk met die rustperiode.
    Lui als Jerome LeBanner, die heeft echt een bruut lichaam, neem aan dat hij elke dag vechtsport traint. Dan heeft hij toch niet die "rustperiode", herstelperiode???

Laatst bewerkt: 27 mei 2009
  10. Ashavan

Ashavan Guest

Die trainen in varierende intensiteit. Net zoals olympische atleten die elke dag 2x trainen. Die gaan niet elke work-out vol uit. Ene keer trainen ze op 40% andere keer 60% in tegenstelling tot een gemiddelde gymrat die 80-85% zit en niet in staat is "lichter" te trainen.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Maar die kerel gebruikt ook anabole steroiden.

Dat staat letterlijk voor 'hormonaal herstel', iaw hij herstelt een stuk sneller ;)

12. Bentlul

Bentlul Lightweight!

Leuk Bevonden:
    0
    Met doping ligt de herstelperiode wel een stuk lager dan bij geen gebruik.

13. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Wat grappig, wist helemaal niet dat het voor hormonaal herstel stond, maar het doet ook nog wel wat andere dingen dan sneller laten herstellen volgens mij:+

14. Ashavan

Ashavan Guest

de basis is 9 van de 10x Testosteron. Testosteron is het natuurlijk anabolisch hormoon dat invloed heeft op je algemene gezondheid, spierherstel, metabolisme etc. Kan hart, hersenen, lever en longen vergroten. Het lichaam maakt zelf paar mg per week aan, maar als je de spuit gebruikt zit je zo aan 8-10x zoveel. Dus dan weet je dat alle effecten ook een stuk meer zijn dan normaal.

Op natuurlijke wijze zo hoog mogelijk te zitten qua testosteron is...
    -voldoende onverzadigde vetten eten.
    -wees niet bang voor eigeel. Het is het goede cholesterol en het lichaam zet dat om in vrije testosteron
    -zorg voor kwalitatief goede voldoende slaap. REM fase is belangrijk
    -Voldoende Zinc is ook belangrijk, naast alle andere vitaminen/mineralen natuurlijk. En ja...de Z in ZMA helpt ook. Maar je moet flink overdoseren wil je er profijt van hebben.

Laatst bewerkt door een moderator: 31 mei 2009
  15. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag maar mijn dumbles opgeschroeft tot 18kg. Met rechts is dat best goed te doen, maar links nog niet echt soepel. Ik zorg er wel voor dat ik beide armen even veel train. Maar hoe kan je het best je linkerarm sterker maken zodat hij zoals de rechter is?

16. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Fapfapfapfapfapfap

17. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Beginnen met je linker arm en daarna met je rechter arm niet meer herhalingen doen dan je met je linker hebt gedaan.

18. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal, ik word volgende week 16, dat is toch wel een goede leeftijd om met fitnissen te beginnen? Hoorde van mijn fisio en ook mensen op de sportschool zelf dat je niet te vroeg moet beginnen, zou slecht voor je zijn, etc etc.

Als ik me daar aanmeld, stellen zij dan wel een soort van schematje op? Niet dat ik als een bezonne idioot aan allerlei apparaten ga trekken zonder dat ik weet wat ik train enzo?

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Wat is slecht?

Ik begon ook op mijn 16e en mocht maar bij 1 gym zelf fitnessen.
    Als je niet overdreven veel fitnesst is het net zo slecht als voetbal, tennis, hockey etc. etc.

Zou sowieso een keertje met begeleiding trainen. Pak er een schema bij en laat je vertellen hoe je alles goed moet uitvoeren.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Je kan vanaf je 8e beginnen met cardio'en :p.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina