1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Tnx!

Ik ben 27 dus het zou nog relatief gemakkelijk moeten gaan.

Cardio toevoegen is idd ook nog een optie. Vooral omdat een kcal tekort dmv cardio je lichamer niet 'zuiniger' laat lopen. Op dit moment 3x in de week kt en 2-3 keer in de week 40 minuten cardio. De optionele 3e keer is buiten lopen de andere twee binnen en tegenwoordig via HIIT.

Ik hoop echt dat het hoog-laag dieet niks 'verpest'. Het voelt nl erg vreemd om ineens 400 kcal meer te eten.

2. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ohh jonge vent nog, genoeg testosteron.. :)

Ik zou de cardio zeker opvoeren als je het nu 2/3x per week doet. Een lichaam gaat best snel in de spaarstand ook al doe je verschillende dagen qua kcals. Heb trouwens mensen best goed zien gaan op high/low dagen, maar die deden dan low/medium/high met veel cardio.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    *voert meer cardio in het schema*

Ik kan echter alleen nog maar een beetje spelen met de duur van een cardio-workout. 3x kt en 3x cardio is 6x in de week sporten. Naast kind, vriendin, pianospelen en ft-job best druk 8)

4. Ashavan

Ashavan Guest

Jammer te horen dat het traag gaat. Maar het hoort trager te gaan als je lager komt. Vraag is alleen hoeveel trager...geen idee.

Begin wel steeds meer te geloven in lage intensiteit duur cardio als je laag in kh zit zoals 45-60mins wandelingen. Die wandelingen zijn ELKE dag ongeacht of je KT doet of niet of weekend is etc. Tenzij het minder uit maakt dat je aantal gram spiermassa verbrand in de tussen tijd dan kun je gewoon HiiT en alles qua cardio doen.

Als ik het zo hoor blijft het bij mij hopelijk nog redelijk lopen tot de 8%. Heb gisteren een vettang meter besteld welk schijnbaar 1,1% afwijkt met de onderwater methode. Zal hopelijk nauwekeuriger zijn dan het geneuzel met de huidige vetmeter. Ook wat Green Bulge (creatine) besteld. Met me huidige schema voel ik me goed, lichtelijk duf in de na middag, maar de cm's rond me buik lijken er weer af te vliegen.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 mrt 2008
  5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Tip: al het bodybuildvoer is 50% off bij de tuinen!

lage intensiteit cardio heb ik al elke dag. Fiets elke dag in totaal minstens 50 minuten. Maar waarom geloof je daar in? Denk je dat je dan meer spiermassa behoudt? Want ik heb begrepen dat HIIT juist zeer goed is voor de spiermassa.

Een knijptang heeft geen standaardafwijking van het onderwaterwegen. Anders hadden ze die afwijking wel gecorrigeerd ;)

hoe duur was ie?

6. Ashavan

Ashavan Guest

Was ook geen standaard afwijking, maar maximale afwijking. Was 25 euro ofzo bij xxlnutrition.

Ik geloof er in omdat het beweging is en alle kleine beetjes helpt. Zeker in de ochtend zal het je metabolisme van de gehele dag verhogen. Aangezien mijn levensstijl weinig fysieke activiteit vereist...scheelt dat al veel. Maar als je zoals jij al 50mins fietst+HIIT...je lichaam stelt zich er op in en betekend dat je dan meer cardio moet gaan doen om er profijt uit te blijven halen. Zelfde motivatie waarom cardio in de bulk zo min mogelijk wordt gedaan omdat het anders in de cut problemen bezorgt.

De Tuinen heeft vaker van die aanbiedingen, maar ben er nog nooit geweest :p

Misschien dat Punani meer kan zeggen over hoe traag het hoort te gaan als je onder de 10% zit. Kan je kijken of je inderdaad traag gaat of dat het normaal is. Zit je te denken Clenbuterol te gaan gebruiken als burner?

7. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Clenbuterol?? Zit je sowieso al aan een stack als ECY?
    Bij weinig tijd zou je idd HIIT kunnen doen, weinig tijd en je verbranding schiet de lucht in. Vooral in de ochtend..

8. Ashavan

Ashavan Guest

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=316758
    uitleg over ECY stack. Geen idee wat het was dus ff opgezocht

Kwam dit tegen. "Spier Verzuring Bestaat Niet"

9. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, stil hier! Word er nog wel een beetje getraint? Ik ben momenteel 3 weken bezig met mijn nieuwe schema en hij bevalt errug lekker.

10. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    ben je ook al wat gegaind ??

11. Ashavan

Ashavan Guest

In 3 weken tijd kun je al wat visueel verschil merken, maar daadwerkelijk gewicht in spiermassa is zelfs voor een beginner nog te vroeg voor.

Heb zaterdag nog getraind. Gisteren een kleine meting gedaan om te kijken hoe me nieuwe eet- en sportschema combi werkt. Ben 2.6kg in 1 week kwijt wat voornamelijk vocht is ivm enorm lage koolhydraat inname. Ook weer wat cm's rond de buik minder dus als dit door zet zou ik halverwege mei die 6pack zichtbaar moeten hebben.

Zo sta ik er op het moment bij:
    Waar is die vetzak gebleven van augustus ;)

Verre van klaar, maar er zit al schot in. Me rug krijgt al meer volheid ondanks dat ik maar 1x in 10dagen ofzo naar een sportschool ga en met HiT train. Daarnaast wel bodyweight thuis oefeningen zoals optrekken e.d.

Heb de Hack Squat zonder gewicht gedaan voor revalidatie knie. Ging moeizaam :mad:
    Maar goed ook dat gaat beter en heeft officieel nog 2-3 weken rust te gaan dus mag niet klagen. Merk wel dat doordat me benen niet getraind worden ze kleiner lijken te minder en minder strak.

Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2008
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Blijft nette progressie As!

Alweer plannen om naar een sportschool te gaan?

Afgelopen zondag zou ik meting hebben, is de instructrice ziek! :mad:

En aangezien zij doordeweeks pas om 18.00 aanwezig is en ik dan altijd al aan het trainen ben moet het een hele week uitgesteld worden. Ik baalde flink.

Clenbuterol heb ik overwogen omdat het, zover ik kan lezen, min of meer dezelfde werking heeft als efedra en net zo goed/slecht voor je. Echter de efedra burners zijn in Amerika weer gewoon te krijgen dus de clen laat ik links liggen.

De laatste vier weken eerst met venom hyperdrive aan de slag. Misschien haal ik daar al wel genoeg uit. Maar het moet er af!

13. Ashavan

Ashavan Guest

Ipv 1 grote O vorm zie je nu al X met ontwikkelingen naar een V-vorm :D

Nah nog geen plannen. Blijf me thuis oefeningen doen met af en toe op kosten pa naar sportschool. Ben al in staat 4sets van 7x optrekken te doen met me bodyweight (86kg). Das al 7x per set meer dan een maand geleden hehe. Heb komende tijd weer lading sollicitaties en zitten paar tussen welk er hoopvol uit zien. Afhankelijk hoe ze gaan kan ik weer regelmatig naar een sportschool toe. Zit wel te denken om DDoubleA uit te stellen en eerst weer een jaar terug te gaan naar me vorige sportschool. Dit ivm eventuele reistijden, voel me er meer thuis ondanks gebrek aan olympische spullen en los squat rek. Maar op zich kan je er ook voorlopig voldoende winst mee boeken.

Burners zijn tricky heb ik gemerkt. Hott Roxx van Biotest zien er ook goed uit. XXL gaat lading Biotest sups in slaan nadat ik hem vroeg waar ze eventueel te vinden zouden zijn in Nederland hehe.

Maar waarom per se 6%. Met 8% heb je ook veel bereikt en het is niet eerlijk dat ze jureren naar absolute % aangezien verliezen onder 10 vele malen trager gaat dan voor iemand die er nog boven zit. Zeker aangezien je hormonale huishouding onder de 8% totaal anders wordt waardoor het nog moeilijker gaat worden en dan ga je een burner en shit nodig hebben.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    denk ook niet dat ze absolute % gaan bekijken, want dan maak ik geen kans! Weet eigenlijk helemaal niet hoe ze het wel gaan doen. 8% wordt denk ik het eindresultaat....alleen je doel moet je altijd net iets verder leggen, want dan is de kans dat je dat (8%) haalt veel groter ;)

15. Ashavan

Ashavan Guest

Dan moet ik dus ook voor de theoretische 6% gaan? :p
    Heb voor mezelf gezegd dat er best spiermassa verloren mag worden en zal er geen traan om laten, maar voor de zomer wil ik op de 10% zitten ongeacht wat. De overige 2% wordt desnoods er na gedaan. Verloren spiermassa halen we in no time daarna wel weer terug en zul je nog snel zien verschijnen ook ivm laag vet%.

Op zich ben ik nu al trots op mezelf. Als endo heb ik nog nooit in me hele leven onder de 17-19% vet gezeten en zoals je op de foto ziet zit ik daar nu wel onder hehe. Zodra die 6pack er is maak ik foto's en laat ze inlijsten, feesten en daarna val ik flauw :D

Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2008
  16. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf 1x op 5.6% BF gestaan, en voelde me niet echt relaxed. Snel last van verkoudheid/griep. Vaak koud en kracht was stukken minder.
    Houd mezelf altijd tussen de 8 en 12%. Groei en voel ik mijzelf het beste.

Goed bezig Ashavan, probeer de volgende keer eens met lichtinval te varieren. Je oogt zo nogal vlakjes. En dat is niet zo geloof ik.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2008
  17. Ashavan

Ashavan Guest

8% is ook de ondergrens dus niet zo gek dat je zwak/ziek/misselijk werd toen je lager zat. Zou het zelf ook niet willen. En als je laag gaat is het meestal voor een toernooi en dat is maar 2-3 dagen en niet langer.

Je bent al de 2e...ik heb geen licht op die kamer en moet het doen met open lamellen. Zit waarschijnlijk een draadje verkeerd ergens waardoor de lamp er opeens mee stopte. Stop en zo ligt het niet aan.

18. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Leuk berenrug hoe lang ben je eigenlijk?

19. Ashavan

Ashavan Guest

1.78m hoezo?

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Just...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina