1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gaaf ik doe ook curls met ongeveer 20 (24 als ik een goede dag heb), dit zijn mijn armen:

http://www.dejee.nl/fotografie/#/content/03portfolio/05Portret/mensen/mensen30.jpg/

piccie van de jouwe? :)

Sorry als ik wat sceptisch klink, maar op het internet zie ik altijd van die gewichten langs komen waarbij ik me dan toch een paar keer achter de oren krab.

Vervolgens naar mijn eigen gym, allemaal grote jongens en bijna niemand drukt, trekt, curlt zulke gewichten! :eek:

@ Flix: ben benieuwd naar het filmpje! Het kan namelijk best wel, maar die sprong die jij hebt gemaakt maakt je wel direct tot 1 van de snelst vooruit gaande bb-ers die ik ken

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Klinkt inderdaad als behoorlijke uitrekking. Kan wel proberen, als de boel maar niet scheurt..

3. Ashavan

Ashavan Guest

Je moet de dumbells niet in een Flye houding vasthouden. Dan ga je wel het 1 en ander scheuren. Dus gewoon in een lage DB Press houden vasthouden als het waren. Je zal de borst wel voelen rekken en pijn doen en zo...

4. Ashavan

Ashavan Guest

Valt mee. Heeft ook te maken met aanleg voor een oefening. Iemand die zo'n vooruitgang maakt met deadlift/squat wordt niet gek aangekeken, terwijl zo'n persoon juist weer moet knokken voor de bench. In 3-4 maanden ben ik ook van de 8x60kg naar 1x110kg gegaan terwijl benchen mij totaal niet ligt. Dus ik geloof wel dat Flix het zou kunnen als de Bench zijn oefening is en er hard voor werkte.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Toen trainde je al een tijdje en 6x100 is nog altijd een heel ander verhaal ;)

maar jouw filmpje wil ik ook zien! :9

6. Ashavan

Ashavan Guest

Voor die 110kg moet je geduld hebben. Ben nu bezig 10 reps gewicht te verhogen :p

Maar wel nog een ander filmpje als zoethouder dan. Had 10sets 3x 90kg gedaan. En toen nog een setje met kettingen. Lock-out ergens rond de 105-110kg en onderin op de borst was het gewicht gewoon 90-ish kg aangezien het merendeels allemaal op de grond lag. Wil andere/betere/langere kettingen halen in de toekomst.
    [yt]C_SisEKyA8M[/yt]

Ben nu bezig met stapjes qua squat omhoog te gaan. Ik wil die 180kg eind van de zomer.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2009
  7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zal binnenkort wel vragen of iemand me ff wilt filmen. m'n doel is om naar de +/- 20/30x 100 kg alleen dat gaat nog wel ff duren denk ik.

had me gister trouwens toch ff een off-day holy shit.. ben na een half uurtje maar naar huis gegaan omdat helemaal niets wou.

8. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien gebruikt hij geen dumbells maar gewoon halterstang en dan 25.

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    probeerde net een foto van mijn armen te maken in de spiegel met mn mobiel. was geen succes en voelde me heel erg tjappie:9

om toch maar een indicatie te geven, omvang van mn bovenarm is 45cm.

wat ik de laatste tijd ook veel doe bij het banken, tussen elk setje 15 tot 20x opdrukken. echt stuk gaan is dat.
    ga het binnenkort nog een tandje hoger doen door op te drukken met een dumble in 1 hand en dan na 8 keer wisselen.

Laatst bewerkt: 18 jun 2009
  10. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7

Soort supersetje maak je d'r dus van..

11. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Oh, dan heb ik waarschijnlijk de verkeerde oefening gezegt. :+
    Want ik heb niet zulke big-ass armen als jouw Kevf. Mijne lijken dan watte staafjes. (zijn ze ook)

Maar het zal wel aan mijn rug liggen zoals Ashavan al zei.

Ik bedoelde deze oefening. Biceps curl met een machine.
    [​IMG] (ben ik niet)

:D

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dan doe je ook niet 20 per arm....die oefening red zelfs ik op 20 kg.....

13. Ashavan

Ashavan Guest

Ik prefereer Gironda Curl en Hammer Curl voor biceps.

[yt]oOgLBUsdIYs[/yt]
    Alleen ik blijf de hele tijd voorover hangen. Ik voel ook me bovenrug nog iets bij die curls wat best vaag is.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik kan het natuurlijk zo niet goed zien maar volgens mij ben jij niet heel erg droog of wel? (als je het wel bent, excusez-moi), wel net gewicht trouwens.

15. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Hij is inderdaad niet droog maar volgens mij voorlopig ook niet zijn doel ;)

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    die oefening is idd geen bicep curl nee.
    Daarmee is 20 KG ook niet zo heel veel gezien je het met 2 armen doet.

17. Ashavan

Ashavan Guest

Ik train voor kracht niet voor uiterlijk. Dus ja ik heb een dikke buik :D
    Mooie is dat ik wel al aardig wat massa heb onder het vet. Dus als ik ga cutten dan heb ik meer dan genoeg om te showen.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Machines kan je nooit vergelijken. Er spelen allerlei factoren een rol, het aantal katrollen (remember natuurkunde?), weerstand van ketting/touw/geleiders etc. Zo kan ik bij de ene sportschool een dergelijke machine op ongeveer 50 kg en op de andere op de volledige 90.

@ Ashavan: kan het filmpje niet zien, maar no way buikje voor mij. Sixpack en kracht gaan prima samen :)

19. Ashavan

Ashavan Guest

Als je tijd wilt nemen om kracht te ontwikkelen kun je doen zoals jij kevf, maar ik heb haast. Mijn deadline is over 4 jaar. Dus ik eet meer dan voldoende en dan wordt er gewoon wat als vet aangezet. Daarnaast...massa beweegt massa. Zeker nu ik steeds vaker op Strongman/Highlander onderdelen traint komt het van pas :)

Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2009
  20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    vet kan er altijd nog af, als je later gaat focussen op het buikje dat eraf moet zie je er ook behoorlijk afgetraind uit als het eenmaal zo ver is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina