1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Is het schadelijk om op je 16e NO-Xplode te gebruiken?
    Of is het sowieso rommel?

2. Ashavan

Ashavan Guest

Niks schadelijks aan supplementen. En ja het merendeel van supplementen is troep. Maar NO produkten lijken goed te zijn als je alle reviews moet geloven. Er is zelfs een NO variant van Super Charge Labrada wat ik prettig vind als pre-workout sup.

En al eet je 3 maaltijden per dag. Zolang je maar alle nodige kcals en voeding binnen krijgt. Voordeel van meerdere kleine maaltijden is een geleidelijke afgifte van voeding en minder honger gevoel waardoor er minder kans is te vergrijpen aan snoep en andere troep.

Dus zou me in het begin minder druk maken wanneer je eet zolang je maar alles eet wat je moet eten. Bezig houden met timing is voor later.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 jun 2009
  3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    klinkt niet echt gezond.

Tijdens je slaap verbrand je veel van die voedingsstoffen.
    Als je de dag erna moet werken kom je echt voedingsstoffen tekort.
    Het is belangrijk om te ontbijten.

4. Ashavan

Ashavan Guest

Nope. Eerst in de materie van IF verdiepen, dan pas lullen.

5. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met de zomer in het vooruitzicht, ben ik toch wel benieuwd of iemand traint op de camping? om toch een beetje zn figuur / conditie te behouden?

Hebben jullie misschien tips of ideeen, post ze!

Hardlopen, optrekken en opdrukken kan ik er ook nog wel uithalen, maar
    er zullen er vast meer zijn.

Mvg

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    weet niet of je je ergens daar makkelijk aan kunt optrekken, zoja zijn chin ups altijd goed.

7. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Ashavan zei: gewoon de auto heen en weer duwen voor een full-body work-out:+ En buikspieren moet ook geen probleem zijn denk ik?
    Zelf ga ik op een sportieve vakantie, dus moet het sowieso geen probleem zijn:p

Vandaag had ik in de sportschool nog een discussie met me trainingsmaatje. Er was namelijk een man, en die ging zich opeens voor de grote spiegel in de sportzaal tot ze onderbroek uitkleden om vervolgens ze spieren te showen. 2x zelfs.
    Nu vroeg ik me als beginnende fitness ganger toch wel af: is dit normaal?8)

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    trainen op vakantie? Hell no, lekker voor de tent hangen, in het water liggen etc of tijdens grote backpack-vakanties (1x in de twee jaar) avonturen beleven, mensen ontmoeten, de wereld zien

Welverdiende rust voor mijn lijf :)

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik niet nog dronken ben van de avond ervoor en ik voel me lekker en er is een fitness zaaltje bij het hotel/appartement wil ik daar nog wel eens naar binnen stappen.

zometeen met mn nieuwe schema beginnen. volgens die man met wie ik het opstelde ga ik het warschijnlijk niet volhouden. Ben benieuwd!

10. Ashavan

Ashavan Guest

Tenzij het een bodybuilder was die voor het podium gaat is het niet zo vreemd. Wat wel vreemd is dat de eerstvolgende competitie na de zomer is dus is nu nog te vroeg om dat soort taferelen te zien.

Volgens mij gewoon een skinny dude die te veel Jay Cutler filmpjes gezien heeft. Niet normaal dus. Gewoon schoppen die gast.

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    right in the nuts!

12. Ashavan

Ashavan Guest

Ik ben zo happy :D

Squat
    10reps: 60kg, 80kg, 100kg
    6x, even adem rust, 3x 120kg
    singles: 130kg, 140kg, 150kg
    4mins rust
    1x 160kg (PR +5kg)

Op naar de 180 voor 4 schijven aan iedere kant, dan 220 voor 5 en dan 260kg voor mijn persoonlijk levens doel a 6 schijven aan iedere kant van de stang.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nice! Hoe diep ga je met squats?

14. Ashavan

Ashavan Guest

Ik train volgens powerlift principes. Dus zakken tot paralel, alle momentum uit de beweging halen door 1-2 tellen onderin stil te zitten, dan volle snelheid terug omhoog. :D

+ik ben gewoon nog niet lenig genoeg om verder te zakken dan dat hehe

Laatst bewerkt door een moderator: 23 jun 2009
  15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    met of zonder bankje onder je kont?

16. Ashavan

Ashavan Guest

Zonder of course of course said the horse :D
    Controleer mijn diepte op gevoel + spiegel voor me neus.

Box Squat doe ik nog nie. Heb geen box en me bankje staat boven paralel dus gebruik ik niet.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    okido, heb ik even een beeld. Dikke gewichten, erg netjes!

18. Ashavan

Ashavan Guest

Nu is me squat hetzelfde als me deadlift PR wat in februari gezet was. Dus wordt tijd om dat even te pieken op de 180-190kg wat me theoretische 1RM is op dit moment. Maar zit met me klauwen qua grip wat nog niet geweldig mee werkt en faalt.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    komt vanzelf, is bij mij op dit moment totaal geen issue meer. Echter 190kg bleef twee weken terug stug liggen, kwam geen beweging in (PR = 184kg)

Ben nu wel weer 85 kg. Over twee weken een week op vakantie en dan direct mijn rustweek. Daarna met een plan aan de slag om te kijken of ik dit jaar dan eindelijk eens schoon richting de 90 kan..... onhaalbaar maar hey ga het gewoon proberen

20. Ashavan

Ashavan Guest

Punani doet 90-95kg met laag vet% naturel. Dus als je echt wilt kan jij het ook. Maar die gast draait wedstrijden en heeft meer motivatie ;)

Ik probeer me vet% rond de 15-20 te houden en het gewicht verder maakt me niet uit. Zou mooi zijn 150kg te wegen met dat vet% a la strongman atleten en dan 3x lichaamsgewicht qua onderdelen verplaatsen. Maar ja als ik rond de 100kg blijf steken dan is 260kg squat-300kg deadlift ook wel een mooi gewicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina