1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

Ashavan Guest

Meer op je eten letten en sporten.

2. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik fitness 3x per week 1.5-2 uur...

Maar hoe precies op mijn eten letten?
    Helemaal niks meer van vette dingen of veel suiker? En alleen maar water drinken?

3. Ashavan

Ashavan Guest

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kon vandaag eindelijk weer een beetje wat doen. Heb ruim 3 weken niets kunnen doen ivm mn hand.
    Heel frustrerend om te merken hoe snel je achteruitgaat.

Vandaag maar pot creatine en L-Glutamine gehaald. ff kijken hoesnel ik weer op mn oude niveau zal zitten.
    Heb het op het internet beetje lopen onderzoeken maar ben er niet echt uitgekomen.
    Is het schadelijk om bij het gebruik van creatine af en toe een alcohol houdend drankje te nuttigen?
    en hoe zit het met het gebruik van wiet?

5. Ashavan

Ashavan Guest

Wiet doet niks. Het geeft je een honger gevoel en zolang je er niet aan toegeeft en eet wat je nodig hebt en niet meer dan is er niks aan de hand.

Alchohol verlaagd testosteron produktie exponentieel per glas en verhoogd cortisol.
    1. Drink niet in een paar uur na het trainen
    2. Als je drinkt, drink met mate en ga je niet lam zuipen

@KevF
    Net even gesquat. Opgewerkt tot een 85% + gewicht en er 2 singles mee gedraaid. Sub maximale gewichten.
    [yt]6F9VjnsRnVU[/yt]

Dan heb je wel weer alles gezien :p

Laatst bewerkt door een moderator: 14 jul 2009
  6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wat drinken betreft het ik het over momenten als dit, gewoon lekker op de bank hangen met een glas wiskey (hooguit 3 op een avond) een film kijken, genieten van het leven en je spierpijn uitzitten.

Ben gister ook begonnen met hardloop en explosiviteit trainingen op het veld. Echt gigantisch spierpijn in mn benen nu.
    Conditie is ok niet meer wat het is geweest, ik loop nu nog maar 7 1-10's goed. maar pfff wat zijn die 1-10's killing zeg.

Laatst bewerkt: 14 jul 2009
  7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik heb juist het probleem dat ik magertjes ben, van kleins af aan al. Nu ben ik thuis wel gewoon iedere dag bezig met een set pushups en weight lifting, maar nu ben ik van plan om op fitness te gaan. Ik wil denk ik.. 3 -4 avonden/ochtends in de week gaan fitnessen en dan vooral m'n biceps, triceps, borst en buik spieren gaan trainen. Daarbij nog wat cardio lopen voor mijn conditie. Enig idee of ik hierdoor ook wat dikker van ga worden? (Ik zal vanzelfsprekend steeds meer gaan eten dan). En nog evt verdere tips?

8. Ashavan

Ashavan Guest

Tips? Train heel je lichaam en niet alleen de show spiertjes. Anders krijg je onbalans wat er voor gaat zorgen dat je schouders naar voren gaan hangen, borst lijkt kleiner. Buik is sterker dan onderrug waardoor je heupen scheef getrokken worden en rug probleem gaan geven. Dus gewoon alles of niks trainen.

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je zult er niet dikker van worden. Je zult wel groter worden omdat je spieren gaan groeien waardoor je een beetje van dat magere uiterlijk af zult raken.
    Je zou sportvoeding kunnen gaan nemen waardoor je spieren meer vocht gaan vasthouden waardoor ze sneller zullen groeien. middelen als Whey protaine zullen daarmee zeker helpen.

10. Ashavan

Ashavan Guest

Of gewoon meer eten dan je nu doet scheelt al een hoop.

11. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Wat vinden jullie van wat cardio voor 't ontbijt?

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Niet echt verstandig gezien je dan op lege maag gaat sporten wat niet echt al te goed voor je is zegmaar.

13. Ashavan

Ashavan Guest

Tenzij je doel is om vet te verbranden en een eet patroon hebt wat er op aansluit... Dan kun je wakker worden, wat snelle eiwitten en suikers nemen en 45-60mins lage intensiteit duur cardio doen. Voor elk ander doel einde is ochtend cardio nutteloos.

14. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Tis ideaal om vet te verbranden s'ochtends op nuchtere maag hardlopen, doe het nu ook aangezien ik beetje aan het cutten ben:)

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik snap dat spieren rust nodig hebben, maar hoe lang is me nog niet helemaal duidelijk. Ik train m'n buikspieren om de dag, is dat teveel? En als ik drie dagen achter elkaar train en de eerste en derde dag hetzelfde schema heb is dat dan overbelasten?

16. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Over het algemeen heeft elke spiergroep 2 dagen rust nodig, dus 3x buikspieren trainen is voldoende. Train je alleen je buikspieren of doe je ook nog andere oefeningen? Want er zijn ook oefenigen waar je je buik gewoon meepakt.

Ik ga ervan uit dat je een sixpack wil?
    Dan moet je ook goed op je voedsel letten want je sixpack word pas zichtbaar bij ongeveer 11 % bodyfat.

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    juh ik heb al een beetje geprobeerd met me voedingsschema. Volgens mij is die inmiddels wel aardig goed. Ik doe ook genoeg andere oefeningen, maar weet niet echt welke m'n buikspieren verder belasten.

Ik train overigens niet specifiek voor een sixpack hoor, maar vind buikspieren wel leuk om te trainen. Nog een vraagje daarover, ik kan inmiddels best veel crunches (5 x 30-40) maar ga ik dan nog wel voorruit? Aangezien het alleen aantal is en ik niet meer tegengewicht krijg oid...

18. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Al tijdje op zoek naar een paar goeie wrist wraps. Paar geprobeerd, vanavond een paar even geprobeerd van iemand, een paar Inzer Iron Wrist Wraps, bevielen me goed. Even op zoek gegaan naar wat online winkels die ze verkopen.

Maar iemand die een goed adresje heeft?

Heb wel een Amerikaanse store, ook goede prijzen, alleen zijn de shipping costs altijd afwachten daar, dus hou even een slag om de arm daarmee. Straks 20 dollar shipping voor 17 dollar wrist wraps :+

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    waarom wil je ze gebruiken?

20. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Wil ze gebruiken voor 2 oefeningen waar mn polsen teveel naar achter klappen. Preacher curls op de bench, momenteel met 50+ kilo en mn polsen klappen dan teveel naar achter en is niet fijn. En oefening voor de triceps, zelfde, kan mn polsen niet recht houden bij de zwaardere gewichten, waardoor ik niet zwaarder kan trainen voor de triceps.

Gebruik ze verder niet, ben niet zo'n iemand die ze overal dan maar voor gaat gebruiken, waardoor je polsen etc ook nooit sterker worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina