1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is daar een filmpje van hoe je die correct moet uitvoeren?
    hij lijkt me nogal riskant om zomaar te proberen.

Net weer kei hard lopen knallen. de 14x de 80kg gedrukt, vervolgens 7x de 90kg en toen ook maar 100 geprobeerd. gelukkig had ik een spot want ik was echt helemaal kapot. bij de eerste ging het fout, maar vervolgens corigeerde ik goed en drukte hem 3 keer wel goed.
    Ik heb alleen het probleem als ik heel zwaar ga drukken(v/a 80 kg) dat mn onderarmen en ellebogen een pijn gaan doen.

2. Ashavan

Ashavan Guest

Reverse Grip BP met 70kg
    [yt]5J0SLa5HmZk[/yt]

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zullen je triceps ook wel goed voelen zeker?

Maandag maar eens proberen.

4. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Iemand een tip hoe ik me handen sterker kan maken... Bij deadliften als ik zwaar ga glijdt de stang uit me handen na een paar herhalingen super irritant want me rug kan veel meer tillen. Moet ik onderarmen erbij gaan trainen of zijn er manieren hoe je je grip strengt kan verbeteren?
    Kan wel met straps gaan doen maar das beetje gay imo:p

Laatst bewerkt: 25 jul 2009
  5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Onderarmen trainen ja zoals je al aangeeft.

6. Ashavan

Ashavan Guest

Met het gewicht meerdere sets doen tot je target reps behaald heb. Dan hebben je polsen tussen door wat rust. Je kan 10 x 1rep doen met 20-30sec rust tussen door. Zo kun je wat zwaarder gewicht pakken zodat je rug naar de klote gaat net zoals je polsen uiteindelijk.

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ff een vraagje;

Ik heb de laatste tijd veel last van mn elleboog gewricht en bij mn tricep pijn als ik ga beginnen met bankdrukken.
    Ik begin meestal gewoon met 60kg 10x.

Nu werd mij aangeraden om eerst een warming up te doen om deze pijn te verhelpen, alleen hier lees ik dus dat dat verspilling van je energie is.

Is het verstandig om nu wel die warming up te doen of is er een alternatief?

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat ligt er aan waar de pijn vandaan komt. Als het een gewrichtprobleem betreft heeft opwarmen niet zoveel zin nl

@Ashavan: als je hem iets schuin uitvoert vond ik hem persoonlijk fijner.

Zelf iets teveel aan het genieten van de zomer. Vorige week dik feest gehad, afgelopen weekend aardig gedronken.... ow well groterworden-plan een paar weekjes on hold gezet.

9. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mannen,

Mijn broertje had een pot No Xplode (BSN) gekocht en heeft hier 6 weken mee getraind maar is inmiddels ermee gestopt. Hij wil dit namelijk niet te lang innemen.

Ik kan de pot leegmaken, er zit voor ongeveer nog 12 trainingsdagen in als je het in zou nemen op een trainingsdag.

Ik ben echter eigenlijk een beetje voorzichtig met supplementen, gebruik ook helemaal geen shakes en creatine enz. Hoe zit het met dat No Xplode? Is dat schadelijk voor je gezondheid?

Volgens mij broertje krijg je er echt energie van, zit ook cafeinne in volgens mij. Ik drink echter geen eens koffie en vraag me af of het wel zo healthy is je erg echt zo veel energie van krijgt.

Any advice?

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    tis een stikstof product, zorgt voor vaatverwijding waardoor je harder kan trainen. Tis niet schadelijk. Maar denk dat het weinig voor je zal doen :)

11. Ashavan

Ashavan Guest

Mensen zouden er gaat aan doen om eens te kappen met dat idioot geneuzel over gezondheid. Het zijn geen steroiden hoor. Je kunt rustig supplementen gebruiken als je dat wilt.

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Eerdat je lichaam aan de stof is gewend en het echt effectief wordt is het al op.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    neuh, stikstof werkt direct. Is echt een pre-workout product

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    oke, my bad.

Zit nu een week of 4 aan de crea en begin toch wel te merken dat ik ineens een grote sprong heb gemaakt wat kracht betreft. erg fijn die troep:)

15. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Oké thanks! Ik had al gelezen dat veel mensen het een overpriced product vonden en hun vraagtekens hadden bij de effectiviteit ervan :) Mijn broertje was er in ieder geval erg tevreden over.

Ik zit momenteel in een defenitie periode waarbij ik bijna geen rust pak, ik zal over een paar weken eens posten of denk dat het resultaat geboekt heeft.

16. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Het werkt ook niet bij elk persoon hoor, effect verschilt echt per persoon. Als no explode niet werkt bij je kan je altijd nog andere pre workouts proberen zijn er genoeg zoals Supercharge die bij veel mensen lijkt te werken en nox pump alhoewel die tijdelijk niet verkrijgbaar is maar wel erg goed is.

ben momenteel heel hard aant gaan met me Nos+jp8 stack:) vind Nos toch wel het beste supplement wat ik gebruikt heb tot nu toe.

17. Ashavan

Ashavan Guest

W00t ben nu nog aardig hyper :D

1x170kg deadlift (PR+10kg) en later nog eens een setje Good Morning met 100kg gedaan :)

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Aargh het zit me ook niet mee, net een weekje begonnen met trainen voor het volgende seizoen; conditietraining en sprongkracht. Vandaag even een nieuw kastje in mijn kamer bouwen, bij het verplaatsen van de oude tafel tieft er een dikke plank uit met het punt recht op mijn middenvoetsbeentje, flinke kneuzing en een blauwe poot als gevolg... Springen zit er echt ff niet in ffs..

Volgens mij is het karma en mag ik gewoon niet sporten 8)

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ga vanaf morgen na elke keer alsi k benen heb getraind naar het zwembad van onze gym. daar is het water 1m hoog. perfect voor mijn trainingsdoel:)

20. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Wat vinden jullie trouwens van het aantal gram eiwitten dat je per kilo lichaamsgewicht moet krijgen per dag, ik zit nu zelf op ~2.5/3 gram per kilo lichaamsgewicht maar zo'n gast op DBB zegt dat dit niet goed is, dat het teveel is blabla en komt met beetje vage bron waar ik het niet mee eens ben:p

Laatst bewerkt: 2 aug 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina