1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    als je echt serieus aan de gang wil is dit echt ruk,

ga maar op een goede site informatie op doen zoals bodynet.nl of zoals kevf zegt; een boek kopen.

succes

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Donder dat kaas maar weg en ga dingen als kipfilet, rijst en tonijn o.i.d. nemen.
    6 maaltijden per dag is voldoende.
    1 liter water is te weinig.

Verder kunnen kevf en Ashavan je wel helpen met voeding

3. BBE TheOne

BBE TheOne BBE Forever!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ok ashavan of kevf? hebben jullie mischien een simpele voeding schema om mee te beginnen?

Ik ben trouwens 1.87 lang en weeg 81 kilo en vetpercentage is volgens mij ( ga nog ff opnieuw testen op sportschool) is 9.5 %

ik kom ook erg weinig aan al me hele leven alleen in me buik zit het meeste vet en groeit iets maar voor de rest slank.

Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
  5. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ben nu zo'n 3 maanden fanatiek aan het trainen en heb vanaf het begin ook serieus mijn voeding aangepast, zowel de kwaliteit als de kwantiteit.

Ik zal jullie niet vervelen door mijn complete voedingsschema door te geven, enkel kan ik zeggen dat het een goede mix is van: goede vetten,eiwitten,koolhydraten.

De eerste paar weken bestonden vooral uit spierpijn, spierpijn en...jawel! spierpijn! Ook begon het vele eten, en vooral de discipline opbrengen om het te bereiden, veel van me te vragen.

Bij mijn eerste bezoek aan de sportschool gaf ik al bij de instructeur aan een serieus trainingschema te willen die alle spiergroepen aanspreekt, hierbij gebruik makend van serieuze oefeningen ipv alleen maar met apparaten aan de slag te gaan.

Nu een paar maand verder kan ik zeggen dat mijn fysiek al aardig verandert is, ik was nooit erg mager of dik maar de bekende ' V-vorm' komt steeds meer naar voren!

van 68 naar 74 kilo bij 1.85M O-)

6. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    netjes, wat is je bf voor en na ?

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    beetje goed in Engels? Want ik ben zelf aardig fan van 'Burn the Fat Feed the Muscle'

een supercompleet E-book over voeding.

8. Ashavan

Ashavan Guest

Ik doe niet aan kant en klare eetschema's. Ga naar een kcal calculator online en berekend je kcal onderhoud. Doe -500 als je wilt afvallen en +500 als je wilt aankomen.

Bij afvallen
    Neem de kcal en neem 2.5gr eiwit per 1kg lichaams gewicht
    25-30% van de kcal aan onverzadigd vet
    restereden kcals besteden aan complexe koolhydraten

Bij aankomen/spiermassa ontwikkelen
    Neem de kcal en neem 2.5-3gr eiwit per 1kg lichaamsgewicht
    30-40% van de kcal besteden aan onverzadigd vet
    resterende kcal aan koolhydraten besteden. Zorg dat je 250-300gr er van hebt anders iets lager in vetten.

Indeling qua voeding kun je het boek gebruiken dat kevf voorstelt.

9. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Heeft er iemand tips, zodat je zin krijgt om te fitnessen? Ik heb namelijk nooit zin om te gaan..

10. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Tja, dat is heel persoonlijk.

Ik luister meestal naar wat lekkere Rock om mezelf energie te geven, ook vind ik dat wanneer je serieus met je voeding bezig bent, dit een extra 'motivatie-boost' geeft.8)

Succes!

11. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    stoppen, en een sport vinden die je leuk vindt.

12. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Net of jij altijd met goede zin naar de sportschool gaat..:x

Iedereen heeft wel eens een periode waar hij geen zin heeft om te sporten.

13. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar deze jongen geeft aan "nooit" zin te hebben om te gaan, dan kan je beter stoppen. Je moet van fitness houden wil je er echt wat mee bereiken of je moet echt heel gedisciplineerd zijn. You gotta love the pain!

Tips: Keiharde rock muziek, Bodybuild filmpjes, kijken naar je eigen (verlepte?) lichaam en bedenken dat daar nog een hele hoop aan moet gebeuren etc.

14. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Zo beter?:+ Soms heb ik wel zin om te gaan sporten, maar soms ook niet. Dan regent het ofzo of ben ik moe. En als ik eens zin heb om te sporten, is ie dicht:x

15. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ok, maar bedenk dat fitness eigenlijk pas zin heeft als je minimaal 2 keer in de week consequent gaat.

Wat ook kan helpen is gewoon een vast trainingsschema maken. Dan moet je bijna wel gaan trainen anders loop je achter op je schema.

En je weet zelf hopelijk ook wel dat "het regent" een heel slap excuus is:emo:

Succes

16. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Eigenlijk is het geen slap excuus, aangezien ik een aantal kilometer moet fietsen naar het fitnesscentrum:x
    En als je daar aankomt, wil je niet dat alles doorweekt is, of wel?:+

17. Eldar Paul

Eldar Paul Student

Leuk Bevonden:
    1
    Het hangt er maar van af wat je belangrijk vindt of niet. Als je iets écht leuk vindt, heb je dat soort dingen ervoor over.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kan je geen sportschool vinden die op de weg van school/werk ligt? Ik ga altijd direct door vanuit het werk en de gym ligt op de route.

Daarnaast wil een trainingspartner met dezelfde doelen ook goed helpen!

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    mijn grootste motivatie is sowieso de vooruitgang die je boekt, maar ook je schema dat je wilt aanhouden. Vind het altijd kut als ik dan een dag mis door iets.

20. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Heb jij misschien iets waar ik een schema kan gaan maken? Of gewoon wat van internet af gehaald?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina