1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dude, dat is toch ook een vage naam? 8)

2. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Haha ja :p Maar hij is een celebrity :D

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Flikker nou maar op met die gast.. Hang een poster van 'm en hang 'm boven je bed als je 'm zo geweldig vindt, maar stoor ons er svp niet meer mee.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  5. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29

@ Kevf ok.

6. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Laat hem lekker posten over zyzz. Wat maakt dat nou weer uit?

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    @Harry Henkel: He Ash, jij ook hier? :+

OT:
    Bah, Bah en nog een Bah......Hebben ze op mijn sportschool de grootste idioot, letterlijk en figuurlijk, aangenomen als vaste kracht.
    Het is Basic Fit, dus vond het wel lekker dat ze echt alleen terecht wezen als je je rug niet helemaal correct had, of dat je de spullen niet terug hing enz. enz.
    Echter zeken ze je nooit af, gingen ze nooit een kwartier lang proberen te lullen met je en lieten ze gewoon je ding doen.

Er trainde altijd 1 of andere idioot die in amper 10 maanden een behoorlijk fysiek heeft gebouwd. Doet hij goed en probs voor zijn mentaliteit. Het nadeel is dat hij iedereen om zich heen op probeert te peppen en loopt te schreeuwen alsof hij een drillinstructeur van de Navy Seals is. Daarnaast is iedereen met een buikje een "dwaas" en moet iedereen uitgaan van hem als voorbeeld.

Zwaar irritant en behoorlijk overbodig.

Ik geef het een maandje, dan zit zijn proeftijd en zijn dienstverband er op. Volgende week maar even een klacht indienen :mad:

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Kijk net weer sportjournaal oid en zie je Yuri van Gelder en dan denk echt wow dat je dat natural kan halen veel mensen hebben toch echt wel een hulpmiddel nodig voor dergelijk fysiek, heb veel gasten gezien die aan aas oid zaten maar echt niet zo'n massa hadden en ja hij is klein maar toch;

9. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Is 2x per week Fullbody schema voldoende?

Mijn ma wil namelijk niet vaker dan 2x betalen :+

10. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Zit ook bij basic fit, ze laten me gelukkig lekker met rust :p Meestal gaan ze gewoon zelf trainen 8)

Cocaïne?

Ligt eraan wat je doelen zijn, anders betaal je toch bij?

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hoe weet je zo zeker dat hij naturel is dan? :confused:

12. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is 10 euro per maand bijbetalen, helft van mijn zakgeld. :+ Maar het gaat mijn moeder ook niet om het geld, ze gelooft dat het je groei remt enzo en dat ik dan een of andere doorgedraaide psycho word die zichzelf doodspuit met anabolen. :lol: En ze vindt dat ik al genoeg sport, want ik loop ook 2x per week hard.

Mijn doelen zijn kracht en een goed lichaam, maar het moet wel kunnen toch 2x per week, gaat het dan niet alleen langzamer?

Laatst bewerkt: 23 dec 2010
  13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tuurlijk heeft hij er wel een aantal supps ingegooid, maar echt roids/doping niet.
    Maatje van me zit ook bij defensie en heeft aantal keer met m'n getrained en ook over gesproken hoe en wat enzo.
    Is overigens wel al een aantal jaar geleden, voor 'coke-gate'

Ff een vraagje.
    Er komt een flinke examen periode op me af, en ook op het werk is het aardig druk waardoor ik erg weinig tijd zal krijgen om naar de gym te gaan.
    Nu kan ik er niet tegen om helemaal niets te doen, dus ik zal wel zoveel mogelijk gaan, alleen dat gaat gewoon niet heel veel worden verwacht ik.
    Nu wil ik een set dumbells inhuis halen zodat ik gewoon tijdens het leren door, of op m'n werk een aantal oefeningen kan gaan doen.
    Tuurlijk is het niet super effectief ofzo, maar het is beter dan helemaal niets.

Iemand een goed adres om zo'n set te halen?
    Ik ben uiteraard de Perry al even in gelopen, en gezien dat zij wat van die tests hebben liggen.
    Alleen daar moet ik flink wat gewichten bij kopen.
    Ik wil min 10 kg en dan tot 20/25kg.
    Liefst heb ik dan schijven van 2,5/5/10kg.
    Al die sets die ik ben tegen gekomen hebben allemaal 1/1.25/2/2.5 etc, en daar heb ik gewoon niet zo heel veel aan.
    Tuurlijk kan ik er zelf schijven bijhalen alleen dat is niet zo efficiënt.

Heb je Ashavan een keer nodig....:+

14. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Coke valt volgens mij qua BodyBuilding niet in het straatje groeihormonen...
    Plus dat hij helemaal niet heeft gebruikt ofzo zei die laatst?

@ Kevf, hoe ik dat zeker weet? Die lui hebben toch gewoon dopingcontroles neem ik aan...

15. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Hoe oud ben je? Je moet je ouders gewoon het tegengestelde bewijzen, hoe dat weet ik niet :p Denk dat veel ouders hetzelfde hebben als jij hebt met jouw ouders/moeder. Dan stop je met 2x hardlopen, kan je meer trainen :)

Kan denk ik wel met 2x p. week maar zal denk ik minder snel gaan.

Wel goede pre workout booster :p Laatst niet gebruikt, maar toen had hij dat fysiek al.

Ze hebben denk ik alleen voor wedstrijden dopingcontroles, als ze gewoon in de tussentijd gebruiken merken ze het niet.

@ Flix koop gewichten gewoon 2dehands. Kilo's zijn kilo's.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hebben ze ook bij bb-wedstrijden, ook bij wielrennen, ook bij de dames turnen, wil je soms beweren dat die allemaal naturel zijn? :+

Als ik 100 euro moest zetten op wel of niet naturel zou ik het op 'niet' zetten :b:

17. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 15, maar mijn ouders overtuigen gaat hem niet worden, zitten echt vastgeroest in die ideeen. En stoppen met hardlopen is ook een beetje lullig want ze hebben mijn hardloop schoenen betaald :+.

Ach nog 2,5 jaar en dan kan ik op kamers, kan ik alles zelf doen zoals ik wil.

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Inc het betalen:+

19. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
  20. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Oh 15 jaar pas. Gewoon veel eten en 2x p. week trainen en veel eten. Als je wat ouder bent ga je gewoon vaker.

Haha, mijn gym kost 17euro p. maand :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina