beetje late reactie maar had tijdje geen tijd om dit topic door te lezen
Kheb vandaag me vet gemeten door huidplooimeting en stond op 10 % terwijl toen ik begon met cutten op ongeveer 20 zat,
trouwens ik zeg niet dat dit de goede manier is hoe je moet cutten hoor kheb zelf dus totaal nooit kcal berekent was ik te lui voor, dit was gewoon mijn manier en vind dat het goed gewerkt heeft alhoewel ik dus wel ietswat kracht verloren heb. Vooral met borst/schouders op de een of andere manier kracht verloren terwijl ik met rug en biceps laatste weken vooral zelfs wat progress gemaakt heb.
Ik begon volgens mij 2e week van december met cutten alhoewel ik de eerste week nog niet heel serieus ermee bezig was.
In ieder geval wat ik deed was puur me koolhydraten/vetten omlaag gooien, in plaats van melk ging ik water drinken, ging veel tonijn/kipfilet eten me voedingschema afgelopen maand zag er ongeveer zo uit:
1: Havermout/eiwit shake
2: tonijn
3: meestal zalm of andere soort vis
4: 4 boterhammen, pindakaas en kipfilet erop
5: eiwitshake na de training
6: avondeten puur groente en vlees meestal gezien ik dus cardio na training deed en je vetverbranding gaat nog stuk langer door als je geen koolhydraten binnenkrijgt erna
7: iets van vlees soms kipfilet ieder geval een puur eiwitten maaltijd
8: Night protein, normaal nam ik altijd kwark maar in night protein zitten geen koolhydraten
khaf elke maaltijd in ieder geval rond de 35~ gram eiwitten, en dronk vrij veel water en dus ook echt 0 melk/frisdrank, wel paar avonden flink gezopen trouwens wat je dus beter niet kan doen heb ik gemerkt dat vertraagt je vetverbranding nogal.
Deed na bijna elke training cardio, eerste week begon ik met 30 minuten cardio en vanaf 2e week ging ik naar 40/50 minuten en nu de laatste 2 weken doe ik 60 minuten cardio. Neem dan dus na de krachttraining een eiwitshake om vervolgens meteen te gaan cardio-en. Heb hier ook echt een supergoede conditie van gekregen, heb me hartslag dan ook wel erg hoog laten gaan altijd zat meestal rond de 170.
Klik om te vergroten...