1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ok, thnx voor de uitleg! ;) Ik ga het deze week uitproberen.

2. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    thanks voor je feedback daar heb ik wat aan:) maar me eiwitten zitten op 290 niet 190 heb je verkeerd gekeken denk ik, wil niet teveel in vetpercentage omhoog gaan he maar je hebt wel gelijk dat ik wat in kcal omhoog moet zal ook wat noten erbij doen voor wat meer vet en kcal.

Hilarisch trouwens zo'n gastje die werkt bij me sportschool begon te zeuren dat ik naar zweet rook aan het einde van me training (na cardio dus is me shirt ook wel doorweekt:p), ik zei: wtf gast ik dacht dat ik hier op een sportschool was?, dat de meeste mensen hier geen fuck uitvoeren en 90% van de tijd aan het praten zijn in plaats van trainen waardoor ze niet zweten kan ik ook vrij weinig aan doen.

Was ook echt zo'n ecto gast die mij dan gaat corrigeren als ik fullsquat dat ik niet zover naar beneden moet gaan omdat het slecht voor me knieen zou zijn|:-

gelukkig binnenkort op kamers in A'dam kan ik een hardcore gym uitzoeken

Laatst bewerkt: 3 feb 2010
  3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoop echt dat er meer gyms gaan komen als bv de Gold gym's in de US.
    Toen ik daar nog woonde heb ik daar half jaartje getrained. Zaal had denk ik hetzelfde oppervlak als 1.5 voetbal veld. En dan alleen maar kracht machines, cardio hoef je daar niet echt voor aan te komen.
    Ik zat in Miami en trainde daar ook. Schijnt ook dat Hulk Hogan en The rock etc daar ook trainde. Hing ook vol met posters van atlethen die daar ook getrained hadden.
    Zwartzenegger etc. wat een ervaring was dat.

Was ook 24/7/365 open_O_
    Kan je lekker rond 23:00 gaan trainen. Echt heerlijk was dat want dan zijn echt alleen de hardcore gasten daar.
    Was alleen wel duur, 60 dollar de maand.

4. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Idd steeds als ik die filmpjes zie van pro's die trainen in gold gym ben ik echt onder de indruk van de apperatuur en de grootte van die gyms zo'n gym moet echt in a'dam komen zeg echt zonde dat je zo iets niet in nederland hebt...

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja klopt, ook geen gezeur met wachten op gewichten. 60 dollar per maand.. tja prijzig maar niet extreem. Zijn zat sportscholen hier waar je 65 euro p/m betaald.. Zit zelf op een aardig sportschooltje van 15.95 per maand, heb daar totaal geen begeleiding gekregen maar heb het gelukkig van mijn pa geleerd, dus dat was niet erg nodig. Alle apparatuur die nodig is hebben ze daar, dus ben tevreden.

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zit een Gold gym in Nieuwegijn.
    Maar het is idd super chill, stonden zo'n 7/8 benchpres banken naast elkaar.
    van elke dumbbles waren minimaal 3 paar en het begon op 5pound(~2kg) en liep op tot de 180 pound(~65kg) geloof ik.
    En daar had je gewoon 2 muren waar de gewichten aan hingen. je had daar gewoon discs van 200pound.

edit:
    zie nu de prijsen van die Gold Gym in Nieuwegijn
    Is gewoon nog goedkoper dan de gym waar ik nu zit. Betaal zo'n 40/49,- per maand.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    jammer dat er geen 1 in a'dam zit (en het liefst nog in mijn buurt, sportschool moet bij mij in de buurt zitten anders kan ik helemaal geen motivatie vinden als ik ruim een half uur onderweg ben:+)

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat probleem heb ik dus ook.
    Heb wel 3 gyms op loopafstand alleen dat zijn dan van die health centers waar alle hoog bejaarde sporten. Daar ga ik dus niet tussen lopen.
    Hebben één redelijk hardcore gym met afzonderlijke kracht etage, en daar zit ik dus.
    Is alleen 15 min fietsen en met het weer van afgelopen weken was het dus gewoon echt kut.
    Ben heel de maand maar hooguit 5 keer geweest ofzo.
    Januari drukte heeft er ook wel beetje mee te maken. Ga zo wel weer ff lekker knallen:)

9. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Healthclub Gold's Gym:{ denk niet dat het veel voorstelt en gewoon zoals elke andere sportschool in nederland is. Maar is wel 24 uur per dag open zo te zien? dats wel superchill

Edit:
    net op die site van ze zo'n foto tour gedaan en toch wel best nice meerdere benchpress banken etc , vergeleken met mijn gym een paradijs hopelijk hebben ze ook zo iets in A'dam, vergeleken met de gold's in amerika stelt het alsnog niks voor mja:)

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt. Net hele discussie dr over gehad met m'n instructeur @ de gym.
    Die gast komt uit California dus die weet ook wel hoe een echte Gold's gym er uit ziet.
    Probleem in NL is gewoon dat de echte harde BB/fitness kern te klein is.

11. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    mja maar als er nou gewoon 1 hardcore gold's gym zou komen in midden nederland zou die denk ik echt wel goed gaan lopen. ik verw8 niet dat er meerdere komen zoals in amerika.

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vind ik ook wel een goed idee ja dat er een in Hilversum moet komen:+

13. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    haha zou ik prima vinden, nog geen kwartiertje rijden heb ik er wel voor over:thumbs:

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    nee joh, amsterdam:+

ben natuurlijk geen hardcore bb-er, maar vind het wel heerlijk om te trainen , zo een gym vol grote gasten zou dan ook helemaal niet erg zijn. Kunnen je gewoon helpen met dingen, en je kan ook veel van ze leren... bij die sportschool waar ik zit zijn er misschien een paar echte beren, voor de rest is het maar magertjes.

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja je kan heel veel leren van zulk soort gasten.
    En hoe heerlijk is het om 's avonds rond 11/half 12 naar de gym te gaan.
    Deed dat in de states ook. Echt heerlijk was dat zeg!
    Waren er een paar gasten die trainde, niemand die je in de weg liep lekkere relaxte sfeer.
    Heer-lijk!

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja ideaal, mijn sportschool gaat om 10 uur dicht. Ga meestal rond half 9 erheen en zelfs dan is het nog druk . Zou het niet erg vinden als mijn gym 24/7 open is, dan ging ik afentoe gewoon lekker om 11 uur erheen.

17. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Die van mij is tot rond half 12 open, maar ik ging gisteravond, het was er echt zo verschrikkelijk druk. Ik heb gewoon mijn rondje kunnen doen. Ik ga voortaan wel weer gewoon in de ochtend/middag. Dan is het er lekker rustig en is alles nog netjes, liggen de gewichten niet overal etc.

@Flix: Wat is er anders aan een gold gym? Veel meer losse gewichten?

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het grootste verschil is dat ze (nog) niet in NL zijn haha.

Nee, wat gold zo mooi maakt is dat ze 24/7/365 open zijn.
    Verder is het een echte gym waar over het algemeen alleen de veel serieuzere trainers komen, dus zal je minder last hebben van die huisvrouwen die denken dat ze met 2kg dumbles fatsoenlijk kunnen trainen en daar dus maar een beetje mee staan te zwaaien.
    Er hing in de Gold's van Miami echt een BB sfeer. Overal waren echt kasten van mannen en het mooie was, iedereen was super aardig.
    Als je iets verkeerds deed zeggen ze dat meteen en helpen je.
    En het zijn echt super grote gyms dus ze hebben heel veel meer losse gewichten.

Dat vidn ik zo erg hier, dat als bv alle benchpress banken bezet zijn en je ziet iemand die met ongeveer dezelfde gewichten als jou aan het trainen is, als je dan vraagt van ja kan ik ff met je mee doen?
    Dan word je soms gewoon raar aangekeken van nee dat wil ik helemaal niet:confused:

19. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dat ligt meer aan het type mens dat daar rondloopt vergeleken met Nederlanders, dat gaan we hier nooit krijgen op paar uitzonderingen na.

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Mwa, ligt ook aan je sportschool hoor.
    Vaak genoeg met iemand meegedaan omdat al die bankjes vol waren :x

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina