Yo.
Had hier een tijd geleden ook al meermalig gepost maar nu doe ik het nog een keer.
Wil graag een geshaped gespierd lichaam krijgen. Ik fitness nu al een tijdje maar ik zie nou niet echt vooruitgang, denk dat dat komt omdat ik heel afwisselend en niet regelmatig fitness, dan 1x in de week en soms 2x.
Ben van plan om 3x per week te gaan en er echt tegenaan te gaan.
En nee, ik wil niet een sexy lichaam voor aankomende zomer ofzo (altijd gunstig wel natuurlijk), maar gewoon voor de lange termijn, om het erin te houden.
Helaas heb ik een kippenborst, een deuk tussen mn 2 borsten zeg maar.
Nja, dat betekent toch niet dat je niet alle oefeningen meer kan doen?
Wil 3x per weer vooral mn schouders, armen en buik trainen.
Buik komt nooit goed uit te verf bij mij..
doe het altijd bij zo'n ding waar je aan steunt en dan push ups doen, alleen het werkt voor geen meter.
Of ik moet bijna kotsen () of mn rug gaat zeer doen.
Wat zijn nou echt goeie oefeningen? soms doe ik het ook gewoon te lang en voel ik nog amper wat.
Voel de hele tijd zo'n niet strakke buik meer en zou hem graag gewoon strak willen..vooral met een kippenborst ziet het er belachelijk uit.
En wat zijn verder shakes etc.? is dat handig om dat na het fitness in te nemen? of van die potten die je in de winkel kunt kopen? Heb gehoord dat je daar huge veel puisten van krijgt?
heb verder ook gehoord dat een spiermassa kweken pas echt zin heeft als je je hele voeding omgooit..hoe zou je dat dan aan kunnen pakken?
Laatst bewerkt: 17 feb 2010