1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Die fairtrade was 2,- oid? En ik koop praktisch alles fairtrade/biologisch :)

Maar 93% is ook helemaal niet verkeerd. Alternatief: vette vis, visolie, lijnzaad.

al schijnen aan pinda-olie (pinda's) en lijnzaad nadelen voor mannen te kleven.

2. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu al 2 weken last van mn pols omdat ik de flys verkeerd deed:'-(, nu 2 weken rust en vandaag voor het eerst rustig getrained, iemand een ideetje hoe ik mijn polsen kan 'verstevigen/bandage'? of zaten jullie te denken aan 'verband' wat kickboksen ook om hun polsen doen?

Laatst bewerkt: 16 feb 2010
  3. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe nu een aantal maanden aan fitness, ik ga 1/2x per week, wat ik genoeg vind. Nu hoorde ik dat de 'standaard' toestellen kut zijn omdat ze vaak maar 1 spier trainen. Wat ik me afvroeg was het volgende: Wat zijn goede oefeningen die zich op een grote hoeveelheid spieren richt ? Dat lijkt mij namelijk het beste als je in een korte tijd zowel rug, buik, armen benen etc. wil trainen.

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    www.fitness-island.com

5. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt !

6. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    dats niet echt een hele goede site zo te zien, ze zeggen dat je binnen en buitenkant borst kan trainen:+ beter ga je naar dutchbodybuilding.com en leesje de stickies bij de relevante topics.

Ik ben nu trouwens echt de gains van me leven aan het maken met me nieuwe voeding en trainingschema! tering wat ben ik hard vooruit aan het gaan na me cut, is het zo dat je een extra boost krijgt ofzo als je tijd gecut hebt en dan weer gaat bulken (clean bulk voor mij) want ik pak nu bij sommige oefeningen al zwaarder dan ik aan het eind van me vorige bulk pakte terwijl me kracht heel erg was afgenomen door de cut en ben pas 5 dagen weer aan het bulken lol!

Laatst bewerkt: 17 feb 2010
  7. Ashavan

Ashavan Guest

Na een cut heb je 4-6 weken re-bound waarin je juist ver boven onderhoud kan eten. Je krijgt dan alle massa terug die je tijdens de cut verloren hebt en kunt dan extra kracht ontwikkelen. Na die 4-6 weken gaat het weer op normaal tempo.

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.018
    Yo.
    Had hier een tijd geleden ook al meermalig gepost maar nu doe ik het nog een keer.
    Wil graag een geshaped gespierd lichaam krijgen. Ik fitness nu al een tijdje maar ik zie nou niet echt vooruitgang, denk dat dat komt omdat ik heel afwisselend en niet regelmatig fitness, dan 1x in de week en soms 2x.
    Ben van plan om 3x per week te gaan en er echt tegenaan te gaan.
    En nee, ik wil niet een sexy lichaam voor aankomende zomer ofzo (altijd gunstig wel natuurlijk), maar gewoon voor de lange termijn, om het erin te houden.
    Helaas heb ik een kippenborst, een deuk tussen mn 2 borsten zeg maar.
    Nja, dat betekent toch niet dat je niet alle oefeningen meer kan doen?
    Wil 3x per weer vooral mn schouders, armen en buik trainen.
    Buik komt nooit goed uit te verf bij mij..
    doe het altijd bij zo'n ding waar je aan steunt en dan push ups doen, alleen het werkt voor geen meter.
    Of ik moet bijna kotsen (:+) of mn rug gaat zeer doen.
    Wat zijn nou echt goeie oefeningen? soms doe ik het ook gewoon te lang en voel ik nog amper wat.
    Voel de hele tijd zo'n niet strakke buik meer en zou hem graag gewoon strak willen..vooral met een kippenborst ziet het er belachelijk uit.
    En wat zijn verder shakes etc.? is dat handig om dat na het fitness in te nemen? of van die potten die je in de winkel kunt kopen? Heb gehoord dat je daar huge veel puisten van krijgt? :+

heb verder ook gehoord dat een spiermassa kweken pas echt zin heeft als je je hele voeding omgooit..hoe zou je dat dan aan kunnen pakken?

Laatst bewerkt: 17 feb 2010
  9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ga eerst maar een beetje op bv. het Bodybuild forum lezen. Links staan in de OP.
    Kan je alles zelf uit halen.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    begin sowieso maar met 3x in de week trainen met een vast schema met welke spiergroepen je op welke traindag doet. Daarna ga je gewoon kijken op internet (of je vraagt het een begeleider bij de sportschool) wat de beste oefeningen zijn voor elke spiergroep en laat je een beetje begeleiden om de techniek te leren. Dan heb je tenminste al een goede basis

11. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Wat raden jullie aan qua voeding direct na de training? Ik fitness meestal van 4 tot half 6. Avondmaal is dan meestal pas rond 7/half 8. Is het aan te raden direct na de training ook al wat te eten? En zo ja, wat dan?

Na het avondmaal eet ik sowieso standaard n bakje kwark voor de eiwitten.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    whey-eiwitten met dextro. Al eet ik het pakje dextro altijd tijdens de training op :+

13. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Het hele idee achter de whey eiwitten is me nog niet helemaal duidelijk. Kheb ook vaak adviezen gekregen om t bij t ontbijt al te nemen, en wat ik nu eigenlijk altijd doe is een half uurtje voor de training wat van die whey naar binnen werken.

Waar is het nou eigenlijk voor bedoeld? (Ja ik begrijp dat t voor t herstel van spieren is, maar houdt dat dan ook direct in dat het na de training ingenomen dient te worden?)

14. Ashavan

Ashavan Guest

whey hoef je alleen voor de training te nemen en snelle suikers na de training.
    uur voor en uur na gewoon een maaltijd met eiwitten en koolhydraten en GEEN vetten.
    de dagelijkse vetten neem je in de overige maaltijden.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wat is er mis met Whey tijdens het ontbijt?

ik neem trouwens al mijn shakes met whey :+

16. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Zoals ik al zei, tegenstrijdige adviezen dus :)

Dat van die vetten ensuikers was ik me niet van bewust, zal t in gedachte houden.

tnx voor de info beide

17. Ashavan

Ashavan Guest

Niks. Het is gewoon optioneel. wat ik neer zette is wat het beste is. al het andere is optioneel en niet nodig. enige reden dat ik whey bij het ontbijt doe is dat het makkelijk wat extra eiwitten is en wat smaak toevoegt aan de shakes. Voor de rest heeft het geen toegevoegde waarde.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik neem helemaal geen whey bij het ontbijt. Gebakken eitjes ftw!

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Sorry, maar heb jij een opleiding hierin ofzo?

20. Ashavan

Ashavan Guest

nee ik zuig het allemaal uit me dikke duim...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina