1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

Ashavan Guest

Dus je kunt geen argumenten vinden en gaat het persoonlijk spelen. Wie is hier een kneus? Compensatie praat heb ik niet nodig. Gasten hier hebben vaak genoeg filmpjes van mijn sport prestaties gezien. Ik begin dit seizoen met sterkste man wedstrijden, ik begeleid een aantal sporters die serieus met hun sport bezig zijn. Waar moet ik precies voor compenseren kneusje? Ga jij eerst maar eens fatsoenlijke trainen ipv onzin lullen ;)

2. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze discussie kan nog leuk worden:b:

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( Dan heb je nooit discussies van goed niveau gezien, wat hierboven gebeurd heeft weinig met discussiëren te maken. Eerder een serie van posts van iemand die blijkbaar nogal wat onzeker is over een aantal zaken :):

4. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Fitness is een verzamelterm voor activiteiten die ervoor zorgen dat je in een betere algehele conditie komt. Wat Metal Sonic doet is dus wel degelijk fitness en geen aanklooien. Dat anderen hier de sport voor een ander doeleinde gebruiken en andere wijzes gebruikt houdt niet in dat hij aanklooit.

5. Ashavan

Ashavan Guest

Dan heb jij inderdaad nog nooit discussies gehad. Vanaf de eerste post dat jij onzin deelde heb ik elk punt aangehaald en inhoudelijk op gereageerd om aan te tonen waarom het bullshit is wat jij zegt. Vervolgens probeerde jij een reactie te plaatsen en werd al meteen duidelijk dat jij niet in staat bent om begrijpelijk te kunnen lezen. Flix heeft zelfs nog een stukje gequote wat duidelijk maakt dat jij niet leest en je eigen waanideen in stand probeert te houden ;)

Enige waar jij goed in bent is dingen niet begrijpen en verdraaien. Wie is er dom en onzeker...
    ja...jij kleintje ;)

Probeer nu eerst maar eens een inhoudelijke post te maken. Op de man spelen kan iedereen en getuigt alleen van hoe dom je bent.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 feb 2010
  6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Schitterend hoe jij een heel verhaal neerzet maar toch voor de zoveelste keer niks nieuws vertelt.

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, nog iemand die het snapt. Het aantal users dat hier post dat ze begrijpen dat fitnes een ruim begrip is en dat je dat ook thuis kan doen neemt gelukkig toe :thumbs:

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.018
    kap gewoon man, ashavan pownt je gewoon. :+

9. Ashavan

Ashavan Guest

Hoe weet jij dat. Jij kunt niet eens begrijpend lezen anders zou je wel weten dat er staats wat anders staat domme oetlul. Ga je nog een keer echt lezen en inhoudelijk reageren in plaats tijd verspillen van anderen met bijdehand gedrag zonder dat je iets zinnigs zegt? Kom op...doe moeite...laat zien dat je wat meer intellect hebt dan een amoeba of een vmbo'er.

Fitness = Mensen die te lui zijn om echt moeite te stoppen in training en voeding en denken toch resultaat te boeken. Denk aan figuren zoals al die huisvrouwtjes die wat aanmodderen en zichzelf voor de gek houden dat ze gezond bezig zijn. Dit zijn losers die tijd verspillen en de reden dat ik geen zin meer heb om op een sportschool te werken.
    Krachtsport = Mensen die moeite stoppen in hun training. Ze zijn niet echt super bezig, maar de mentaliteit en bereidheid is er tenminste om echt te werken.
    Bodybuilding = Mensen die aan hun lichaam en gezondheid werken en dit behoorlijk serieus nemen zowel qua voeding als training
    Powerlifters = Voeding is niet zo boeiend hoe groter de buik, hoe kleiner de ROM, hoe meer gewicht je kunt verplaatsen. Er wordt wel enorm hard getraint
    Strongman = Mensen die redelijk op voeding letten, enorm strikt trainen en zowel lichamelijk als conditioneel in topvorm zijn
    Atleten = Mensen die een bepaalde sport op hoog niveau beoefenen. Letten redelijk strikt op hun voeding, zijn gedisciplineerd in hun training zowel als kracht training ter ondersteuning van hun sport als hun sport specifieke trainingen.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 feb 2010
  10. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Sonic, hou nou maar op. Het heeft geen zin om tegen Ashavan te beginnen over "fitness" of de betweter uit te hangen. Deze discussie kan je niet winnen omdat 1. Ashavan meer verstand heeft op dat gebied en 2. hij niet toegeeft :+

11. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    :emo:

12. Ashavan

Ashavan Guest

lol. Iemand die zegt dat hij/zij fitness beoefent ren ik gillend weg. Wat een klootjesvolk is dat zeg. Blijf dan gewoon thuis en loop de trap op en zeg dan dat je goed bezig bent geweest. Zulke figuren neem ik echt niet meer serieus :p

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    En je punt is:confused:

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: Mooi dat je mij niet serieus neemt, omgekeerd heb ik dat ook bij jou. Om het in jouw woorden te vertellen "blijf vooral lekker aanklooien met je posts :thumbs:

15. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    |:-

Er zijn zat mensen die gewoon fitnessen omdat ze hun conditie op peil willen houden, een beetje aan kracht willen winnen etc. Wie ben jij dan om te zeggen dat dat klootjesvolk is. Ze werken aan hun lichaam, en dat zouden meer mensen moeten doen. Ik heb ook gefitnessed, en als je het goed doet kan het een prima training zijn.

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een amoeba? En nu begin je naast je spiermassa ook al over onderwijs, nog iets waar je blijkbaar onzeker over bent :cool: Loop je daar ook maar wat aan te klooien?
    Ameube ken ik wel, maar ik vraag me af of je überhaupt wel weet wat dat is

Laatst bewerkt: 18 feb 2010
  17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, als ik echt veel sterker zou willen zijn zou ik 24/7 in de gym hangen. Maar ik wil gewoon wat sterker zijn en een betere conditie hebben. Dan is thuis fitnessen meer dan genoeg :)

18. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of je gaat gewoon op een echte sport met gevoel en sfeer en waar je niet telkens met je eigen fysiek bezig bent, tjonge jonge jongens, waar gaat dit in godsnaam over. Iedereen werkt op zijn eigen manier aan zijn lichaam, ik zit ook thuis alleen met die dumbbells om mijn armspieren te kweken, want als voetballer train je die spieren vrijwel het minst. Het zal vast niet allemaal volgens het meesterplan gaan, maar wat maakt het uit... ik hoef geen trainer die me constant vertelt hoe en wat ik moet doen... Maar goed, dit is alleen maar vijandig gedoe en deze discussie zal uiteindelijk niet tot iets goeds leiden. Ik vind het overigens wel neerbuigend hoe jij, Ashavan, over dat 'klootjesvolk' praat. Mijn moeder, daar lach ik haar overigens wel om uit, behoort tot dat volk dat zo eens in de week gaat fitnessen...

19. Ashavan

Ashavan Guest

ik ben van de instelling "doe het goed, of doe het niet". dus so what als ik neerbuigend ben, moeten die gasten het maar goed doen.

20. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je doet net alsof iedereen die hier en daar wat fitnesst of traint meteen als een atleet bezig moet zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina