1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    flikker er dan een beetje aanmaak limonade ofzo er doorheen.
    Snap trouwens niet dat mensen zie protaine shakes niet lekker vinden. Ik vind ze zelf heerlijk.
    Ik maak ze gewoon alleen met limonade.

2. Eldar Paul

Eldar Paul Student

Leuk Bevonden:
    1
    mag ik vragen wat MMA is?

3. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Lieve Kimbo (mag ik een handtekening?),

3 keer per week MMA en 3 keer per week krachttraining beinvloed elkaar wel.
    Ik merk dat als ik goed heb getraind in de sportschool dat ik het lastiger vind om mijn tegenstander op de grond te mieteren.
    Met het slaan/schoppen/you name it zal je er minder last van hebben (uiteraard hoe verder in de ronde hoe meer), maar het zal vooral nadelig zijn bij het vastpakken en werpen e.d: handelingen waar je je hele lichaam steeds voor gebruikt.

Dit is mijn ervaring though. Kan bij jou anders zijn (als je het lichaam van Kimbo hebt dan voorzie ik geen problemen), ik ken je lichamelijke eigenschappen en je trainingsschema niet.

Die handtekening kan via PM.

5. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    mja je moet het ook niet op dezelfde dag na elkaar gaan doen natuurlijk. Soms heb je wel is wat extra last van spierpijn etc maar ik vind het wel goed te combineren hoor.

6. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind shakes van bijvoorbeeld Performance of een ander A-merk ook echt heerlijk. Net een milkshake... :)
    Alleen ik heb een huismerk van de site www.powersupplements.nl en ik vind ze echt goor gewoon! Heb de smaken chocolade en kokos...

Btw, gister bij training ging er ff iets fout met m'n pols terwijl ik aan het dumbbell pressen was... Nog nooit last van gehad. Deed gister na de training een beetje pijn, ik werd vanmorgen wakker en de pijn is erger geworden. Klotezooi... Hopelijk trekt het snel weg. :{

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Shit heb nu al weekje dat ik na een paar oefeningen echt zowat sta te trillen op m'n benen.
    En dat terwijl ik echt niks anders doe dan normaal.. maar weekje er tussenuit misschien. Zonde want eind december ook al 2 weken ziek geweest en niet getraind.

8. Hermaniak

Hermaniak Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Powersupplements is een van de betere A-merken en sponsort daarnaast dé bodybuildingsite van NL. Dat je die shakes goor vind is vervelend, maar dat heeft niets met het merk te maken.

Heb je nog een gesealde pot :D ?

Laatst bewerkt: 22 feb 2010
  9. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niet dat ze niet goed zijn, ik vind ze gewoon vies. Waar heeft het dan wel mee te maken? Andere merken gebruiken ook andere ingredienten voor de smaak lijkt me... Dus het ligt wel aan het merk.

Nee, allebei de potten zijn al gebruikt... ;)

10. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Scitec Nutrion - Strawberry White Chocolate is echt goddelijk

11. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet hoe het is, heb een tijdlang het huismerk van "de tuinen" gebruikt, vanille smaak.:mad: Enigste wat de smaak nog een beetje ten goede kwam was de schep dextrose die ik er altijd bij in doe.

12. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Probeer is shakes van http://www.xxlnutrition.nl/ dan (als je smaak belangrijk vindt kan je het best vor deze gaan: http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Whey-Delicious-P533) , als je het mij vraagt de beste supp store in nederland ze hebben super groot assortiment en zijn ook het goedkoopst. Ook lekker duidelijke website etc haal daar altijd me supps:) en krijg vaak gewoon gratis dingen erbij als ik bijv bij bestelling bij comment zet dat ik shakebekertje erbij wil of een shirt ofzo doen ze het er altijd bij (heb inmiddels 6 shakebekers).

neem altijd basic bulk whey, 5 kilo voor 65 euro echt super goedkoop en nog goede kwaliteit ook (choco smaak super lekker)

Laatst bewerkt: 23 feb 2010
  13. Hermaniak

Hermaniak Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Xxlnutrition is inderdaad een top internetwinkel.

Blackz0r NL, over smaak valt niet te twisten, dus ik zou je niet kunnen uitleggen waarom jij het vies vind.
    De kans is vrij groot dat het ligt aan het feit dat powersupplements enkel whey isolaat verkoopt. Dit bevat een hoger percentage eiwitten dan de meest voorkomende whey concentraat.
    Hoe meer eiwitten, hoe minder ruimte over voor bijvoorbeeld zoetstoffen e.d.

14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ben ook erg te spreken over XXL Nutrition, de Whey van hun smaakt echt lekker, zelfs met water.

15. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Wat valt er aan te raden om voor/tijdens/na me mma training te nemen kwa supps, zodat ik 0 spiermassa verlies en zo min mogelijk spierpijn krijg, heb de dag na me mma trainen vaak wel veel spierpijn wat kut is voor me kracht training en wil spierverlies natuurlijk zoveel mogelijk tegen gaan gezien BB wel me prioriteit is. Maar ik ben ook wel goed in MMA dus wil daar wel verder mee gaan, neem altijd in ieder geval na mma training dextro en op die dag een extra maaltijd om calorieen verlies te compenseren. ook wat EAS voor/tijdens/na die mma training doen?

16. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Zou meteen eiwitten erna nemen voor spierherstel? Tenmisnte lijkt mij meest logische...

17. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ja doe ik al neem dextro meteen erna en kwartiertje later als ik thuis ben eiwitshake, ga denk ik ook wat EAS voor en na d training erbij doen.

18. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dextro met Jus D Orange_O_

19. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Als jullie t over dextro hebben, in welke vorm wordt er dan bedoelt?

Ik ken alleen die pakjes met die pepermunt achtige dingen :)

20. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    nah in poedervorm, bijv de dextrojuice van xxl, kan het ook gewoon bij de AH halen is het heel goedkoop maar die van xxl zitten weer wat meer handige stoffen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina