1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Naja zoals ik al zei het zal heus niet tot op de decimaal kloppen, maar neem aan dat het wel een redelijke indicatie is.

2. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    dat is het dus niet, vriend van me die droger staat dan ik ging er op staan en die weegschaal gaf 17 % aan:p daarna huidplooimeting gedaan en was 11%

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Meestal wel toch?

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Oh, da's wel een groot verschil :+

5. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Thanks man :thumbs: Zal er volgende week eens mee aan de slag gaan.

Nog een vraagje betreft intensiteit, hoe pak je dit aan? Ga je 50 min. knallen of pak je echt rust tussen de sets en oefeningen? Ik heb het idee dat het bovenlichaam best krap wordt in een sessie van 50 min.

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Gewoon incl. rust, moet wel...
    En dan 6 min. per oefeningen.. dus 8 á 9 oefeningen in 50 min.
    Zal wel 2 borst, 2 tric 3 rug 1 schoud 1 bic. zijn?
    Of gewoon ene dag bovenlichaam voorkant en andere dag achterkant.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

zo ongeveer idd (1e wat je beschreef). En soms maak ik daar wat samengestelde sets voor schouders, of supersets van biceps triceps van.

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    weegschalen zijn echt bullshit.
    Wij (oké m'n ma) heeft tijdje terug zo'n weegschaal gekocht voor 200/300 euro die aangeeft of je vet of spieren bent aangekomen of kwijt bent geraakt.
    Je moet dan je leeftijd en lengte en geslacht invullen.

Ik ben ruim een kop groter dan m'n ma. M'n ma is ook best wel dik(andere zouden tonnetje rond zeggen alleen het blijft wel m'n ma!!).
    Ik ben zelf niet de dunste, Mijn vet zal rond de 17-20% liggen en ben zo rond de 95 tot 100 KG.
    Dan ga ik op die weegschaal staan en krijg ik te zien: Vrouw, 52, 165cm(aka m'n ma) > Stabiel.

Dus als ik erop ga staan herkent ie me als m'n ma8)

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Ik wil misschien creatine gebruiken.
    Zal je dat merken als je dan 3x in de week fitnesst? Hoe gebruik je het uberhaubt? hoeveel keer per weer innemen? pluspunten/minpunten?

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Wordt overschat imo. Als je gewoon eerst zorgt dat je goed eet en dan zou ik eerder denken aan Whey als aanvulling op je eiwitten.

12. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik lees welles in dit topic over verwante fintess producten whey spul enzo..

en ik heb even een vraag over dit product (L-Carnitine Liquid XXL)

Ik vroeg me af of iemand hier het welles gebruikt heeft en of het ook werkt. Ik fitness nu 2x in de week en ik doe 2x in de week conditietraining (rennen/fietsen) En ik verbrand bijna geen vet. Ik heb een hele lage verbranding (echt heel laag. als ik 's ochtends ontbijt heb ik de rest van de dag geen honger meer op dagen dat ik niet sport maar wel gewoon bezig ben) En ik dacht als ik nou zoon soort product gebruik moet dat de vetverbranding wel stimuleren en gaat er hopelijk wat makkelijker vet af.

Ik heb ook naar wat van die pillen gekeken, maar dat leek me allemaal nogal extreem. en ik ben ook niet zoon pillenslikker (ik breek aspirientjes zelfs eerst doormidden |:-)

Alvast bedankt voor de hulp :)

Laatst bewerkt: 9 mrt 2010
  13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    basis is gewoon een goed dieet.

2 vragen:
    1. wat je is onderhoud aan kcal?
    2. hoe is het verloop van de hoeveel kcal in je dieet over meerdere weken?

Ik vraag dit omdat ik het vermoeden heb dat je hier geen antwoord op kan geven. Op het moment dat je dit soort vragen niet kan beantwoorden kan je ook geen optimaal plan vast stellen om af te vallen.

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Ok.
    Maar hoe begin je met goed eten? en thanks voor de link Kevf.

15. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Check ook de startpost, staat veel informatie.

Overigens ben ik nu ook aan het kijken om te beginnen met creatine. Zit eraan te denken om het voor een periode te gaan gebruiken.

16. Harry Henkel

Harry Henkel Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou eigenlijk goed broodbeleg, naast pindakaas en kip/kalkoenfilet? Ik heb na trainingen namelijk meestal wel zin in een boterham, maar soms word ik een beetje moe van die kipfilet de hele tijd. :+ Ik heb m'n eiwitten dan al binnen gekregen.

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Klik :)

18. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap dat je dat denkt maar dat kan ik wel :)

Je vraag van onderhoud beantwoord ik misschien niet goed omdat ik niet precies weet je wat met onderhoud bedoelt. maar ik eet per dag ongeveer 1000 Kcal (en ik word niet dikker of dunner) En de 2e vraag: Dit is al weken zo. Meeste wat dikkere mensen eten dikke 2000KCal en gaan behoorlijk afvallen als ze bv naar 1200 gaan. Maar het is niet gezond om minder dan 1000 Kcal te eten.

En ik heb geen anorexia ofzo ....

Daarom wou ik dus graag weten of zoon drankje helpt met vet verbranden. Want ik kan ook niet gek veel meer gaan sporten en dat is dan vooral i.v.m tijd.

20. Harry Henkel

Harry Henkel Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je maar 1000 kcal per dag eet, ben je zwaar ondervoed. Ik zou het dus nog even goed narekenen als ik jou was.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina