1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar meer honger heb ik niet en ik ben nog steeds fatsig...

Maar de moraal van het verhaal is of DIT spul werkt. En ik probeer serieus meer te eten maar dat gaat helaas niet. (ik probeer al producten te eten waar veel Kcal inzitten, maar dan eet je ook vrij snel veel vetten)

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Probeer dan vaker minder grote porties gezonder eten te eten.

3. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    even me nieuwe schematje posten na een 5 daagse split hebben gedaan ( spiergroep per dag):
    nu weer een split maar dan met 2 spiergroepen per dag:

maandag: Borst+biceps
    Dinsdag: MMA training
    Woensdag: Rugt+triceps
    donderdag: MMA training
    vrijdag: rust
    Zaterdag: benen + schouders
    Zondag: rust

Maandag:
    borst:

Flat benchpress
    incline dumbell press
    decline benchpress
    evt nog wat flyes

Biceps:

standing barbell curl (olympische stang)
    incline seated dumbell curl
    hammer curl

Woensdag:

Rug:

Deadlift
    Pullups
    bent over rows / t-bar rows
    dumbell rows

Triceps:

Close grip bench press
    french press
    dippen tussen bankjes

zaterdag:

Benen:

Squats
    legpress
    leg extension
    leg curl
    calf raises

Schouders:

militairy press
    sideraises
    rear deltoid machine
    shrugs

misschien schouders en benen splitsen anders wordt het wel erg veel op 1 dag:)

Laatst bewerkt: 9 mrt 2010
  4. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Zelf zou ik borst+triceps doen ipv borst+biceps. Verder vind ik schouders+rug wel kunnen, schouders zijn niet al te groot. Ik zal even posten welke spiergroepen ik doe, ook 3daags.

Dag1: Benen+Biceps
    Dag2: Borst+Triceps
    Dag3: Rug+Schouders
    En nog na elke dag buikspieroefeningen.

Nog een vraagje, na hoeveel tijd wissel je ongeveer van schema, ik ben nu 3 maanden bezig met hetzelfde schema en boek nog steeds erg veel vooruitgang. Kan ik dit schema blijven volgens totdat ik blijf hangen?

5. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Fijn dat iedereen iets weet te zeggen over mijn eetgewoonte :) (dit laatste is trouwens nog wel een goede tip) maar niemand heeft ooit een afslank product geprobeerd? (in de vorm van drinken)

6. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    gewoon niet aanstellen als je geen honger hebt gewoon dooreten, had ik vorig jaar ook last van dat ik nooit honger had. Ben toen gewoon door gaan eten terwijl ik af en toe zelfs kotsneigingen kreeg, maar nu is me lichaam er gewent aan geraakt en kan ik bijna unlimited eten heb de hele dag door honger:p

die afslankproducten zijn 99% onzin trouwens en die 1 % werkt minimaal.

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Heb voor volgende week woensdag een afspraak gemaakt voor een nieuw fitnesschema + een voedingsschema.
    Nja, zal mij benieuwen.
    Voor 3x in de week zoiezo, en ook om mn pectus wat weg te trainen.
    Ik hoop dat er wat uitkomt!
    waar haal je btw van die fitnesshandschoenen? ik wil wel echt dunne flexibele, niet van die dikkers.

8. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Dit klopt, al die fatburners etc. werken niet. Bewegen+goed eten helpt om af te vallen.

Ik geloof je eigenlijk ook niet dat je maar 1000 kcal per dag eet. Dit is veel te weinig en het zou me niks verbazen dat je juist hierdoor niet afvalt. Gewoon eten wat goed voor je is. Niet gaan kloten.

@Syzigy: Ben jij Dannyman op DBBforum?

9. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    klopt, hoe weet je dat?:eek:

10. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Lol ik zou dromen van een 1000kcal per dag en dan aankomen.. Damn hoe geniaal is dat mager Ontbijtje en avondeten en klaar is kees _O_

Grootse pluspunt van creatine vind ik nog de motivering. Het is dan wel vocht wat in de spieren wordt opgenomen maar je wordt toch snel 2 kilo zwaarder (zonder hoger vet percentage) en de spieren zien er voller uit. Dat is wel een leuke boost, vooral als het ff kut gaat.. ook al weet je dat het in principe weer weg gaat.

Laatst bewerkt: 9 mrt 2010
  11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    sorry maar dat kan niet. Ik denk echt dat je ergens een fout maakt in je berekening. 1000kcal is echt bizar weinig. Een gezonde jongen heeft 2500kcal of meer nodig, 1000 gaat echt nergens over en gaat denk ik zelfs naar het absolute minimum aanzitten. Dat je daarnaast 1000kcal eet en vadsig bent lijkt me nog veel sterker.

kan je eens posten wat je eet op een dan?

Als je overigens echt zo weinig eet moet je nodig meer gaan eten, want je hebt dan ws allerlei essentiele processen in je lijf platgelegd.

En nee zo'n drankje gaat je niet helpen en ja ik heb al heeeeeeel veel verschillende producten geprobeerd, er bestaan gewoon geen wondermiddel

@reckuuza: die haal je uberhaupt niet. a) omdat je er op een beetje sportschool gewoon mee voor lul loopt :+ b) je hebt minder grip op de stang of dumbells en dat wil je niet.

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    why not? als ik na een tijdje aan die stangen trek doen mn handen gewoon focking zeer.
    Maar aan de andere kant heb je ook wel weer gelijk. :+

13. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik was een beetje aan het bladeren en toen zag ik dezelfde avatar.

Maar nog even een vraag van de vorige pagina. Ik heb nu 3 maanden hetzelfde schema, maar ik boek nog steeds (veel) vooruitgang, is het dan nodig om mijn schema te veranderen?

E: @Reckuuza: Op den duur krijg je wat eelt(?), waardoor je het al minder voelt.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Handen gaan er echt niet veel minder pijn van doen, zit alleen maar een stuk extra wrijving tussen ;)

Daarnaast wil je straks met deadliften, barbell rows en shrugs gewoon een goede grip hebben. Dan zitten handschoenen je echt alleen maar in de weg :)

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

Meen gelezen te hebben dat na 6-8 weken een verandering wel aan te raden is.

Kevf wat doe jij bijvoorbeeld?

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik wissel al mijn trainingen op het moment :)

staat een paar pagina's terug wel.

Ben nu bezig met het boek 'Ultimate Diet 2.0', wordt goed ontvangen en zit geloof ik ook een trainingsschema in.

17. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    3 maanden hetzelfde schema is veel te lang, doe zelf max 7 weken met een schema en in dat schema wissel ik ook vaak oefeningen/herhalingen af, je moet je spieren prikkelen en als je steeds op de zelfde manier traint raken je spieren eraan gewent wat niet goed is.

18. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Maar hij zegt toch nog steeds veel vooruitgang te boeken?
    Waarom zou hij dan nu ineens abrupt moeten wisselen van schema terwijl deze nog prima werkt voor hem?

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    altijd lastig. Als beginner maakt het in het eerste jaar bijna geen fuck uit wat je doet, je boekt wel vooruitgang. Het is zaak zoveel mogelijk vooruitgang te boeken. Ik zou gewoon wisselen van schema, maar wel de basisdingen blijven doen.

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ikzelf ben vorig jaar januari met een schema begonnen. Hier heb ik t/m juli/augustus echt kei hard mee lopen knallen en ben heel veel sterker geworden. Toen bereikte in een plateau. heb 2 weken niets gegained dus heb een neiuwe schema aan laten maken.
    Daar ben ik weer kei hard mee vooruit gegaan alleen die was na 2 maanden al niet zo heel effectief meer.

Trainen is het prikkelen van spieren. Op een gegeven moment kennen je spieren de bewegingen wel en worden de prikkels minder. Dat is het moment andere oefeningen te gaan doen(eigenlijk iets daarvoor zelfs)

@Reckuzaa: Fitness handschoenen zijn voor vrouwen. Je kan toch wel een beetje pijn hebben zeg...
    Ikzelf heb altijd liever direct contact met de stang omdat ik dan het gevoel meer controller erover te hebben. Je voelt de stang dan als het ware.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina