1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een goeie manier om het vet van je buik te cutten?
    Ik eet de laatste tijd beter en conditie/voetbal komt steeds meer op gang en ik zie ook wel resultaat, maar het is niet met de sprongen die ik gehoopt had.
    Iemand enig idee?

2. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    haal die fabel maar meteen uit je hoofd, je kan (helaas) niet plaatselijk vet verbranden.
    Zal geleidelijk gaan over heel je lichaam, maar aangezien er op de buik veel vet ophoopt zal daar idd het snelste resultaat te zien zijn (meestal)

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Was wel weer benieuwd naar mn vetpercentage, dus vandaag maar weer even laten opmeten. Vorige zomer zat ik op 5,5% echt associaal laag, had toen nog aders in mn onderbuik staan. Zat nu op 8% wel nice, was alleen op mn schouder 2mm bijgekomen en bij mn zij 2 mm en de rest was allemaal hetzelfde gebleven. Denk dat ik vanaf half April maar weer wat schoner ga eten. Vindt het altijd wel weer nice om in de zomer lekker droog te zijn en paar maanden helemaal geen koekjes chips en andere zooi te eten en schoon te eten, kom ik wel weer rond de 6%

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    lol mag hopen dat je dan behoorlijk wat spiermassa hebt dan.....

5. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Train "al" 6 jaar. Eerste 5 jaar 3x per week en het afgelopen jaar 4/5 dagen in de week samen met iemand die voor fitness instructeur heeft geleerd (altijd handig). Zit idd niet zoveel vet meer aan ;) Niet uit vrije wil altijd hoor, heb een hele snelle stofwisseling, kom dan ook erg moeilijk gewicht aan. En ja wat is veel spiermassa? Zie veel gasten van 120+ kilo met veel spiermassa alleen zit daar dan ook 20% vet aan en zie je geen spier meer zitten. Ben zelf wel tevreden en ik train ook omdat ik het gewoon leuk vindt, er is altijd wel ergens vooruitgang in en dat werkt verslavend.

Moest vanmiddag mn shirt even uit doen om mn vet% op te laten meten, kreeg wel leuke opmerkingen van iedereen. Gasten waar ik elke dag mee train en die eigenlijk nooit mensen complimenten geven, die verbaast waren. Kreeg altijd al wel complimenten van iedereen over mn onderarmen en biceps, maar trek nooit mn shirt uit ofzo dus die waren verbaast :+ grappig.

Laatst bewerkt: 19 mrt 2010
  6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Daar val ik zelf ook onder. Schommel altijd tussen de 90 en de 100 kg, maar heb iets van rond de 10 tot 15% vet, dus je ziet ook niet al mijn spieren.
    Maargoed, ik train puur voor m'n kracht en explosiviteit. Miss als het off season er is dat ik wel weer ff droog ga trainen maar nu moet ik juist m'n massa hebben.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    6%, dat's wel weinig zeg :eek: zit zelf op de 10% en vind dat al weinig.

8. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Die 5,5% van vorige zomer was idd wel erg weinig. Sindsdien ook niet meer zo laag geweest hoor, dan kan je echt geen koekje meer hebben, at toen echt alleen maar brood en kwark etc ;) 8% is mn normale vetpercentage, schommelt verder niet. 10% is btw ook erg nice, met een paar mm extra ergens kom je meteen al op een veel hoger % uit, want de meeste plaatsen die ze opmaten waren gelijk gebleven sinds de vorige keer.

9. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    6 jaar al oke oke dan zal er wel heel wat resultaat zijn ;)..
    Laat ik het anders vragen; hoeveel weeg je bij welke lengte?
    Ik hoop, mocht ik 6 jaar doorgaan... toch iets van 80kg te kunnen wegen bij 1.70m met ene laag vetpercentage.

10. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    77 kilo bij 1,94m mag dus nog wel wat bij kwa gewicht, alleen gaat dat niet erg hard. Langzaam maar geleidelijk, ben niet iemand die kan bulken en dan ineens 10 kilo erbij heeft. Moet erg veel eten en dan na een aantal maanden ben ik er misschien 2 kilo bijgekomen. Maar mn vetpercentage blijft altijd ongeveer gelijk. Trainer zegt ook steeds dat ik niet moet gaan bulken omdat ik wel steeds iets zwaarder wordt en mn lage vetpercentage behoud. Ik train ook niet voor de korte termijn ;) Als ik misschien pas over 2 jaar mn ideale gewicht heb bereikt ben ik tevreden, want ik blijf toch altijd wel doortrainen.

11. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Oke dat is duidelijk toch ;)
    Weet hoe het is om niet snel aan te komen.
    Maar als je op jou manier met een laag vetpercentage kilos kan pakken waarom ook niet he.. gaat minder snel in theorie dan de bulk maarja als ik iets geleerd heb is dat het wel per persoon verschillend is of een "theorie" werkt..

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ligt het trouwens aan mij of is de sfeer hier in het Fitness thread een stuk relaxeder en durven mensen weer dingen te vragen sinds een bepaald persoon er niet meer uit:+

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Geen idee.

Misschien van plan om na mijn centraal eindexamen in de maanden juni en juli (voordat ik in Augustus op vakantie ga) nog te fitnessen. Aangezien hier eerder is gezegd dat thuis push-ups + sit-ups en met wat gewichten een aantal oefeningen doen niet echt werkt wil ik het misschien in die periode wat intensiever doen.

Zal ik veel resultaat boeken in een korte periode van twee maanden. Niet ervan uitgaande dat ik keihard, fulltime aan het fitnessen ben, maar gewoon een aantal keer per week o.i.d.

Ik merk overigens dat ik echt 0,0 aankom. In principe niet heel erg, maar wel tamelijk mager ondanks de hoeveelheid eten die ik dagelijks naar binnen werk. Ook na een periode als de kerstvakantie zit er geen gram bij. Geen idee hoeveel ik weeg verder, maar zal niet veel zijn.

14. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    In 2 maanden gaat het niet echt lukken. Ik heb het idee dat je vooral geduldig moet zijn. Sterker worden gaat sneller dan je het ziet. Het zichtbare resultaat komt echt niet in maanden. Zeker niet als je er niet fulltime bezig mee wilt zijn.

Verder, ga ik na mijn toetsweek(over 2 weken afgelopen) vol aan de bak met een eetschema. Ik heb geen idee van mijn vet% maar er mag er wel wat af.

15. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Makkelijke oefeningen voor thuis? Somebody:D

16. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Als je met "niks" begint en dan 3x per week gaat Fitnessen en goed en dan bedoel ik ook echt goed eet.. Dan zie je in 2 maanden zeker verschil!

http://www.fitness-island.com/

Staan oefeningen per spiergroep. Sommige voor sportschool maar veel kan je ook thuis doen met gewichtjes.
    Als je geen halters hebt dan kan je toch vrij weinig bereiken. Maar je kunt altijd ghetto workout doen met bodyweight;
    http://www.youtube.com/results?search_query=ghetto workout&search_type=&aq=f

http://www.youtube.com/watch?v=kDCxH88-9X8

het werkt blijkbaar voor die negers dusja....

Laatst bewerkt: 20 mrt 2010
  17. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik denk dat echt goed juist het probleem is.

18. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ga denk volgende week even dumbells bestellen :) moet lukken.

19. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Dumbbells* haha :+

20. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Dumbells :thumbs: 3x is scheepsrecht zullen we maar zeggen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina