1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    dus? Dan hoef je het er toch alsnog niet bij te doen? Neem aan dat je ook nog wel andere drinkt dan koffie.

Vraagje trouwens, stel je neemt een schema waar je dus elke dag 1 spiergroep pakt, hoeveel oefeningen doe je dan per groep?

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zit alleen maar tussen je oren. Beetje man kan er zo mee stoppen.

3. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik train nu dus 4 keer per week, maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Nu voelde ik gisteren nog een beetje de spieren die ik maandag gedaan heb. Vandaag deed ik dus andere spiergroepen, dat maakt toch verder niet uit, dat je die andere spieren nog voelt?

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    FYI, het is vandaag dinsdag, just sayin:+

wat het trainen betreft. Maakt in princiepe niet veel uit als je maar rekening houdt met welke spieren je de dag ervoor gedaan hebt.
    Ik bv niet verstandig om maandag schouders/armen etc te trainen om vervolgens dag erna rug of borst te gaan doen gezien je daarbij je schouders en armen ook gebruikt en dus niet effectief kan trainen omdat die dan nog brak zijn.

Laatst bewerkt: 13 apr 2010
  5. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    :+

Maar, nu heb ik dus gisteren borst+biceps gedaan en vandaag rug+triceps. Nu een dagje rust en dan benen en schouders, vrijdag weer borst+biceps en zo verder.

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zou je schema omgooien. Borst+tricep, Rug+schouders/nek, benen bicep

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    wat de fack, net gewoon ruzie gehad in een sportschool 8) is me ook nog nooit overkomen, meestal wel gewoon lekkere sfeer daar.

Was bezig met bankdrukken en had legde net de stang neer na mijn eerste setje. Komt er een bolle Turk op me af die tegen me zegt dat ik nog 2 minuten heb en dat hij daarna gaat. Dus ik zeg dat ik nog 2 setjes moet en hij maar lekker wacht. Gaat die gast tegen me schreeuwen in het Turks met afentoe een woordje 'knkr' ertussen. Ik zeg dat tegen 'm dat ie beter effe kan weggaan en terug mag komen als ik klaar ben. Gaat die mafkees al de gewichten aan 1 kant eraf halen van de stang om vervolgens weg te lopen 8). Riep nog wat na tegen 'm , maar hij reageerde niet. Toen de gewichten er maar weer aan gedaan en de 2 sets afgemaakt. Komt hij naar me toe nadat ik klaar ben om tegen me te zeggen dat ik niet zo bijdehand moet doen en dat ik geen verstand heb van trainen. Gaat hij tegen me zeggen dat ik bij het bankdrukken m'n handen ver van elkaar moet houden ipv dicht bij elkaar. Zeg ik tegen hem dat ik de close grip bench press deed, verteld 'ie me dat die oefening niet bestaat... right. Grootste. Mongool. Ooit.

toch jammer, zijn dingen die je niet verwacht in een sportschool waar iedereen altijd vriendelijk tegen elkaar is.

8. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Rug+schouders doe ik liever niet meer, heb het net 3 maanden gedaan, maar vond het toch wel erg zwaar.

E: Lekker inderdaad Dyonko, heb zelf gelukkig ook nog nooit ruzie gehad, heb het wel een keer gezien, stonden ze elkaar een beetje uit te schelden omdat het volgens de 1 te lang duurde.

9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Jezus, waar mensen al niet ruzie over maken :emo:

10. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Oeh, spierpijn in m'n borst:9 Training gaat nog steeds erg lekker, 3 keer in de week nog altijd.

Met m'n nieuwe schema heb ik nu ook bankdrukken. Erg nice, gister had ik 65 kilo (probably best weinig in vergelijking met sommige gasten hier). Nog 5 kilo en ik kan het dikste gewicht erop schuiven:+ staat wel stoer

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    65 kilo ? Is best veel voor iemand die net is begonnen hoor.. Train je gewoon los of met de smith?

12. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    wat is los en wat is met smith?:9

Ik train nu al 3 maanden hoor en dit was al de 4de keer bankdrukken. De eerste keer deed ik 40 kilo.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    los is gewoon op een bankje en een stang met gewichten eraan , niet meer.

Smith machine is dit:

ikzelf vind 65 kilo voor iemand die pas voor de 4de keer bankdrukt best veel.

14. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Los is gewoon 'los'.
    Je ligt en drukt een stang met gewichten omhoog waarbij het belangrijk is dat je controle over het gewicht hebt.

Smith is met een Smith machine. De stang kan alleen naar boven/beneden.

Smith:
    Los

15. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Gewoon los op een bankje doe ik, geen smith dus.
    thanks voor je compliment btw
    :)

16. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    reken je die 65 kg met of zonder stang?

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    als het zonder stang is, zou het al helemaal bijzonder zijn 8)

18. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    nou dat is wel een heel uitgebreide smith haha

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja inderdaad:+ zou niet klagen als ik er zo 1 zou hebben.

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Na 5 weken vandaag voor het eerst afgehaakt omdat ik aardig uitgeput was.
    Normaal heb ik zondagavond op meerdere plekken wel last door het voetbal maar merk ik daar dinsdag weinig tot niks van, ik train elke dinsdag en donderdag.
    Nu had ik zondag alleen last van me teen maar dat was alleen die avond, vandaag ging ik trainen en tijdens het spinnen was ik vrij snel kapot, en thuis had ik last van mijn buikspieren, is hier een logische verklaring voor of is het normaal als je nog niet zo lang traint?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina