1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb zelf ook X-benen, heb het altijd al wel een beetje gehad, alleen toen ik m'n been brak en ze het verkeerd gezet hebben is het alleen maar erger geworden.

    Valt niets aan te doen en is ook helemaal niet belemmerend oid.
    Het ziet er alleen niet helemaal recht uit, maar wat kracht etc betreft heeft met je spieren te maken, en niet de stand waarin je botten staan.

    Alleen als je een oefening zoals een squad doet, moet je alleen je knieen wat meer naar buiten drukken omdat die door je xbenen de neiging hebben naar binnen te komen.
     
  2. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt ik ben ook geen 19 :{

    Heb ik ook volgens mij nergens vermeld?

    Ik ben namelijk 16
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Geboortedatum:
    16 mei 1990
    Leeftijd:
    19

    :+
     
  4. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Is de stand van jou botten ongeveer hetzelfde dan? en ik had het eigenlijk over belemmering met voetbal sprinten enz.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik zou even naar een sportarts gaan als je denkt dat je x-benen hebt. Die zitten tegenwoordig in het basispakket (wel even 1 uitzoeken die dat ook echt zit). Niemand hier is gekwalificeerd genoeg om je echte tips mee te geven voor het trainen in het geval van x-benen.

    Ik kan me namelijk voorstellen dat oefeningen als squatten en leg press (essentieel voor een goede benen training) misschien wel helemaal niet mogen.
     
  6. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    oo oeps , K zal het wel eff veranderen O-)
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijne is zelfs iets erger.
    Wat sprinten betreft merk ik totaal geen belemmering en ben ook niet langzaam.
    Ook niet heel snel, maar daar train ik ook niet op en heb ook niet heel veel snelheid nodig.

    @Kevf: Dat je oefeningen niet mag doen is onzin.
    Zoals ik al zei, ik had van mezelf al redelijke X-benen, alleen toen ik m'n scheen en kuit been compleet door had gebroken hebben die stumperts in het ziekenhuis, bij het terugzetten van m'n been, m'n voet tever naar buiten gedraaid waardoor ik ergere x-benen had.
    Heb bij de doc gevraagd wat de nadelen ervan zouden kunnen zijn, en daar werd me verteld dat het helemaal geen nadelen zal hebben, behalve dat het er wat minder recht(mooi) uitziet.

    Ook bij de fysio heb ik tijdens m'n revalidatie juist leg presses en (one leg) squats gedaan om de kracht er weer in te krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2010
  8. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar je kunt dus duidelijk zien dat ik X-Benen heb?
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    8)
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    ik reageer zoals ik reageer. heb het ook al eens tegen de mods gezegd. ik ga me niet veranderen. enige optie is een permanente ban te geven als mijn manier van doen hun niet aan staat ;)
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, god verbied dat jij je zou moeten aanpassen, de wereld doet dat wel naar jou toe.

    Sorry hoor, maar kan me nu wel voorstellen waarom jij thuis trained en niet in een gym.
     
  12. Ashavan

    Ashavan Guest

    ik doe deze sport juist zodat ik geen last heb van anderen. team sporten heb ik een hekel aan. en dan heb ik het nog niet eens over fairplay en al die onzin. thuis trainen heeft ook veel voordelen vergeleken met de meeste sportscholen. ik heb zowaar de juiste spullen en mijn schijven zijn niet op zodra ik meer dan 100kg aan de stang hang. en ook geen gezeik van onbekwame instructeurs en poserige eikels die een grote bek op zetten omdat ik met een oefening bezig ben en dat hun niet aan de slag kunnen.

    nergens vraag ik of de wereld zich naar mij toe aanpast. het is simpel oorzaak en gevolg. ik gedraag me zoals ik doe. het is aan de ander de keus dat de accepteren of mij te negeren. in beide gevallen lig ik er niet wakker van en doe gewoon mijn ding.

    Nee. ik ben zo a-sociaal...als de mensen nu eens naar zichzelf zouden kijken ipv hypocriet lopen doen alsof hun zoveel beter zijn zou het al stuk beter gaan ;) simpel voorbeeld is de supermarkt en winkelen in de stad. iedereen denkt alleen op de wereld te zijn en ik ben de enige die om me heen kijk zodat ik anderen niet in de weg loop. als dat de norm van "sociaal" zijn is dan ben ik liever "a-sociaal".
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2010
  13. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar de dok zei dat er helemaal geen nadelen zijn?? dat zou erg fijn zijn dan weet ik dat niks aan mijn benen kan liggen
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    ik zei toch ook alleen maar dat ik het me kon voorstellen? Ik heb er totaal geen verstand van ;)

    @Ashavan: gedraag je nou maar gewoon een beetje :b:
     
  15. Ashavan

    Ashavan Guest

    wat nu weer? we gaat niet weer lopen zeiken heh? die gasten zitten allemaal moord en brand te schreeuwen en ik verdedig me alleen maar. waarom moet ik gestraft worden omdat hun het intellect van een eencellig organisme hebben en niks zinnigs toevoegen?
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Wees niet zo onzeker over jezelf, train your but off and whats ment to be, is ment to be.
    Nee klopt dat je dat niet gezegd had, alleen wou dat wel ff melden.
    Kwam miss iets vijandiger over dan bedoelt:+
     
  17. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Toen ik trouwens aan het rennen was op de loopband zei zo'n instructeur dat ik mijn voeten naar binnen moest houden. Bij lopen hoe ik ze meestal (onbewust) iets naar buiten. Is dit normaal? O-)
     
  18. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Arshavin: I'll be Back!
     
  19. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Hebben de meeste mensen ja. Meestal wijzen ze niet heel ver naar buiten, mocht dat wel zo zijn kan je dat aankaarten als je naar een (sport)arts ga.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2010
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Idd. Heb zelf geen x-benen. Maar bij mij is het zo dat mijn ribben kast wat anders is gegroeid dan normaal. Bij mij "steekt" de 3e rij ribben van onder uit.
    Om een idee te geven:
    -
    --
    ---
    ----
    ---

    Ben er ook voor naar de dokter geweest. Die zijn dat er niks aan gedaan kan worden, omdat het gewoon zo gegroeid is. Ik moet er dus gewoon schijt aan hebben, zo ben ik geboren. Klaar. Het is alleen makkelijker gezegd dan gedaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina