1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Mooi, ik ben mager gebouwd, totaal geen spiermassa, maar gelukkig ben ik een atleet.:confused:

2. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Beetje makkelijk om Ashavan gelijk te bashen op een klein foutje.

Maar dit klopt inderdaad wel. Ik vind een vetpercentage van 26% ook wel erg hoog eigenlijk. Zelf zit ik iets onder de 15%, wil rond de 10% komen te zitten, dan zie ik er inderdaad wel atletisch uit.

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    15% = Dik is ook een beetje overdreven. Ik heb 16% hehe en als je aan een willekeurig persoon zou vragen of ik dik ben denk ik dat geen enkele dat zou zeggen.

Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  4. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt BF-percentage zeker wel gebruiken om iemand in een bepaalde categorie te rangschikken, alleen moet je hierbij ook kijken naar het gewicht en lengte van degene in kwestie 8).

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    En misschien of hij ooit heeft getraind:+

6. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Stel jij bent 1.70m en je weegt 100kg met een BF-percentage van 8%, dan kun je er zeker wel van uitgaan dat jij af en toe aan de ijzers hangt :+.

Bash Ashavan es niet zo mensen, de man heeft gewoon gelijk :cool:

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee tuurlijk, maar dat zijn dan ook extreme gevallen ;)

8. Ashavan

Ashavan Guest

moet je niet bij mij zijn. dat zijn gewoon de officiele aanduidingen. bij de meeste sporten worden de atleten strikt begeleid en mogen ze niet meer vet hebben dan dat. Kijk o.a. maar naar voetballers, tennisers, hockeyers e.d.

Als je 15+ hebt ben je niet automatisch dik zoals volgens de samenleving zijn aanduiding. Maar je bent wel aan de verdikkende hand en dan heb je ook al een buikje.

Laatst bewerkt door een moderator: 5 mei 2010
  9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dan haal je er meteen DE persoon bij die het HIT populair maakte :emo: logisch dat hij meer conditie heeft en het tegen een gemiddelde voetballer/marathonloper makkelijk zou uithouden
    Daarnaast ziet hij er heel anders uit:

Dat ziet er even gezonder uit dat die achterlijke V vorm van deze gast.

Dat dus, spuuglelijk toch dit? Dat jij het er niet mee eens bent Ash hoef je niet meteen zo nors uit de hoek te komen;)

10. Ashavan

Ashavan Guest

die gast rent jouw er ook wel uit met hardlopen en doet niet aan hit

of wat dacht je van een niet bodybuilder zoals Mariusz met zijn 135kg lichaamsgewicht...of Zydrunas met 170-180kg lichaamsgewicht die ook gerust een snel sprintje weet te trekken over paar 100m.

Waarom reageer ik nors? omdat jullie niet verder dan je neus kijken en alleen maar uit vooroordelen praten. Heeft niks te maken of ik hun fysieken mooi/functioneel vind of niet.

Laatst bewerkt door een moderator: 5 mei 2010
  11. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    En toch geeft het een beeld van meer uitzondering dan de regel.

12. Ashavan

Ashavan Guest

en toch is dat niet zo. kan nog heel lang door gaan met voorbeelden tot het eindelijk door dringt dat het geen uitzondering op de regel is. zoals ik al zeg...enige wat jullie kennen zijn kortzichtige vooroordelen. Dan kan ik er ook een paar mbt andere populaire sporten zoals voetballers die dom zijn.

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Die gast ziet er toch niet uit man.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hey welke whey protein zal ik nou bestellen?

15. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    wtf, dit ziet er zeker niet uit!!

Ik bedoel, ik fitness zelf ook, maar je kunt ook overdrijven. Wedden dat die gast in dat filmpje zich geen enkel lolletje gunt? Nooit een broodje shoarma, tuut chips, flesje bier:+
    Aan de andere kant, als ie zich er lekker bij voelt, wie ben ik om er wat van te zeggen. Ieder z'n ding.

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Aangezien niet iedereen een wandelende strongman encyclopedie is:

Zudrunas:

Sorry maar ik heb het over voetballen of hardlopen....
    A: Ik zie hem niet een dynamische voetballer zijn
    B: Ik zie hem ook niet hardlopen......

Tuurlijk, het zijn zijn sporten niet, maar ik zou mijzelf te veel in de picture zien als ik het lichaam van een BB'er of deze Zydrunas heb.....Ik zou niet eens meer in mijn pak passen die ik aan moet voor mijn werk. Dan zou ik mijzelf afvragen of mijn hobby niet veel te ver is gegaan?

Noem mij kortzichtig of een man met vooroordelen, maar jij bent hier de enige die de 1e gast (waarvan ik de naam niet eens weet) mooi en "in balans" vindt.....Oke prima, maar ga dan ons niet afbranden als we ons afvragen of ze kunnen hardlopen/voetballen en als we het totaal niet mooi vinden.

Laatst bewerkt: 7 mei 2010
  17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik weet van mezelf dat ik erg snel kan sprinten, kan me dan ook werkelijk niet voorstellen dat deze man mij zou inhalen..

Onlangs nog een sprintje getrokken met een ex collega van me die basisspeler van FC Spakenburg is. Gast heeft zelf behoorlijke bovenbenen maar ik rende hem er wel uit op de 100 meter (en ik ben geen profvoetballer wat dan ook).

18. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Is goed.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Is gewoon zo hoor, die gasten doen dat niet.

20. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn genoeg gasten die er zo bijlopen en af en toe wel wat smokkelen met hun stricte eetschema. Nou oke deze gast is dan ook wel extreem groot maar het is echt niet dat als je 1x in de week een broodje shoarma eet, en een biertje drinkt met een zak chips erbij op zondag avond zo`n fysiek onmogelijk is.

Deze gast houdt trouwens sowieso wel van snoepjes, if joe kno whut i mean.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina