Het is min of meer iets wat nu 'moet'. Ik volg een traject van de sociale dienst en dit hoort erbij elke woensdag. Maar het is heel simpel, als het mij te gek word, dan doe ik het rustig aan. Want het is het absoluut NIET waard om iets te verpesten aan mijn lichaam zeg maar...voor dit, no way!!!!
Misschien heb ik ook wel gewoon teveel hooi op mijn vork genomen, te zware shit getild. Heeft niks met zeuren te maken verder ook, je mag me geloven of niet , ik heb een best hoge pijngrens(althans,vroeger sowieso,heb niet zovaak pijnen meer dus kan het niet echt zeggen nu) maar dit zuigt gewoon, en hoop dus echt niet dat het elke keer weer raak is, want dat lijkt me ook weer niet helemaal de bedoeling.
Dit is puur bedoeld om de mensen weer een beetje gemotiveerd te krijgen en een beetje meer 'out there' , allemaal leuk en aardig, maar er is een grens. Hoe dan ook, volgende week kregen we oefeningen op van die hometrainer dingen, dus dan zal dit er niet eens aan te pas komen.
Je bedoelt na de training van gisteren dat ik met gebogen ellebogen loop? Ja dat klopt zeker wel, ik probeer wel regelmatig mijn arm te strekken, maar of dat uberhaupt iets helpt, ik heb geen idee. Ik wen er wel aan,maar het zuigt wel, lol. Ik weet niet hoe je het noemt de oefeningen van gisteren. Maar bij eentje moesten we de schijven van die gewichten los halen en dan eentje in je rechterhand nemen en oefeningen ermee doen. Oa daardoor zit nu de meeste pijn aan mijn rechterarm ook.
Laatst bewerkt: 27 mei 2010