Ik heb het zelf nooit hoeven doen inderdaad, maar als ik om me heen hoor van nee doe maar geen snicker dat is zo'n calorieënbom of iets dergelijks.
Over het eerste deel. Ik eet niet slecht, ik ben niet merendeels van de bevolking en ik heb nog nooit hoeven afvallen. Wat ik wel weet is dat mensen om mij heen die zijn afgevallen dat gewoon hebben gedaan door consequent meer beweging in hun leefpatroon te krijgen en af en toe inderdaad een snack minder en kleinere porties. Misschien kan ik er niet goed over oordelen, vanuit eigen ervaring sowieso, maar nogmaals ik ben er van overtuigd dat je helemaal geen speciale methodes van mensen als Sonja Bakker of het tellen van calorieën nodig hebt. Discipline is waar het naar mijn, iets wat beperkte dat moet ik weer toegeven, inzicht om draait.
Plaats me aub niet in dezelfde categorie als de bosmongolen waar jij het over hebt. Als ik ergens een hekel aan heb......
Disclaimer: Misschien zit ik er wel helemaal naast, maar vertel me dan hoe het wel zit. Ik weet in ieder geval dat wat ik net schetste perfect heeft gewerkt voor diegenen
Geen expert, maar als die minimumleeftijd er is, heeft dat een reden. Koop gewoon wat gewichten en als je aan je conditie wilt werken stel ik joggen voor :b:.
Laatst bewerkt: 16 jan 2010