1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook het afgelopen halve jaar gewoon 40uur in de week stage gelopen, en ben daarnaast ook gewoon naar de gym gegaan. Oke, niet zovaak als daarvoor, maar dat kwam puur omdat ik het druk had, niet omdat ik moe was oid.
    Maar als je nu al aangeeft dat je eigenlijk geen zin heb, dan hoef je er ook neit aan te beginnen. Dan ga je misschien de eerste 2/3 weken fanatiek 2/3/4 keer per week, daarna word het één keer per week, en daarna laat je het vaak schieten.
    Heb dit vaak zat om me heen gezien.

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja ik zag m'n broer ook alweer aan de gang gaan, maar na 2 maandjes misschien was hij weer gekapt. Naja, ik fiets elke dag ook wel 50 minuten best hard. Da's ook sport. :thumbs: Ik ben gewoon kapot vaak op t eind van de dag, ook ben ik echt een avondmens, dus slapen is gaat nou ook weer niet enorm makkelijk, meestal 6,5 uur per dag gemiddeld. En dat sloopt gewoon een beetje. Maarja, weekend wat meer uitslapen, dan weer zo fris als een hoentje de week in. Ik ben ook niet van plan om het komende half jaar te beginnen met fitness, want dan is het nog steeds stage stage stage. Maar misschien daarna, als het weer wat rustiger is, dat ik dan weer aan de gang ga. Want ik heb toen ik 14 was ook 2 jaar gefitnesst, dat voelde vaak wel goed. :) Maar toen had ik ook veeeel meer tijd...

Laatst bewerkt: 6 aug 2010
  3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Heerlijk, 's morgens naar de sportschool.
    Nog 10 minuutjes.

Dan in de auto even lekker Hatebreed goed hard aan, die kant op scheuren en rammen. :cool:

4. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Het is altijd wel hilarisch dat mensen denken dat eiwitshakes voor extra spiergroei ofzo zorgen en een soort drugs zijn. De eiwitten uit kip en zoveel soorten ander vlees etc zijn even goed misschien nog wel beter dan uit eiwitshakes. Ik neem alleen eiwitshakes omdat het lekker makkelijk is om na de training snel wat eiwitten binnen te krijgen en als je niet echt honger hebt alsnog je eiwitten naar binnen te krijgen. Met of zonder eiwitshakes maakt geen fuck uit als je maar genoeg eiwitten naar binnen krijgt en daar heb je geen shakes of dergelijke voor nodig je kan het ook gewoon uit normaal eten halen.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    paar maanden? Wtf ik zuip ze al 10 jaar.....:+

bij bulkpowder kan je eiwitten bestellen: 10 kg voor een kleine 100,-. Dat is echt bizar cheap.

Anyways van de week 1 van de meest gave momenten op de sportschool ooit gehad: 140 kg gebankdrukt! *)

Kon 1,5 maand geleden max 120 en had mijn pr op 130 staan.

*blij*

6. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Helemaal mee eens. Er zijn serieus mensen die 5 shakes per dag nemen...en voor de rest amper hun voeding op de sport aanpassen.

Duur en zinloos :x

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Is dat niet ook behoorlijk genetisch aangezien je de binnenkant van de borst toch niet kan trainen?

Toch hebben bepaalde shakes een andere samenstelling dan bijv. voedsel qua eiwitten en kunnen deze wel degelijk een aanvulling hebben op de spieropbouw wat puur alleen eiwit uit normaal voedsel niet kan.

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Sinds wanneer niet?

• Peck Deck
    • Dumbell Flys
    • Cable Cross
    • En vast nog meer

Dat is toch voor binnenkant borst? En bench press etc voor buitenkant borst.

Laatst bewerkt: 10 aug 2010
  9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het zijn alleen maar accenten die je verlegt, je kan niet echt 'binnenkant borst' trainen :)

kan je ook wel zien aan hoe de spier in elkaar zit, het is 1 geheel

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hoe goedkoper des te slechter de samenstelling. Zal wel een concentraat van 40-50 eiwit% zijn ofzo.. :9

*Las toevallig net wat over whey concentraat en whey isolaat. Waarbij isolaat beter gefilterd is en dus een hoger percentage eiwitten heeft. Maar door dat filter proces ook duurder is.

11. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Zoals Kevf al aangeeft, de binnenkant van de borst kan je niet trainen..
    Btw Kevf, ik las een keer dat je naar een sportarts oid was gegaan? Wat moet dat kosten? Loop al zowat 2 jaar met een (gelukkig lichte) schouderblessure van 1x overbelasting.. 2 verschillende fysio voor gehad alleen van die bout oefeningen waar je geen reet aan hebt. En hoe maak je zo'n afspraak? Geloof dat je zei dat het in een ziekenhuis was?

12. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Volgens mij kan dat onder andere bij het VUMc. Het is gedekt door de verzekering volgens mij.

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Niet door alle. bij de IZZ kreeg ik 100,- verzekerd, kan je dus helemaal niks mee. Ben dus maar naar een orthopeed gegaan.

14. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Hmmmm ja mijn fysio dingen waren niet zo succesvol..
    Gaan ze je me 1 kilo gewichtjes proberen te belasten geen wonder dat je dan de pijn niet voelt :/.. Had de hoop eigenlijk al op gegeven en heb ook het idee dat het nooit meer goed komt maar wil toch weer proberen vandaar dat ik verder wil kijken dan de gewone "fysio".. sta echt nu voor alles open.

Soms denk ik.. had ik 'm maar gebroken of wat dan ook, konden ze me tenminste helpen en wist ik waar ik aan toe was.

Laatst bewerkt: 10 aug 2010
  15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Waarom denk je dat ze BULKpowder heten, tis 80% wat zeeeeer redelijk is. isolaat is beter, maar betaal je voor. Meestal zie je hier blends: concentraat + isolaat

@ Aernhem: wordt gerekend als een huisartsbezoek, tenminste toen bij mij in het UMCG

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Kwam misschien bij mij omdat ze een particuliere gast hadden voorgeschreven.

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Pfff ik was píssig toen straks. Net voor dat ik naar de sportschool ging. Dus toen ben ik veel te hard naar de sportschool gereden gierend van de adrenaline en heb ik ff mijn bankdruk maximum opgehoogd. :D Dát zou je in een pre-workout shake moeten hebben, adrenaline.

18. Harry Henkel

Harry Henkel Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kuttraining vandaag. Kreeg sommige gewichten gewoon nauwelijks omhoog. Het is ook wel m'n eigen schuld, aangezien ik gisteren nog een interval challlenge van rosstraining.com heb gedaan (brute trainingen, dat wel).

19. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, even een serieuze vraag. Ik heb periodes gehad waar ik enorm veel puistjes op m'n rug en nek kreeg, 't zijn niet echt puistjes, meer "bultjes". Een weekje Turkije heeft ze de das omgedaan, vervolgens gaan sporten en daarna een whey shake genomen, en ja hoor, daar zijn ze weer (in grote aantallen).

Ik twijfel nu of het aan de shake ligt, of aan mijn ongezoende voedingspatroon van de laatste week (een weekje sneekweek met bier, vet, vet, vet, bier en vet eten is namelijk ook niet echt goed voor je).

Ik eet deze week alleen maar gezond en geen vet, even kijken wat het resultaat is. Zou dit aan de shakes kunnen liggen? Las er hier en daar wel wat problemen over op Internet.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Volgens mij ligt het aan het zweet dat op je rug komt door het trainen. Heb het zelf ook een beetje, met name op mijn bovenrug.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina