1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ken het, blessures :mad: Gelukkig over de jaren niet heel veel last van gehad. 1x van de onderrug/bekken en 2x schouder tijdens het bankdrukken.

3 weken terug blessure opgelopen tijdens het bankdrukken, ineens mis met de rechter schouder terwijl hij heel gecontroleerd ging, toch iets niet lekker gegaan, want nu nog steeds last van :mad: Vandaag dacht ik ga weer es even beetje schouders trainen, beetje aanvoelen hoe het gaat, gevolg, nu nog meer last ervan |:- .... is gewoon moeilijk om lang rust te houden. Na 3 weken wil je weer normaal wat kunnen trainen, maar dat kan dus blijkbaar nog niet. Weet nu al wat er met mn bankdrukken gaat gebeuren bij zo lang niet drukken, laat staan mn schouders. Baal er echt ontzettend van, bankdrukken en schouders ging het laatste half jaar zo lekker en dat kan je nu de eerst komende tijd wel vergeten. En schouders en borst half trainen is helemaal kut... morgen maar even bij de fysio langs, komende tijd vast weer wat stomme lichte doorbloedings oefeningen voor de schouder doen 8)

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jep, als je gewoon rent voel je het ook als je tegenwind hebt.

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Houd me op de hoogte van je schouder!!
    Ik ga er binnenkort mee naar een manueel therapeut.. al 2 fysios achter de rug. Voel het ook bij bankdrukken/dumbell press, mijn rechte schouder. Ben benieuwd of het helpt.

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Kon beter. Wel weer wat vet kwijt, dus dat is positief.
    Bovenlichaam zit rond de 20% nu.

Gewicht is omlaag naar 100kg schoon aan de haak.

Al met al tevreden. Volgende maand beter resultaat.
    (Gelukkig heeft het hotel waar ik volgende week verblijf gewoon een gym. :cool: )

5. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Ga je doorcutten? Zo ja, tot hoeveel %?.. En stel je cut door tot 16% hoe ga je naar de volgende zomer toe? Een lichte bulk en vervolgens weer cutten? Puur benieuwd geen oordelen hoor mocht het zo over komen ;) Zelf zit ik denk nu wel rond de 17/18% en weet niet helemaal wat ik nu moet gaan doen.. Wil er rond de zomer op 12% staan en geloof dat je 0.5% per week kan cutten (geen idee hoe extreem je dan bezig moet zijn).

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik wil voor de volgende zomer, 2011 dus, rond de 12% of lager zitten.
    Meer spiermassa is ook wel een must.

Heb vanavond een standaard schema gekregen bij m'n sportschool, en ga na de vakantie eens zien wat dat voor me doet.

Bevalt me dat niet, dan schakel ik over naar Rippetoe's om mee te beginnen.

7. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf een fanatieke fitnesser (5 a 6x per week), dus zal me eens aansluiten bij dit onderwerp. :)

Ik las deze toevallig op de beginpagina, en heb dus even het boekje geupload. Misschien voor de liefhebbers.
    5/3/1 boek
    Excel document

Enjoy :)

8. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Is het misschien een leuk idee om eens wat fullbody foto's te plaatsen van XBW leden die trainen? Lijkt me leuk om te zien hoe mensen met blijkbaar dezelfde interesses (gamen en trainen in dit geval :+).

Kevf? Ashavan? Flix? Vooral van deze 3 ervaren gasten, die volgens mij heel verschillend met sport bezig zijn, lijkt het me interessant om wat foto's van te zien.

Doe ik uiteraard zelf ook mee :thumbs:

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Heb bijna geen full body pics
    hier iig een paar piccies. Alle foto's gewoon naturel :)

Recent

oud
    hier een paar oude (2 jaar oud) toen ik zwaar afgetraind was. Ik ben nu (gelukkig) echt een stuk groter (ben hier nog 78kg, ben nu 88kg. Toen nog zo'n 8 a 9% vet. Nu ongeveer 12-13%)

Kan mijn rug niet aanspannen :+

nog iets ouder en met een normaal vet%

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Misschien post ik wel wat, maar eigenlijk heb ik een beetje een hekel aan foto's van mensen die het doen om te showen, vandaar :9

Post nog wel een foto van me dat ik op het strand ben

En netjes trouwens hoor Kevf.

Hier foto van mij op vakantie, had hiervoor een maand niet getraind en daarvoor aardig wat gecut dus was redelijk wat in massa verloren. Vanaf deze week weer lekker hard aan de slag en ook weer flink aan het eten, vind het ook helemaal niet erg om een vet% van 13-15 te hebben, maar op vakantie is het wel lekker om onder de 10 te zitten.

En ja, ik ben de linker 8).

Laatst bewerkt: 20 aug 2010
  11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    de linker? das wel een heel iel jochie....je bedoelt de middelste? :+

is trouwens wel lastig te zien zo

ik heb nog een paar toegevoegd. Is ook direct alles wat ik heb. Doe eigenlijk nooit meer aan foto's :)

edit: @ Dyonko: is ook precies de reden dat ik ze niet meer maak. Die ene zwart wit foto en die foto met de zwarte achtergrond zijn van en voor mijn pa (fotograaf). Die ene van mijn arm in de spiegel een keer gemaakt toen ik wakker werd en vol verbazing naar mijn progressie zat te kijken. De 2 afgetrainde foto's zijn de enige die ik ooit voor mezelf heb laten maken. Was na 10 weken knetterhard cutten voor een afvalwedstrijd op de gym.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Klopt, maak binnenkort wel is een foto van m'n bovenlijf (serieus nog nooit gedaan eigenlijk).

13. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14

Nu bijna een jaar aan het knallen :)

@Kevf: goed bezig! Toffe Tat's ook!

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Die laatste foto ziet er erg fout uit:lol:

Verder erg nice hoor in 1 jaar, goed bezig ! Dit wordt ook mijn jaar, geen school dus nu gewoon erg focussen op het trainen.

15. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14

Hahaha inderdaad nogal raar voor mensen die het niet gewend zijn dit soort foto's te zien. 8) Ben tevens lid van een Bodybuild/fitness forum en daar is het de normaalste zaak v.d wereld om je progressie middels dit soort foto's vast te leggen.

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nouja, ik vind er niks raars aan dat je je benen laat zien hoor, het gaat meer om dat broekje dat op de grond ligt:+

17. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Anders krijg ik koude enkels. 8)

18. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Erg nice voor een jaar?
    Tering als je dat in een jaar kan bouwen...
    Ben wel benieuwd naar je basis van een jaar terug.. Want vooral die eerste foto dat krijg je in een jaar nooit voor elkaar zou ik zeggen als je geen goede basis hebt.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Is gewoon mogelijk hoor, zolang je gewoon erg goede begeleiding krijgt en ook een strak eetschema hebt. Klinkt (helaas) stuk makkelijker dan het is, daarom ook zeker respect voor manial!

20. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    November 2009:

Stond hier lang niet zo droog als ik nu doe, een procentje of 14-15 denk ik (op het moment 9%).

Ik heb vroeger aan competitie zwemmen gedaan, wat me wel een bepaalde basis heeft gegeven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina