1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14

Nooooo Kevf!! Niet stoppen man! :'-(

Ontbreekt het je misschien aan een doel? Iets waar je naartoe kunt bouwen O-)

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zuch...ik dacht dat even verwijderen voldoende was om aan te geven dat we hier spammen niet toestaan -_-

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik dacht ook al "he hoe kan dat nou dat die post ineens tien minuten later gemaakt is?" :+

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zo, post even ge-delete. Spam hoeven we hier niet.

Anyhow, gister na 2 weken vakantie weer even op de sportschool geweest.
    Was wel even wennen, maar had de smaak weer snel te pakken.

Morgen weer. :cool:

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wilde altijd 90 kg worden, maar wat ik er ook aan doe, ik kom een paar kg aan en val dan weer af zodra ik ook maar een beetje mijn aandacht laat verslappen (lees: 3 ipv 4 x trainen en dieet op 90% ipv 110% perfect)

frustrerend. Eergisteren wel weer met een nieuwe jongen getraind, dat ging wel lekker. Dumbell Rows met 56 kg en sets van 8 :cool:

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    pff voel me zo'n slapjanus..al voor de vakantie niet meer gefitnesst, is nu 5 weken geleden. Heb ook echt geen zin om weer te beginnen. 8)

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat is bij mij ook meestal het geval: Hoe langer je niet gaat, hoe minder zin je hebt om te gaan.

Zelf ben ik deze week maar 1 keer geweest. De rest van de week ben ik of ziek geweest of iets anders.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand tips voor me om mijn conditie thuis op peil te houden.

Werk nu bijna 3 jaar op kantoor waar ik ca 12 uur per dag op mijn reet zit. Mijn conditie gaat achteruit. Ik heb 1x per week voetbaltraining en 1x wedstrijd. Verder doe ik niks.

Ik heb thuis een orbitrek staan maar gebruik die nooit. Zijn er nog andere dingen die ik kan doen zoals bv. touwspringen? Wat is eigenlijk het meeste effectieve wat ik thuis zou kunnen doen om mijn conditie snel te verbeteren?

9. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik voel me ook echt slap. Ik fitness niet, maar train thuis wel eens, sinds vorige week weer een beetje begonnen (na twee maanden), het stelt niet veel voor hoor.

-Opdrukken
    -Push ups
    -en met de dumbels mijn bovenarmen 15kg

Ik doe eigenlijk dagelijks hetzelfde, komt er dan wel spiermassa bij? Het is al een tijdje terug dat ik mezelf wat 'voller' voelde, nu is het meer vanillevla, en het lijkt ook dat dat zo blijft :)

Laatst bewerkt: 12 sep 2010
  10. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14

Hoe lang ben je dan? 90kg bij 1.60m is nogal extreem :+. Aankomen is meestal het probleem ook niet, een behoorlijk bf% daarbij te bewaren is wel een uitdaging *).

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    10x trap op en af lopen? :+

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Mag ik dit hier neerzetten?

Woensdag heb ik mijn voet verstapt tijdens het voetballen, kreeg er toen maar een klein beetje last van tijdens de wedstrijd. De volgende dag kon ik echt niet normaal lopen, de dag erna kon dat wel weer en zo nam het af... nu heb ik er helemaal niet zo veel last meer van tijdens het lopen, maar rennen, dat lukt gewoon echt niet. (last is trouwens bij mijn enkel, hak, dat gedeelte..)

Het rare is dus dat mijn voet helemaal niet blauw is geworden o.i.d, ziet er nog steeds hetzelfde uit als altijd..

Weet iemand misschien wat dit kan zijn?

Laatst bewerkt: 13 sep 2010
  13. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Heb je het gekoeld na de wedstrijd? En ik zou gewoon rustig opbouwen met die enkel,dus wandelen, lopen, 20%, 40% 60% enz.

14. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Heb je een vriendin? :cool:

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hehe inderdaad, geweldige manier om je conditie te verbeteren. Merk het nu ook met mijn vriendin, m'n conditie is sterk omhoog gegaan het laatste half jaar en dat heeft erg veel profijt in bed , voorheen was het echt zweten en onregelmatig ademhalen als de malle:+.

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Je kunt ook gaan touwtje springen. Of een loopband / crosstrainer / hometrainer kopen. Maar je kunt ook gewoon een stel hardloopschoenen kopen en buiten gaan rennen.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Reeds 3 jaar getrouwd dus dan gaat die vlieger niet meer op ;)

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zeg dat het voor je conditie is, fleurt je huwelijk meteen weer op.

19. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14

Zolang de rest nog maar 'op'-gaat zie ik het probleem niet (a).

Ontopic: waarom niet gewoon inschrijven bij een sportschool? Al dat halve werk met traplopen,cardio thuis en touwtje springen schiet je zo weinig mee op.

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Idd. Ik heb dat zelf ook geprobeerd, maar dat werkt gewoon echt niet. In een sportschool boek je zo veel meer resultaat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina