1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach, hoeft niet persé zo erg te zijn toch? Zolang je daar maar al je oefeningen goed kan doen kan het zelfs leuker zijn aangezien je dan met een groep bent. Ben momenteel nog erg blij met m'n sportschool, afgelopen maanden zijn ze continu bezig geweest met verbouwingen dus hij is nu ook een stuk groter. Zijn nu ook veel meer apparaten waardoor het kutjesvolk zich lekker daarmee kan bezig houden. Dat voor 16 euro p/m en 1 km van m'n huis maakt het een topsportschool.

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben vorige week een keer mee gegaan. Opzich is het niet zo'n verkeerde gym, alleen van alles is er maar één. En er is maar zo'n 300/400KG aan schijven, waar in m'n huidige gym voor een kleine 2000kg ligt.
    Daarnaast zit er veel apparatuur met hele lichte weerstand.

Het is zo'n 15 eu de maand gym, dus er zitten heel veel studenten die met een groep van 5 komen trainen en meer staan te lullen dan daadwerkelijk trainen.
    Ook is het redelijk klein. Het is één zaal waar dus zowel kracht als cardio staat.
    Dat vind ik zo relaxed van m'n huidige gym, dat kracht beneden is en cardio boven.
    Laat die ouwe graftakken lekker boven over GTST praten terwijl wij beneden metaal pompen en kut kunnen roepen.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Gescheiden delen zijn inderdaad heerlijk, bij mij is het hele krachthoek om de hoek en de rest aan de andere kant en boven.

Dat er van alles 1 is , is inderdaad wel kut. Dat is ook bij mij het enige probleem, van veel dingen zijn er minstens 2 , behalve van een bankdrukbank! Echt ongelooflijk en heb al meerdere malen geklaagd erover, aangezien het toch 1 van de meest populaire oefeningen is.

4. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Met een groep trainen heeft ook zo zijn nadelen :p Ik zit ook bij een budget gym, kan alles doen maar we hebben geen squatrek.

Vandaag lag een gozer te DB Bench pressen met de hoogste DB's (32kg), hij zei ja jammer dat ik niet hoger kan want als ik dit makkelijk doe moet ik maar eens een andere sportschool gaan zoeken :confused: Hij voelde zich heel cool, maar ik snap niet waarom hij gewoon niet ging Bench Pressen, kan hij er genoeg op gooien :mad:

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Omdat het een ander soort oefening is..

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach vind benchpress met stang sowieso 10x fijner.

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, maar DB press is ook een zeer goede oefening.

8. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Uhm want :confused:

Laatst bewerkt: 16 nov 2010
  9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Je moet meer evenwicht bewaren in je armen. En je duwt de db's in het midden naar elkaar. Pakt de spier dus net wat anders.

10. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Evenwicht maakt het zwaarden, en het verschil is minimaal. Het is gewoon hetzelfde alleen zwaarder.

Denk dat je beter resultaat krijgt met normale BP.

11. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou dumbell fly's doen, maar ik zag dat mensen die oefening ook incline en decline doen. Wat is het verschil?

12. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Denk dat je bij incline meer je bovenste borstspier pakt en met decline het onderste deel. Dit weet ik niet zeker maar het lijkt mij logisch.

Ik zou ze gewoon flat doen.

13. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand ervaring met endo stim? op de specifieke pagina ervoor spreken ze er voor mij wartaal over, ookal ben ik gevorderd wat betreft fitness/sport..

14. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    ff snel google gedaan en volgensmij werkt het niet echt goed? Vertel er is wat meer over wat het moet doen, pomp en krachttoename ofzo?

15. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja natuurlijke groeihormonen. Dus bij trainen grotere muscle pump, snellere droge spiermassa opbouw, betere uithoudingsvermogen. Sexuele energie hoger:cool:

Verhoogt je testosteronspiegel, is eigenlijk waar het op neerkomt.

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Troep, zou er je geld niet aan verspillen.

17. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Training vandaag ging kut. Ik wilde beginnen met squaten, maar het schoot in mijn hamstring, waardoor ik stopte en deadliften ook maar achterwege liet. Weet iemand hoe dit komt? ik squatte nog zonder gewichten eraan, gewoon om te oefenen. Ik dacht dat ik hem redelijk uitvoerde, maar blijkbaar niet dus. Ook probeerde ik de cable crunch, dit voelde ik ook niet echt in mijn buik, terwijl ik ook dacht dat ik dit goed deed. Iemand tips?

18. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Zonder gewicht en het schiet in je hamstring? Dan moet je iets heel erg fouts hebben gedaan denk ik.

Je moet gewoon ff elke keer voordat je gaat trainen filmpjes van de oefeningen krijgen om zo de techniek door te krijgen.

Post anders ook ff je trainingsschema.

19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Of zorg voor begeleiding tijdens het beoefenen.

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Om even verder te gaan waar in het pats topic over gepraat werd; welke muziek luister je het liefst tijdens het trainen? Ik luisterde eerst gewoon van alles en nog wat, maar kwam laatst een oude liveset van Elstak tegen en dat vond ik echt zwaar chil om op te trainen. Nou ben ik helemaal niet thuis in de hardstyle, dus als iemand nog aanraders heeft laat het ff weten (niet te hard, een beetje zoals deze hieronder).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina