1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Onder het trainen luister ik graag naar disturbed:

Laatst bewerkt: 7 dec 2010
  2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Knal zelf meestal dubstep en drum & Bass uit de speakers als ik aan het trainen ben.

Net kei hard benen getrained. Kwam net nauwelijks de damn trap op haha.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Da's altijd lastig inderdaad na een zware beentraining, sta altijd onder zware druk bij m'n sportschool aan het eind van de training omdat ik dan vanaf de kleedkamer naar beneden moet lopen. Loop dan echt als een gammele bejaarde :+.

4. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ik luister team aesthetics :eek:

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe kan je bij deze oefening het makkelijkste een dumbell vasthouden:

Met 10 kilo schijf heb ik het ondertussen wel gezien maar een 15 kg schijf die dingen zijn zo groot ook lastig om vaste te houden

6. Forty

Forty Guest

perfect voor alles wat je in je leven doet.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2010
  7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    @Rigest: Download gewoon wat hardstyle setjes op www.lsdb.nl , zijn er enorm veel. Aanraders: Noisecontrollers - Psyko Punkz - Zany - Zatox - Frontliner - The Pitcher etc etc.

8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Tnx jongens, heb er een aantal gedownload en ga morgen even kijken welke ik het chilst vind tijdens het sporten :cool:

9. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga sinds kort naar de sportschool, en toen ze mijn gewicht en lengte hadden gemeten, schrok ik toch wel een beetje van mijn vetpercentage. Ik weeg 91 kilo en heb 20.2 vetpercentage. Nu stond er op dat schema dat dat voor mijn leeftijd nog gezond was, maar toch vind ik het teveel. Kan iemand me tips geven om mijn percentage te verlagen? Moet ik minder eten of gewoon meer gaan sporten? Ik eet niet echt veel, snoep bijna nooit en zorg ervoor dat ik iedere dag een stuk fruit binnen krijg, avondeten doe ik niet moeilijk over en eet gewoon wat de pot schaft.

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Reken eerst een uit wat je eet behoefte eigenlijk is. Ik was altijd in de veronderstelling dat ik vet veel at, maar kwam toch niet aan. Als je het een keertje uit rekent krijg je daar een beter beeld van en dan haal je er gewoon 300 tot 500 kcall vanaf (en dan ook fanatiek sporten ofc).

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Inderdaad! Veel sporten en goede voeding.

12. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mijn sportmuziek.

[yt]DBwgX8yBqsw[/yt]

[yt]HB3tmC2f3t0[/yt]

Niet dat ik op het moment geregeld ga ofzo... :mad:

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Jongens,
    waar dient creatine nou precies voor? Waarom gebruik je het en is het schadelijk?
    Wil het wel eens proberen, voornamelijk om aan te komen/flink te groeien.
    Zat er aan te denken om er eerst gewoon 1 van 180 gram te nemen (http://www.mdyshop.nl/product/720/creatine-powder-180-gram), en daarna wel verder kijken.
    Maja, kan iemand precies uitleggen hoe het precies moet enzo? En kan je er wel van het een op het andere moment wel kappen? etc.

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Zit je al op je max door gewoon te trainen?

15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Ik til wat ik kan tillen, als dat is wat je bedoelt. :+

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Groei je nu nog steeds? Of zit je al even op een dood punt. Dat dooie punt is dus je max

17. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Ik groei niet echt meer nee, geen vooruitgang meer iig..

18. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Heuj, ik doe tegenwoordig aan fitness/krachttraining omdat ik gestopt ben met hockey, wat is nou een goed schema voor een 15-jarige, want op van die forums zie ik door de bomen het bos niet meer.

Ik ga nu 2x per week maar ik kan wel aan mijn ma vragen of ik vaker mag als dat nodig is en loop daarnaast ook nog 2x per week hard.

19. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Hebben jullie er trouwens ook last van dat nu de winter is begonnen(tering koud buiten) de motivatie om te gaan trainen enorm is afgenomen? Ik heb iig steeds minder zin :+

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Creatine geeft voor een soort van energie boast waardoor je net iets harder en langer kan trainen. Verder houdt het veel vocht vast waardoor je groter gaat lijken. Echter is het na een avondje flink zuipen weer weg:+

Creatine word aangeraden pas te gebruiken als je al een tijdje traint en geen voortgang meer boekt. Dan kan creatine net dat extra beetje oempf geven waardoor je weer wat vooruit kan.

Ervan groeien/groter worden gebeurt dus niet echt. Daarvoor kan je beter aan de whey gaan.
    Dat had ik wel ja toen ik nog 15 min moest fietsen om bij m'n gym te komen haha.
    Nu zit ik bij een andere gym wat op 3 joggen is waardoor ik veel eerder naar de gym ga.

edit//
    Ik kan eindelijk weer benen trainen zonder erg veel last te krijgen van m'n knie.
    4 jaar geleden nieuwe kruisband gekregen(ze hebben m'n hammy doorgetrokken). Toen goede anderhalf jaar bezig geweest met revalideren. Maar nu al ongeveer een jaar lang weer best wat last gehad van m'n knie, elke keer als ik ging squatten kon ik de dag erna niet lopen v/d pijn!
    Eergister dus weer eens geprobeert te squatten en heb niet heel veel last gehad gelukkig!
    Behalve dan van verschrikkelijke (lekkere) spierpijn!
    Ook lekker is dat ik redelijk wat spierpijn in m'n kuiten heb.
    Flink krampen vandaag!

Laatst bewerkt: 9 dec 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina