Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je belangrijkste motivatie is 'ik moet wel, ik heb al betaald', kan je beter bij de gym aan de bar aan het bier gaan zitten want effectief trainen zal het niet worden.

Je moet voor jezelf een nieuwe motivatie bedenken waardoor je weer super gemotiveerd raakt. Denk bv. aan de zomer maanden die eraan zitten te komen, of omdat je fit wilt zijn om hele dagen op de piste te kunnen gaan schredden!

2. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Luie flikker.

Motivatie:

http://www.youtube.com/watch?v=5YsGJz3j4os

http://www.youtube.com/watch?v=WnDif3f6H9M

Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Sinds 2 maanden weer écht lekker aan het trainen en dat zie ik er nu ook weer van af. Effe snel een foto'tje gemaakt van m'n bovenlijf, alleen lukt echt voor geen meter met dat touch knopje van de iPhone. Camera ligt bij m'n vriendin dus maak binnenkort wel even een goede foto. Hier in ieder geval al een wazige foto om een beetje een beeld te krijgen van hoe ik er nu voor sta.

Voeding gaat nu ook een stuk beter, merk dat ik echt veel eet nu en ook de juiste voedingsstoffen binnenkrijg.

Ben wel enorm gegroeid sinds ik begonnen ben ,was toen echt een botje.

Binnenkort trouwens ook maar beginnen met supplementen , wilde eerst m'n voeding in orde krijgen zodat ik niet afhankelijk ervan was. Nu is het gewoon een hele welkome extra.

Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  4. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Goede borst man! Ga zo door :cool:

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb dan ook wel de meeste aanleg bij m'n borstspieren merk ik , zeker na een borsttraining heb ik echt een mooie cup A:+.

6. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Hoelang train je al Dyonko?

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    officieel al anderhalf jaar , maar pas 7/8 maanden wat serieuser (daarvoor had ik geen vast schema en deed ik maar een uur lang wat apparaten :emo:). Nu dus al 7/8 maanden serieuser dmv een vast schema , maar ook toen sloeg ik vaak trainingsdagen over. Sinds 2/3 maanden pas écht goed aan het trainen ( altijd 3x in de week/ goed schema/ voeding wordt erg op gelet) en dat betaald zich nu uit. Baal er wel van dat ik veel te lang een beetje heb lopen sukkelen , maar dat kwam ook door de dramatische begeleiding bij m'n sportschool , had er totaal geen verstand van en niets werd me uitgelegd.

8. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Je traint ook je benen neem ik aan, Dyonko? Beste om die vanaf het begin gelijk goed mee te pakken. Een groot bovenlichaam met daaronder van die sateprikkertjes is echt geen gezicht 8), althans dat is mijn mening.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Die train ik zeker . 1 van mijn 3 trainingsdagen is bijna puur been (+core).

10. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
  11. Forty

Forty Guest

Gewoon jaloers:+

Handtekeningen op boobs zetten is toch wel een redelijke motivatie.

12. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14

Jaloers? }:] Hij heeft toch wel aardig bewezen niet gay te zijn.

Streeffysiek!

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ok scratch that. Ik ben net naar de gym geweest en i'm back in the fuckin' zone chief! Het ging goed, er waren veel chicks, ik ga flink bunkeren. :cool:

Voor de rest ben ik het eens met Dedemsvaart. Die gast is echt een enorme mongool en vormt geen inspiratie. Ik hoop dat ik nooit zo zal worden. Voor de rest heeft ie ook echt een flikker kapsel. Heeft ie een flikker hemdje aan, doe dan geen hemt aan, en is ie gewoon een algemene mongool.

Laatst bewerkt: 14 dec 2010
  14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Jaloers op zo'n vent? Gadverdamme zeg. :emo:
    Je zou eventueel jaloers kunnen zijn op zijn fysiek, maar als je even verder kijkt en z'n kapsel, oorbelletje, shirts, gayness en pasterigheid ziet, dan is dat nou niet bepaald iets om jaloers van te worden.

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Zijn lichaam is echt goed. Alleen zijn attitude is niks. hij gooit ook echt met z'n dumbells. En waarschijnlijk raapt iemand anders ze ook nog op ook.

16. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Zyzz speelt gewoon een rol, die hij overigens perfect vertolkt 8). Hij drijft gewoon ongelofelijk de spot met alles en iedereen en komt er nog mee weg ook.

:lol:

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zo'n goddelijk lichaam heeft ie ook niet..
    Naast het feit dat ie flink de spuit erin heeft gehad, ie niet eens zo achterlijk sterk is, heeft ie ook totaal geen borst.

Maar z'n 6pack zou ik ook wel kunnen gebruiken:+

18. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29

Inderdaad :p

Hij heeft een idd een ziek goed fysiek.

Zijn stijl is anders, ok. En hij is een algemene mongool omdat?

Zomaar een gok van mij, maar het zou ook kunnen zijn dat hij alles heel erg overdrijft? Met opzet ofc.

Totaal geen borst? OK

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wil je beweren dat ie wel een grote borstkast heeft?
    kijk dan naar het plaatje dat je zelf post of deze

Ook in het filmpje dat ie post.
    gasten uit m'n team hebben een grotere borstkast dan dat man. En die zitten niet aan de spuit!

toegegeven, een paar wel maar daar gaat het niet om:+

20. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Zijn borst is gewoon goed? Die zitten niet aan de spuit.....? Misschien hebben enkele een grotere borst, so what? Babo is super klein dus lijkt het groter, en die andere heeft Chestbrah :eek:

Zie nu pas de kleine letters :p Ik vind zijn fysiek super goed, dus ook zijn borst. Wat wil je dan zien?

Laatst bewerkt: 15 dec 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina