1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wil je alsjeblieft nooit meer advies geven als je ergens geen verstand van heb?!
    voor hetzelfde geld verneuk je die jongen z'n rug voor de rest van z'n leven!

Nee, gewoon rust houden en ga vooral niets forceren.
    Je zou evt. oefeningen zittend/liggend kunnen doen zodat het je rug wat ontlast.
    Hoewel bij zitten je rug ook wel belast, maar als je tegen een bankje met rugleuning gaat zitten kan het wat beter gaan.

Laatst bewerkt: 16 feb 2011
  2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand ervaring met Fit4Free? Wil weer wat meer aan mijn conditie gaan werken. Sinds ik samen ben gaan wonen heb ik vrij weinig gesport helaas. Ga hier binnenkort lid worden van de tennis, maar wil ook gewoon een beetje gaan fitnessen ernaast. Fit4Free lijkt me ideaal, met onbeperkt fitness voor €15,95 per maand...

3. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel goedkoop. Het goedkoopste wat ik kan krijgen is €30,00 per maand voor onbeperkt fitness, maar dan zit ik er gelijk een jaar aan vast.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Yup bij ons ook wel bekend als de Mac Donalds onder de fitnesscentra :+

We hebben meerdere ex-leden rondlopen, ik wil er zelf nog niet dood gevonden worden.

even naar de (sport)arts :)

5. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sport ook bij fit for free en je beschrijving klopt wel redelijk ja. Ik heb ook een paar keer gesport bij een andere sportschool en dat zag er gewoon een stuk beter uit plus dat er wat meer materiaal was. Maar ik kan er nog goed uit de voeten, hoewel het soms wel stervensdruk is in de avond. Nu willen mijn ouders nog betalen en als arme student neem je dat natuurlijk met al je handen en voeten aan:+

Ik zat even te kijken naar een eetschema. En heb zelf een beetje iets samengesteld. Dus ik wou graag aan jullie vragen voor op- en/of aanmerkingen.

ontbijt (7/8) uur- brinta
    tussendoor (10 uur)- 2 boterhammen met kipfilet en een stuk fruit.
    Lunch (12 uur)- 4 boterhammen met kipfilet (kan het een beetje varieren met kaas en pindakaas)
    Tussendoor (2 uur)- roggebrood met tonijn of een bakje kwark
    avond eten (5 uur)- wat de pot schaft. Straks kan ik wegens omstandigheden veelal beslissen wat er gegeten wordt thuis. Dus veel kip/rijst natuurlijk. Verder nog tips voor goed avondeten?
    tussendoor ( 7/8 uur) stuk fruit. Dit wordt vaak waarschijnlijk een banaan voor het trainen.

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja ok, ik lig ook niet de hele dag op bed. Ik moet toch naar school en zo. Alleen zaterdag moet ik van 13u tot 20.30u werken (supermarkt, groenteafdeling: zware kratten tillen en de hele dag rondlopen) en daar zie ik een beetje tegen op. Ik kan het ook niet afzeggen ofzo.

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Jij kan het echt wel afzeggen, ga zo snel mogelijk naar de dokter, als die rust voorschrijft....ben je klaar :)

8. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Want? Ik zal nooit een wasbordje ofzo willen trouwens, ga gewoon om wat fitter (d0h) te worden weer... Mja dan kan ik misschien ook gewoon gaan hardlopen...

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Maarja het probleem is dat ze weten dat ik zondag mijn zus mee moet helpen verhuizen naar Maastricht. Niet dat ik daar niet tegenop zie, maar dat is iig minder. Dat zijn alleen nog een paar doosjes en die heb je zo naar boven.

10. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ziet er goed uit. Alleen kan er aan het eind nog yoghurt en kwark (net voor het slapen) bij.

Heb je uitgerekend hoeveel kcal je nodig hebt etc.? Wel belangrijk, dan krijg je inzicht in hoeveel je eigenlijk moet eten.

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dan gaat dat toch ook niet door?

Ik snap niet dat je er zo makkelijk over denkt, rugblessures en gekneusde ribben zijn irritante blessures die alleen met veel rust weggaan.

Als jij zondag toch gaat verhuizen, ja dan moet je het zelf weten ;)

12. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel verstandig om naar een dokter te gaan.

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Net gebeld, heb vanmiddag om 14.40u een afspraak. :)

14. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tussen de 2600 en 2900 kxal per dag nodig. Ik weet verder niet hoe betrouwbaar de site is.
    Ik lette al een tijdje op de hoeveelheid en wat voor soort eten ik nam. Daardoor ben ik wel significant droger geworden. Het vervelende is dat ik niet precies weet wanneer ik echt droger geworden ben en wat ik precies deed, omdat ik vorig jaar ook al op mijn eten lette.
    Ik wil vooral gezond en regelmatig bliven eten. Want nu eet ik bijvoorveeld sochetnds ook cruesli, dat ik er uitknikker straks.

15. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor meneer. Ik bedoelde het gewoon in de zin van alledaagse dingen doen.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Die slede ziet er wel goed uit!

Die gaan we even in elkaar knutselen voor de voetbaltraining.

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gister(technisch gezien eergister) aantal nieuwe bicep oefeningen gedaan.
    Is geloof ik wel een jaar geleden dat ik zoveel spierpijn heb daar!
    Zelfs m'n pezen aan de binnenkant staan nog achterlijk strak.
    Heerlijk!

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    welke?

toch niet 21-en he? :+

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha nee die ken ik natuurlijk allang:+
    Vind dat niet zo'n hele chille oefening.

Ik heb geen idee hoe ze heten, de gene die ik het hardst voelde was dat je op een incline bankje gaat zitten/liggen, armen naar beneden en dan gaat curlen(zonder de curl dan:+) en 'm boven even vast houdt.
    Burns like a maderfack.

Ga denk ik volgende maand iets in deze richting proberen.
    Zo'n Burn/drop schema wat biceps betreft.
    [yt]LX8gbhth-rk[/yt]
    En god wat mis ik die heerlijke grote gyms die je daar in de states heb.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina