1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik geef toe dat ik niet 3x per dag 7x per week getrained heb.

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Denk dat iemand die 8 jaar in het vak heeft gezeten, flink wat MMA vechters getrained heeft en zelf 117kg met 10%(na 3 weken op vakantie geweest te zijn) is er toch wel ff iets meer verstand van heeft dan een vrijetijds trainer van 19...

3. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ja, ik denk dat iemand die mij les heeft gegeven in conditie/kracht/snelheidtraining en een boek heeft geschreven er ook wel verstand van heeft.

4. Seh

Seh Guest

Zo hé, een boek geschreven. Toe maar. :emo:
    Geen sterk (hihi sterk) argument.

5. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.933
    Heb nu een maand niet meer gefitnesst en alleen maar lopen chillen/feesten/zuipen.
    Voel me tegenwoordig minder in shape dan wanneer ik wel fitnesste, maar ben 4kg afgevallen. Hoe kan dit? Is dit gewoon spieren ofzo?

7. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je wel kan zien dat er 4kg spier af zou zijn. Is waarschijnlijk gewoon deels vet deels spier, want neem niet aan dat je elke dag heb gelet op je eitwit iname + dat je dus niet getraind hebt.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    tis echter wel onzin ;) Wat hij eigenlijk doet is een soort van verkapte vorm van deloaden. Iaw je schroeft de kortdurende intensiteit even een tijdje terug en gaat er daarna weer tegenaan. Het kan wel effect hebben maar niet op de manier waarop hij omschrijft. Twee weken is trouwens voldoende en hetzelfde effect wordt ook bereikt door gewoon even wat minder zwaar te gaan trainen en 8-12 reps oid te doen. Deze aanpak heet periodiseren overigens.

Ik beging zelf eindelijk weer een beetje op krachten te komen ook al doet echt alles me pijn |:-

Training van vandaag:

squat: 12 x 110
    leg extenstion
    leg curl
    Dumbell Pull Over: 12 x 46
    Cable Row
    Military Press: 12 x 60 (staand, losse barbell)
    Bench Press: 9 x 100
    Pull Ups (breed): 9x

en nog een klein beetje triceps en biceps gedaan

lekkere training :)

9. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    geef dan tenminste de titel/auteur van het boek, misschien is het wel heel crappy:) een boek schrijven kan zoals eerder al gezegt is geen fuck voorstellen, zijn uitzonderingen natuurlijk maar vele BB boeken zijn niks tbh.

10. MarkieMarkie

MarkieMarkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik fitness nu bijna 2 jaar, maar ik vind dat ik nog niet genoeg progressie maak. Nu wil ik graag eiwitshakes nemen, ik heb er één keer een bij de fitness zelf gekocht maar kreeg toen echt een moeilijk dikke. Ik vond deze dan ook totaal niet lekker want ik kon hem geen eens wegkrijgen. Nu vond ik op het internet deze: http://www.powersupplements.nl/pure...0g-35?osCsid=492a5f4e4dab5100778201460d533e24

Mijn vraag is kan ik deze ook met water aanmaken en kan ik hem zo dik maken als ik zelf wil? En welke smaak raden jullie aan?

11. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga je wat meer in de voeding en trainingsschema's verdiepen, pik. Zo'n shake is geen wondermiddel waardoor je gaat groeien als een malle. Het is een supplement, iets wat je toe kan voegen aan je voeding, en meer is het niet.

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik het niets te verliezen. Ben momenteel behoorlijk sterk, begin best wel een plateau te bereiken wat mn op 'droge boterham' aanpak betreft(zit momenteel helemaal ergens aan. Geen whey, protein, pre, post of wat dan ook) omdat ik momenteel helaas in een studenten dip zit wat financiën betreft.

Ik ga het gewoon proberen, ik vertrouw die jongen compleet en heb altijd het gevoel gehad dat ie echt weet waar ie het over heeft.
    Heb er ondertussen zelf ook redelijk wat verstand van, en hoe hij het verteld maakt gewoon sence naar mijn mening.

Zoals ik het al zei, ik ga het gewoon proberen en met 'm mee doen. Als hij zo op 117kg(130kg is zo'n top) met 10% is gekomen wil ik het best wel even proberen!

Momenteel zelf 106 kg met zo'n 22% geloof ik.
    2 maanden tijd 5 kg eraan met een 1% minder.
    Ook weer sterker in de meeste spiergroepen geworden behalve borst.
    Die liep altijd wel heel erg goed, behoorlijk wat aanleg voor ook dus heb even besloten wat meer nadruk op rug(wat me totaal niet ligt), schouders, benen en nek te leggen.
    Nek vind ik best lastig te trainen in de gym gezien we daar eigenlijk niets voor hebben terwijl dat verdomd belangrijk voor mij is. Nu 3 trainingen gehad op het veld en elke keer weer spierpijn.
    Enige oefening die ik tot nu toe gedaan heb voor m'n nek is de shrugs maar dat is meer voor je traps en niet zozeer je nek.
    Iemand tips om echt je nek zelf te trainen?

hebben in de gym wel van die wristband grips die je aan elkaar kan doen en dan vervolgens om je hoofd en dan voorwaarts/achterwaarts/zijwaartse bewegingen te maken.

13. JeePee

JeePee Guest

Dit is daar wel een leuk apparaat voor :+

14. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Compleet gestopt met Cola drinken :D

Nooit echt op gelet maar was echt schrikken hoeveel suiker er wel niet in frisdranken zitten.. Nu overgestapt op water en Spa&Fruit. Daar zit nog minder dan 1/10e suikers in dan bij bv Cola. Zal zeker wel schelen dit. Hoop zo dus ook wat sneller droog te worden.

15. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Als je droog wilt worden moet je geen frisdrank drinken maar water.

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Drink zelf voornamelijk aanmaak limo.
    Water ook veel maar dat ben ik altijd zosnel zat, dus flikker ik er een smaakje doorheen.

17. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Laat maar, ik ben eens even gaan lezen en er zit Sacharine in.. Niet veel beter dan suiker dus.

18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Toen jullie begonnen met fitness, waar merkte jullie als eerst verschil en waar als laatst? Ik merk voornamelijl vooruitgang in me armen, maar haast (tot niet) in me buik.

19. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    In mijn benen, broekspijpen paste niet goed meer :+

En als laatst in mijn borst denk ik.

Of gaat dit over afvallen? Dat merk je idd pas als laatst op je buik.

Laatst bewerkt: 2 sep 2011
  20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Mijn borst duurt het langst om te trainen, had paar maanden terug een nieuwe broek gekocht, zat nu al wat strak bij mn bovenbenen. Dus dat is niet echt relax, bij shirtjes rekt het toch wel wat mee.

Armen en rug gaan bij mij het snelste.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina