1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hoeft nog geen spotter (ik neem aan dat je dat bedoelt)te gebruiken als je pas begint met 5x5 en dus met weinig gewicht. Pas als je veel meer gaat benchen, zou ik kijken voor een spotter.
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja ok, de eerste weken is dat niet nodig idd. Volgens mij zat ik de laatste keer op 70 / 75 kilo ofzo.
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Onzin, ALTIJD een spotter!!

    Zo kan je zowel zwaarder trainen en je hebt gelijk iemand die kritisch naar jouw techniek kan kijken.
    Daarnaast zit een ongeluk in een klein hoekje.
    Ik heb zelf ook met een shoulderpress van 26kg(terwijl ik 38 gedaan heb) m'n schouder uit de kom getrokken. Als ik geen spotter had, had de schade veel groter kunnen zijn!
     
  4. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ga sporten bij olympos! Super veel ruimte en het is ook nog is goedkoper als je student van de HU bent :)
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    True. Kritiek is altijd wel nice. Maar als je echt pas begint met 5x5 en je het ook precies volgt, dan hoef je toch niet per se een spotter bij 20 kg bench?
     
  6. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Kent iemand hier dat Spartacus workout programma? Iemand hier doet dat en vind het best een fijn programma om uit te voeren aangezien je het thuis kan doen, aangezien je alleen dumbells nodig hebt.

    Zat eraan te denken om dat ook te doen. Aangezien ik dan niet echt bij een sportschool hoef.
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Tuurlijk wel , als diegene 20kg bench niet eens 10x kan betekend het dus dat het nog altijd een heel zwaar gewicht voor diegene is en hij het altijd opeens kan laten vallen (en zonder spotter kan hij niet eens die laatste 2x eruit pompen omdat hij bang is dat hij de bb dan niet eens meer goed kan plaatsen op de houder). Een spotter is altijd nodig, is niet alleen veiliger maar daardoor weet je dat je nog altijd kan proberen die laatste rep eruit te persen.
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Waarom is er geen nieuw deel gemaakt van deze thread? Is dat bewust? Anders ga ik dat toch zo maar eens doen denk ik :+
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Geen idee, Nerrion durft het niet meer en de rest heeft er niet zo'n zin in gok ik.
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina