1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Drinken en Fitness gaat idd niet echt samen *aantal keer goed gemerkt*.
    Helemaal als je voorheen redelijk veel zuipt en na een tijdje fitness (en strict schema) nog denkt hetzelfde aan te kunnen gaat het gruwelijk mis :D

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.018
    Leg uit?

3. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Stoot allebei vocht af. Denk dat ie dat bedoelt (?)

Edit: wacht creatine zorgt juist voor meer vochtopname

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    precies.
    Pis je in 1 nacht en ochtend grotendeels weg waar je 2 maanden voor getrained heb:+

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    WTF er was vanmiddag gewoon een kinderfeestje in de sportschool. 8) Ik denk ik ga weer rustig beginnen na mijn blessure, weer eens naar de sportschool, staat het fucking vol met auto's op de parkeerplaats, moet ik ergens anders parkeren en een stukje lopen, kom ik binnen zit de halve sportschool vol met meisjes van 7!

:emo:

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Alternatief op je feest bij McDonalds? :)

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.018
    Ik wil dus eig ook wel creatine gebruiken, merk de laatste tijd ook wel dat ik te snel vol zit, en ik wil het ook gewoon proberen. Waar moet ik op letten? En moet ik eerst een rust nemen van 12 dagen ofzo, wil ik het doen?

8. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
  9. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Noooeeeeessss.

Zit er net 2 weekjes aan en carnaval staat voor de deur lol :+

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Voordat je aan de supplementen gaat, zet eerst eens een goede basis neer.

Jij gaat toch ook niet pure methanol tanken voor een 15 jaar oude suzuki swift?

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    word.

Heeft iemand trouwens een goed stukje over de oplaad etc. fase?

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nergens voor nodig ;) (al kan het ook geen kwaad)

je kan het evt doen, maar echt veel meer bereik je er niet mee. Wat je zou kunnen overwegen is na 8 weken een paar weken te stoppen. Wel eens stukken gelezen dat je eigen creatine-aanmaak lui kan worden, maar daar zijn tegenstrijdige stukken over te vinden

mbt alchol en creatine. De werking van creatine is natuurlijk niet dat je meer vocht vasthoudt he? Creatine slaat op het hele adp/atp verhaal met een fosforgroep (ff te lui om uit te typen) zodat je meer energie kan leveren bij korte krachtinspanningen.

Daarnaast bestaat de spier grotendeels uit vocht, die pies je ook niet leeg na een avond flink stappen ;)

Bij 1 op de 10 mensen heeft creatine overigens geen effect. En algemene tip: gewoon de cheap-ass monohydraat nemen

13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Zou wat zijn ga je pissen lopen je hele spieren leeg als ballonnen

14. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Volgensmij is een bijwerking van creatine dat je meer vocht vasthoud, daarom kom je ook snel aan in gewicht als je het neem.

Hier het eerste wat ik krijg als ik bijwerkingen creatine intyp op google: http://www.mannen-gezondheid.com/creatine-bijwerkingen.html

Alleen meer spiergroei klopt niet, dus ik weet niet hoe betrouwbaar het stukje is :p Volgensmij klopt het meeste wel.

Btw volgensmij pis je de vocht die je vasthoud uiteindelijk toch wel uit. Maar dat betekent niet dat het voor niets is geweest. Je krijgt meer energie -> betere training -> meer spiermassa, dus volgensmij boeit het niet of je het uitpist.

Laatst bewerkt: 3 mrt 2011
  15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    met 'werking' bedoelde ik de reden dat je creatine neemt. Vocht vasthouden kan idd eenbijwerking zijn.

Er wordt vaak ook aangeraden meer water te drinken tijdens creatine

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    creatine geeft idd een boast zodat je wat langer en harder kan trainen.
    Ook is je herstel sneller.

Je houdt erdoor ook veel vocht vast.
    Toen ik het gebruikte dronk ik 3l water op een dag(waarvan 1L tijdens het trainen) zoals mij aanbevolen werd.
    Normaal pis ik me dan helemaal suf, alleen toen moest ik hooguit 2 keeer per dsg pissen8)

En nadat ik een nacht goed gezopen had was ik gewoon 3(!)kg lichter als dag daarvoor8)

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Alcohol is vochtafdrijvend, is dat niet de enige oorzaak geweest? Ik heb zelf eigenlijk nog nooit iets gelezen over alcohol icm creatine.

Vocht vasthouden verschilt overigens per persoon. Ik hou er nauwelijks vocht van vast, mijn vader had door creatine steeds krampen

18. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Had 2 pagina's hiervoor ook al gevraagd wat goede tussendoortjes zijn, maar nog steeds geen antwoord op:+

Anyway, ik zit me nog steeds af te vragen wat een goed ontbijt is. Heb natuurlijk zelf wat onderzoek gedaan en ik lees best vaak dat Brinta goed is. Is dit dus een goed ontbijt?

100 gram Brinta
    200 gram melk
    Banaan

Zou een wheyshake helpen daarbij?

19. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ongezouten noten als tussendoortje misschien?

20. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Nja, het kutte is dat ik allergisch ben voor Pinda's en Cashewnoten. En in de meeste notenmixen zitten die...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina