1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    :lol:

Dat word zeker sex die avond!

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ze zal igg te moe zijn om ruzie te maken:+

3. JeePee

JeePee Guest

Valt toch best mee? Ik ren ook vaak met een meid die een stuk lager tempo heeft. In m'n eentje ga ik veel sneller en word daarom uiteraard eerder moe. Alleen rennen is zo saai.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nu ik eraan denk, ik ga gewoon zeggen dat we meer sex moet hebben zij meer bovenop moet. Doet ze ook is wat , heeft ze lol en verbrand ze ook nog is !

Top idee:cool:

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Mocht je dan nog willen hardlopen dyo, zoek even op interval training voor hardlopen op google.

Als beginner is het fijn om te beginnen met bijvoorbeeld 8x200 meter met rust er tussen.
    Je voetbalt toch ook? Dan kan je de rust periodes inkorten of langere stukken lopen.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat soort problemen is dit niet de juiste topic voor :+

Mbt hardlopen, ff googlen op hiit training

http://en.wikipedia.org/wiki/High-intensity_interval_training

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bij ons op (veld) trainen doen we veel aan hiit oefeningen.

Zo hebben we een oefening, dat iedereen achter elkaar om het veld moet joggen op redelijk laag tempo, met een meter afstand. Op het fluit signaal moet de achterste buitenom helemaal naar voren van de rij sprinten en sluit daar aan. Dan gaat de volgende.
    Wij hebben 6 lichtpalen om het veld heen staan, 3 aan iedere zijde.
    We hebben dan ook een oefening dat we naar de ene paal moeten sprinten, volgende paal joggen, volgende paal sprinten, daarna weer joggen etc.

Echt gigantisch vermoeiende oefeningen, ben erna altijd helemaal kapot als je vol 110% gaat.

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb volgens mij echt wat aan mijn rug ofzo. Gister voor het eerst naar de fitness gegaan en oefeningen als de deadlift en squat heb ik altijd echt moeite mee. Ik kan mijn rug nooit echt goed houden. Squat lukte ook al moeizaam toen nog onder begeleiding was en gister was het helemaal een drama. Heb ook al tijden best last van de mijn onderrug, misschien even een keer naar de chiropracticus ofzo.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Neh ik heb een lange tijd gevoetbald , momenteel is de enige sport die ik doe krachttraining dus mijn conditie is echt gruwelijk gezakt.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    klinkt niet goed. Heb je pijn, of moeite om je onderrug stabiel te houden?

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Weet niet, gewoon een heel stijf gevoel laatste tijd. Veel knakken ook zeg maar als je beetje met mijn heupen zwaai. Het is ook niet echt pijn dat ik voel, maar gewoon dus stijfheid oid. Lastig te beschrijven, maar heb echt het gevoel dat ik daardoor die bewegingen van squats enzo beetje moeizaam kan. Had ik al vanaf het begin met squats (zo'n 3 maanden geleden) en nu heb ik dat wat vaker.

12. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Heb ik ook wel eens last van. :+

OKee, heel flauw sorry.8)

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hou jij je nou maar bij de toegewezen topics in de Green Mile. Dit is wel heel random.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kracht tekort in je buikspieren en onderrug? Het is echt de bedoeling dat je een corset van spieren vorm mbv je onderrug en buikspieren tijdens het squatten.

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik weet het niet. Lijkt me niet dat dat het geval is. Ik doe het sowieso (nog) niet echt met zware gewichten en heb het in feite al sinds het begin. Vaker al het idee gehad dat mijn onderrug een beetje een zwakke plek was.

Overigens gaan squat lunges en walking lunges gewoon goed. Het is echt puur het hol houden van de onderrug en vervolgens zakken/kont achteruit steken. Het voelt ook echt als een onnatuurlijke beweging. Tijdens medische fitness wilde het af en toe nog weleens gaan, maar meestal lukte die beweging gewoon niet goed.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2011
  16. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Deze thread is voor echte mannen, blijf jij nog maar ff bij het Vrouwen topic.

17. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Stoker!:)

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vandaag bankdrukken, maar dat ging niet helemaal lekker. Warm up setje ging prima, maar toen ik de 80 kilo erop deed (eerste set ) knalde er een enorme steek in m'n borst/oksel bij de 2de rep.. Daarna nog geprobeerd met een lichter gewicht maar de pijn bleef ik voelen (nog een half uur daarna, nu merk ik er niks meer van). Hoop dat het niks ernstigs is.

19. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je rug hol wordt onderin moet je je hamstrings strekken. Kan ook zijn dat je de bar te hoog op je rug hebt liggen. Hier staan wat tips: http://stronglifts.com/squats-exercise-lower-back-pain/

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Vind ik wel leuk om te horen, ik eet precies ongv. zo.
    Altijd donkermeergranenbrood met een flinke kwak boter, en kipfilet erop, met komkommer en lekkere peper. Damn, lekkere shit. Eet er 8. Dan nog een halve pot kwark met muesli en een banaan er doorheen. Daarnaast nog een banaan los. + ongv. 4 glazen melk. Avondeten is meestal pasta. Dan is dit mn gemiddelde dageetschema. Soms iets minder. Maja, is dit dan veel? Nee toch. 21 boterhammen is verder wel echt in-sane. Ben de laatste 3/4 weken wat actiever gaan fitnessen en merk het wel. Al een stuk breder geworden, bij m'n armen borst en schouders. Alleen..mn buik wordt meer dikker, maja, wil je dat 'vet' weghebben, moet je weer meer rennen etc. en dat is toch weer minder voor spieropbouw? Hoe pak je dat dan het beste aan? Moet verder echt mezelf gewoon even op mn ass slaan en gewoon vast, 3x per week, met een vast fitnesschema in die school staan. Alleen hou er nooit zo heeul veel van, fitnessen. Vind het tof om krachttraining te doen, maar gewoon het feit dat iedereen elkaar aankijkt en shit. 8) Zit verder wel bij een kleinschalige, waar het altijd gezellig is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina