1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Wtf? 8)

Als je wilt afvallen is het volgensmij het best om laag in koolhydraten te zitten en hoog in eiwitten en goede vetten. Verder cardio doen met een niet te hoge hartslag. Dit is wat ik denk, ga me er binnekort in verdiepen als ik ook ga cutten.

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Ja wtf, heb jij dat nooit dan, dat iedereen zichzelf ook checkt in de spiegel enzo. Laatst ook, was er een black guy (no offence verder), keeeihard aan het pompen, kreunen alles, ging ie naar de spiegel lopen, spieren aanspannen: OOH YEAAA, ging ie weer pompen, lukte het niet: AHH VERDOMMEEEE FOOOK
    naja, dat eh, is lame. Thanks voor het advies verder, weet het zelf ook niet precies.

3. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Naja als ik sommige oefeningen doe kijken mensen, maar dat motiveert mij juist om extra hard te trainen. Maar wat boeien die andere mensen, je moet je niks aantrekken van hun.

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Fuck, daar had ik laatst een artikel over gelezen die dat ontkrachtte.

Dat artikel concludeerde dat ook een hoge hartslag goed is voor de vetverbranding.

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja want echte mannen nemen ook een halfnaakte man als avatar.

6. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    mja zelf heb ik ook het gevoel dat je bij een hogere hartslag meer vet verbrandt, ik cardio altijd rond de 160/165 hartslag, laatste 10 minuten zelfs rond de 170.

Tijdje niet meer gepost hier:) heb gewoon 7 maanden ofzo niet getraind omdat ik net op kamers was in A'dam etc en toch alleen maar aan het zuipen was. Nu ben ik weer bezig sinds 5 weken en heb al aardig veel van me kracht terug en het vet er weer afgehaald (wel handig dat dit tegelijkertijd kan door spiergeheugen als je tijd niet getraind hebt, normaal is het bijna onmogelijk om zowel spiermassa aan te komen als vet te verbranden)

Wel chill heb nu een sportschool om te hoek zitten (fitness first op rembrandtplein) dus ben er in 1 minuut lopen:p
    Ik wordt trouwens ook gek van die gasten die 10 minuten lang hun abs en biceps etc in de spiegel gaan checken, mja lopen ook best veel homo's rond op mijn sportschool dus zal wel normaal zijn ofzo..

Laatst bewerkt: 14 mrt 2011
  7. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Met een lagere hartslag minder energie verbranden klinkt best onlogisch ook, minder werk maar meer verbranding.

8. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat de laatste tijd wel lekker met m'n voeding enzo. Heb nu een maandje het volgende voedingsschema;

Ontbijt

1 schepje whey perfection, halfvolle melk en havermout

Middag

10:15 Bruine boterham met kipfilet
    12:00 2 Bruine boterhammen, 1 met kipfilet, 1 met kalkoenfilet
    14:15 1 Bruine boterham met kalkoenfilet
    16:30 2 stuks fruit, zoals banaan en pruim etc.

's Avonds

Wat de pot schaft, veel groente

22:00 Biogarde magere kwark met schepje whey, soms gemengd met ongezoute noten of fruit

9. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je doel, cutten of aankomen?

10. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Vet verliezen

11. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, verlies je niet teveel spier dan?

12. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Zei het ook meer ivm spierverbranding. Had ergens gelezen dat langzaam en lang beter was om zo weinig mogelijk spier te verbranden, weet alleen niet of dat juist is :9 Volgensmij is HIIT wel goed, dat ga ik denk ik doen.

Heb je er problemen mee? Hij is gewoon een motivatie van mij.

Zijn denk ik wel genoeg eiwitten?

13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik neem volgens mij gewoon meer dan genoeg eiwitten. Iemand nog wat tips voor beleg? Eet soms ook Miller 30+, zit vrij weinig vet in, in verhouding met andere kazen.

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik gaat dit eens proberen voor trainingen op zondag.
    http://www.mikesnutristore.nl/a-12698167/-/black-cats-60caps
    Ook heb ik 's ochtends regelmatig echt problemen uit mn nest te komen dus miss werkt het wel.

Iemand ervaring met dit soort energie units?
    Ga wel eerst wat testers vragen gezien de meningen en ervaringen hier en daar verdeelt zijn.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2011
  15. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar volgens mij als je teveel onder je onderhoud gaat zitten gaat je lichaam je spieren ook als energie gebruiken. Ook als je genoeg eiwitten hebt. Anders zou je alleen je benodigde eiwitten kunnen eten en dan zou je vet er af vliegen. :+

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    shit uitverkocht! Ik vind het superspul. Geen jitters, geen crash, geen opgefokt gevoel en superlang energie. Echter er kan 1 vage bijwerking optreden: zowel mijn ex als mijn broertje werden super down nadat het uitgewerkt was. Dat wisten ze niet van elkaar, dus was ook niet dat ze het zagen uitkomen.

Spul kost hier doorgaans 30 euro, in de states echter bijna niks. Als iemand nog een url weet voor 20 hou ik me aanbevolen.

Zelf net besteld:
    4,5 kg whey
    http://www.bodyenfitshop.nl/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection

en deze:
    http://www.bodyenfitshop.nl/aminozu...on/muscle-pump-ultra-100-arginine-ethyl-ester

ik heb al eens eerder alleen arginine besteld en merkte er weinig van. Echter deze is behoorlijk cheap en op dbb zijn ze positief

http://forum.dutchbodybuilding.com/...p-ultra-body-and-fit-sports-nutrition-265551/

mijn black cats zijn echter bijna op...dus nogmaals, als iemand nog een url heeft O-)

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Stond zaterdag in zn winkel en had ie het gewoon nog staan. Hij update geloof ik niet helemaal lekker haha.
    Wat me wel opviel is dat het in het fat burner hoekje staat. Verbrandt het dan ook echt vet?

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  19. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ligt eraan hoeveel kipfilet je op je brood doet als dit steeds maar enkele plakjes zijn heb je te weinig eiwitten in je schema, ook zou ik bij minimaal 1 liefst 2 maaltijden het brood vervangen door rijst(zilvervlies).

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    voorverpakte kipfilet is imo niet echt een goede bron. Veel toegevoegde meuk om het houdbaar te houden etc.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina