1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Zit toch gewoon even veel eiwit in?

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wel naar de de ingredienten gekeken alleen zeggen me weinig tbh;p
    Daarnaast ben ik momenteel bezig +/-4% kwijt te raken dus het verbrand gedeelte komt wel goed uit.
    Maar volgens dat artikel werkt het kennelijk niet;p

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ow artikel verder niet gelezen :p

al reageert iedereen anders: het werkt wel

@ Rigest: dunno hoeveel eiwitten er in zitten. At het vroeger ook niet. Maar volgens mij is een heel pakje misschien eens 150 gram oid? Het is veel gemakkelijker om gewoon kipfilet oid te kopen. Of een bakje tonijn als je dat lust :)

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Is idd 150 gram dus gaan aardig wat pakjes door heen in de week :) . Tonijn eet ik elke dag al een blikje dus misschien wel goed idee om gewoon kipfilet te halen. Maar moet je dat dan elke dag 's ochtends bakken of kan je dat aan het begin van de week doen en in de koelkast leggen?

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik bakte altijd voor 2 dagen. 1 in de koelkast, ander voor die dag gewoon mee. Is daarnaast ook goedkoper.

een pakje is 150 gram. Wat zit er in, iets van 18 per 100gr oid? Dus 27 gram eiwitten per pakje. Redelijk dure bezigheid lijkt mij. Litertje melk zaanse hoeve is 40 cent oid? En dan heb ik meer eiwitten

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nog één vraagje. Zag ergens op de label dat er 5100% van de ADH vitamine B12 in zit.
    Nu slik ik ook vitamine pillen die ook tegen de 8000% vitamine B12 aan zit.
    Kan dat problemen opleveren?
    Dit is de label van die vitamine pillen
    http://images.vitaminimages.com/int...ontend/default/detuinen/images/pdf/093936.pdf

Anyhow, ik loop zo ff richting die Nutri store of ze die pillen nog hebben.
    Moet ik voor je informeren hoeveel ze nog hebben liggen en of je ze niet gewoon via de mail kan bestellen voor die 20,- Kevf?

7. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee wat de voedingswaarden zijn van de kipfilet die m'n ma koopt, maar ze haalt het altijd bij de poelier, weet niet of dat wat uitmaakt? Denk dat het dan wel iets beter is dan als je het voorverpakt bij de AH haalt ofzo...

Tonijn vind ik erg lekker. Dat moet ik dus vaker eten? Eet het nu alleen in het weekend..

M'n ma is Indonesisch, dus we eten genoeg rijst tijdens het avondeten. Is meestal ook gewoon zilvervliesrijst. Eet het zo'n 4 à 5 keer per week

Laatst bewerkt: 15 mrt 2011
  8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zover ik weet heeft zelf b12 nemen alleen nut als je het injecteert ;) verder wordt alleen de b12 opgenomen uit voeding

@ Oscar: die is zeker beter. En je moet verder helemaal niks, je moet zorgen dat je voldoende eiwitten binnenkrijgt. Maar daarvoor mag je even de starpost in duiken :b:

9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, weet ik, maar wist niet dat Tonijn zo goed voor je was. Vind het echt heerlijk, dus zal zeker niet erg zijn als ik het vaker neem.

En de startpost heb ik natuurlijk al doorgenomen:)

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Knal er hier eigenlijk wel elke dag een blikje doorheen.
    Lekker op wat toast smeren_O_

11. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips voor een kromme rug? Ik loop eigenlijk altijd met een kromme rug, en vooral zonder shirt zie je het echt heel goed. Ga het binnenkort even vragen op me sportschool hoe en wat, maar misschien dat jullie al wat tips hebben?

Edit: Ik let wel altijd op mijn houding en probeer dus ook gewoon 'recht' te lopen, ben hier eigenlijk te laat bewust van geworden waardoor de meeste schade al gedaan is!

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Veel (onder)rug trainen. Dan trekt het na verloop van tijd weer wat rechter.

13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zit het in de familie. Had vroeger een beetje een bochel, maar sinds ik fitness heb ik een sterke rug gekregen. Het is daarom veel makkelijker om recht te blijven zitten. Vroeger kon ik echt maar heel kort m'n rug recht houden.

14. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is vooral mijn bovenrug zeg maar wat bol staat! Zit ondertussen ook een beetje op internet te kijken. Ga het woensdag ff vragen op de sportschool en misschien wel eens langs de dokter

15. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Net 2 boterhammen met tonijn op, heerlijk. Wat ik me wel afvraag; Ik heb blikjes tonijn in zonnenbloemolie en er staat op het blikje dat er 9 gram vet in zit, maar zit er in een blikje tonijn in water minder vet? Heb het liefst overal zo min mogelijk vet in, aangezien ik op het moment vet wil verliezen

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik pak de laatste tijd die gestoomde blikjes.
    Hoef je niet af te gieten ook.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    richting mensendieck gaan (houdingstherapie()Heeft mij jaren geleden veel goed gedaan en is de reden geweest dat ik op krachtsport ben gegaan.

@ Oscar: je mist echt basale voedingskennis. Lees anders het boek: burn the fat feed the muscle eens

18. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Welke smaak van de Whey Perfection heb je? Had eerst banaan nu cookies & cream, vond banaan beter :p Btw de service is echt super!

Btw Kevf kan je die ergens downloaden?

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    in de startpost 8)

20. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu proefwerkweek, dus genoeg tijd over. Vandaag maar eens een beginnetje aan maken. Thanks Kevf.

Heb zelf Berry Blast en die is erg lekker

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina