1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ~~

Ik weet niet wat je doel is met trainen, maar de meeste bodybuilders eten ~3 keer per dag rijst, rijst is een stuk beter dan brood. Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe fanatiek je met deze sport bezig bent hoor.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ Oscar: boek staat dus in de OP ;)

Goed om te horen dat die smaak lekker is, laat ik die nou net besteld hebben :D

3. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoa, wil geen bodybuilder worden hoor. Gewoon een goed getraind lichaam hebben.

Weet ik, ben hem nu al een tijdje aan het lezen.

Is m'n eerste whey, en ik las op dutchbodybuilding dat die smaak erg lekker was, dus ik nam de gok en die pakte goed uit.

4. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Je moet in de studieboeken duiken! :+ Een vriend van mij zei idd dat Berry Blast lekker was. Denk dat ik die volgende keer neem.

Brood is goed. Het is kut om rijst te eten. En wat versta jij onder een bodybuilder?

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    niks mis met rijst, al eet ik het al een half jaar niet meer tussendemiddag

6. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Naja eet liever brood dan rijst :p Denk niet dat het veel uitmaakt.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kan het natuurlijk ook afwisselen, ik heb ook nooit zin om 5 dagen achter elkaar rijst te eten namelijk.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    's avonds eet ik praktisch altijd rijst. Qua koolhydraten is het een beetje de vuistregel: des te minder verwerkt des te beter.

Brood is al een stuk meer mee gedaan dan rijst, maar aan de andere kant als je witte rijst checkt op de glycemische index tov volkoren brood.......

winnaar blijft voor mij toch echt havermout, volledig onverwerkt, rijk aan vitaminen en mineralen en een portie gezonde vetten _O_

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha ja dat gaat bij mij helaas niet op , woon nog steeds thuis dus het is nog altijd wat de pot schaft ( niet dat ik dat erg vind hoor , mama's eten :cool: )

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dunno wat jullie eten, maar met minimale aanpassingen kom je vaak met bijna al het avondeten een heel eind. Voorbeelden:

- zelf opscheppen hoeveel je nodig hebt
    - bij nassi en bami even twee eitjes er bij pakken
    - jus laten staan
    - saus laten staan
    - geen kaas over je eten

etc

pasta, noodles, rijst en aardappelen kunnen imo allemaal wel als kh-bronnen :)

edit: te snel op sent gedrukt. Gisteren voor de tweede keer een spier verrekt tussen mijn schouderbladen (Trapezius minor denk ik). alleen nu zo erg dat ik vannacht wakker werd van de pijn en mijn bed niet meer uitkwam. Gaaaaaaaaar

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Nou ja, let wel op met de aardappelen ;)

12. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    @ Kevf
    Maar hoe kun je weten hoeveel je nodig hebt als je zelf opschept? Met het avondeten heb ik vaal wel redelijk honger, dus eet ik ook wel wat. Hoe weet ik wat een goede portie is?

13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Havermout is nog lekker ook. Neem als ontbijt dus havermout van Quaker met melk en schepje Whey Perfection, echt heerlijk. Kijk nu altijd uit naar m'n ontbijt.

Heb je trouwens je Whey Perfection al binnen, Kevf? Zo ja, wat vind je ervan?

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    al binnen, maar zoveel rugklachten dat ik met diclofenac van het werk naar huis ben gegaan. Overeind komen van de bank duurt 5 minuten, ik ga nog maar even niet die pot open trekken :+

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb hier gister een tester van mee gekregen maar dan in poedervorm:
    http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-ethyl-ester/controlled-labs/green-bulge

Maar direct voor trainen gister uitgeprobeerd.
    De tering wat een zure shake was dat zeg8)
    Was ook echt gifgroen van kleur, maar hij was verrassend genoeg niet vies.
    Maargoed, heb er niet echt veel van gemerkt tijdens de training zelf.

16. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Had een keer die Pre Workout Booster geprobeerd (sample), alles ging kietelen :p Wel lekekr getraind. Wil misschien een keer Jack3D kopen.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    tis meestal na een paar keer dat de smaak begint tegen te staan. En dat je er niks van merkt is weer eens het bewijs dat het per persoon ontzettend verschilt welk no-product werkt

18. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Geen kaas over je eten?

Spier verrekking lijkt me niet erg lekker, even niet trainen lijkt me?

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kaas is niet bepaald gezond te noemen ;)

vet, zout etc

20. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt mijn pasta wel 100 keer lekkerder helaas:+

Jij eet vast nog wel brood of ben je helemaal naar rijst en havermout overgestapt? Wat gooi jij in dat geval allemaal op je brood verder?

En weet iemand in hoeverre de voedingstoffen kapot gaan als je brood in de toaster doet? Of maakt dat weinig uit?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina