Haha ik zie het. Zo kom ik ook niet over als een wiskundig wonder zeg.
Sorry, ik was even vergeten te zeggen dat ik 'droger' wil worden. Oftewel, gewoon een 6pack. Wat ik meer bedoelde met de vraag was of ik er niet teveel onderzit, zodat ik misschien ook spieren afbreek omdat ik er gewoon te ver onder zit. Want ik heb gene idee hoeveel ik onder mijn behoefte moet zitten om goed droger te worden. Excuses voor deze ontbrekenden, doch noodzakelijke, informatie.
Oke, thanks voor je info. Ik ben namelijk bang dat als ik in het weekend iets teveel heb, dit mijn werk van doordeweek teniet doet. Dit is dus niet helemaal zo, gelukkig. Mijn vetpercentage is ook een ruwe schatting op basis van foto's van anderen. Ik vind het nog niet droog genoeg om eerlijk te zijn. Het komt allemaal nog niet goed genoeg uit zeg maar. Ben wel tevreden nu, maar ik probeer het nu een beetje te perfectioneren. Want als ik niet aanspan zie alleen een globale vorm van de buikspieren, pas als ik aanspan zie je een sicpack, die naar naar mijn mening ook dan niet niet helemaal goed uitkomt, vandaar dus mijn reactie.
Laatst bewerkt: 24 mrt 2011