1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Schijt sportschool? Bij mij is het juist erg goed voor wat je betaald. Luisteren ook goed naar klachten/voorstellen voor verbetering ( zo zijn er nu 3 benchpress bankjes ipv 1). Genoeg gewichten ook. Ben er erg tevreden over eigenlijk.

Maarja jij bent die gold gyms gewend dus dan kan ik snappen dat het erg tegenvalt, lijkt me heerlijk om daar te trainen.

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nou, gewend is ook een groot woord. Aantal keer in getrained in de states.
    Ja opzich is het allemaal super klant vriendelijk, zo komt er op verzoek van ons een squat rek, maar het is voor 80% allemaal machines.
    En de dumbells vind ik kut.
    Zijn dit soort dumbells:
    en deze liggen gewoon absoluut niet lekker in balans.

Mijn vorige gym had deze:
    En die grips zijn echt heerlijk, en daarnaast, omdat ze massiefer zijn, zijn ze veel beter in balans.
    Jongen die achter de balie werkt, daar heb ik aantal keer samen mee getrained bij m'n vorig gym en die geeft aan dezelfde mening te hebben.
    Mochten ze vervangen gaan worden worden het ongeveer zulke dumbells.

Maargoed, voor die 23 euro die ik in de maand betaal tov die 50 bij m'n vorige gym is het het klagen ook niet echt waard.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kan me wel voorstellen dat die dumbbells lekkerder zijn ja , zelf nooit mee getrained dus kan er weinig over zeggen tho.

4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Wij hebben ook die Hammer Strength dumbells. Die liggen inderdaad lekker in de handen. Bij ons betaal je eigenlijk gewoon te weinig. Ik mag niet klagen met 20 euro per maand met wat er allemaal wel niet mogelijk is.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    20?! fak...ik betaal 105 per 3 maanden....

6. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    11 per maand hier! USC amsterdam, kan ik terecht bij verschillende vestigingen!

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    15.95 p/m:+. Wel met jaarabbo trouwens. Echt heel weinig voor wat je krijgt , als ik kijk naar andere sportscholen in de buurt waar je 60 p/m betaald en die veel kleiner zijn met minder mogelijkheden.

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben gegaan voor de 3 maanden.

9. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zit op 42,50 maar dat is onbeperkt fitness met daarbij trainingen van diverse vechtsporten, ook onbeperkt.

10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Vergeleken met andere sportscholen bij mij in de buurt is die van ons ook huge! 20 euro is echt super weinig als je bedenkt dat je naast fitness ook nog gebruik kan maken van sauna, zonnebank, squash, en van die sporten met muziek als ritme. Heel veel verschillende soorten sporten zijn dat. Ik maak overigens alleen gebruik van sauna. Daarnaast vind ik de klantvriendelijkheid ook op een hoog peil staan en hebben ze pas nog voor een nieuwe kleedhok+douches gezorgd. Super tof!

Wel merk ik ook de laatste tijd dat er steeds meer jongetjes komen. Jammer, want nu zijn telkens al die bankjes bezet ed.!

11. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Same here. Vind die €15,95 echt een hele nette prijs, al heeft het wel z'n beperkingen

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nu 3x wezen trainen met zo'n jacked shake. bevalt in de gym echt prima.
    Vandaag voor een football training geprobeert maar daar merkte ik er weinig van.
    Door de week train ik in de avond dus merkte weinig van een crash maar voel m vandaag 5och wel heel erg zeg.
    1 uur de shake genomen, half 2 tot kwart over 4 getrained en tegen 5 begon mn crash.
    Normaal ben ik wel helemaal kapot, nu ook, maar nu ben ik ook super vermoeid. m'n ogen vallen echt bijna dicht...

13. Taker.

Taker. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey leuk, een fitnessdraadje :)

@Flix
    Is zo'n Jacked shake een pre-workout booster?

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jup en een verdomd goede ook.
    Lees vorige paar pagina's maar.

@Kevf nog wat gehoord van Mike's?

15. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Haha nice. :cool: Waarom lopen er in mijn sportschool alleen maar bejaarden? :'-(

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    En MILFS, alleen dan zonder het ILF.

17. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt denk ik aan het tijdstip waarop je gaat. Hier zie je 's morgens en 's middags voornamelijk bejaarden en huismoeders, en tegen de avond komen de jongeren meer.

18. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Bij welke gym sport jij in de buurt dan? Ik ben bij Fitline en bij Topsquash in Maassluis geweest. Eerdaags even een rondje mee lopen in een gym in De Lier. 't Is alleen wel bekent dat daar alleen maar kassenbouwers rond lopen.

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Moest er net weer aan herinnerd worden dat de gym om 22:00 sluit:+

20. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ja dat vind ik wel zo facking schraal he.

Moet vaak werken tot 21:15, dan kan ik als ik als een idioot haast net 35 min trainen -.-

naja beter dan niks

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina