1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    True dat.
    Ik haal grotendeel van m'n info bij m'n trainingsmaatje vandaan.
    Die is 3 jaar personal trainer geweest en is de grootste Nederlandse atleet die ik ken. Kleine 1.92, 117 kg schoon aan de haak, bankdrukt de wereld etc.

2. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    De toon van jouw posts is ook iets anders dan die van sissygy ;)

3. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dat is wel mooi altijd ja met die deadlifts dat de halve gym naar je aan het kijken is door al die gewichten die eraan hangen, geeft je toch een beetje een motivatie boost:+ sterke (staande) military press ook! die gooi ik ook weer in me schema volgende maand, ben nu even met dumbells shoulder press aan het doen aangezien er enig verschil in kracht is bij me schouders/borst (rechter schouder/borst ietsjes sterker dan linker)

@ Pine, Holy shit loop jij nu opeens het engeltje uit te hangen en mij ondertussen proberen zwart te maken, terwijl AL jou laatste 15 posts ofzo NUL topic gericht waren ,maar puur waren om mij proberen te fucken, ze bevatten 0 topic gerelateerde waarde, terwijl mijn posts tenminste ook nog in ieder geval voor een gedeelte ontopic waren. Wat een misselijk mannetje ben jij toch zeg...
    Het is trouwens Syzigy kleuter.

Zal je vanaf nu voor dit topics sake negeren.

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213

5. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Zeg ik dat mijn laatste post topic gerelateerd waren? Volgensmij heb ik dat nergens gezegd.

Waar blijven die pics nou big boy?

Ckr man, gelukkig ken je me ook.

6. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij geeft alleen aan dat jij al 15posts (onderhand 16posts) offtopic post en constant aan het bashen bent. Het enige wat je doet is offtopic lullen en schreeuwen om foto's! Ik lees voornamelijk en word ook behoorlijk moe van je..

Ontopic: Ik ga vanavond in ieder geval weer lekker de sportschool in, vorige week ging lekker dus heb er zin in!

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ga alsjeblieft ergens anders irritant zijn ofzo!!

8. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    /signed

Wat zijn jullie ervaringen met ochtend/middag gym sessies?

Ik werk tegenwoordig vaak van 13:00-21:00 uur. Nou is de sportschool al om 22:00 dicht dus geeft me dat krap een half uurtje, wat simpelweg te weinig voor me is.

Alternatief is dus rond 11 uur gaan, wat me ook niet ideaal lijkt aangezien ik dan wel heel minimale voeding in mn systeem heb zitten..

Zal dus wel optie 3 worden: nieuwe sportschool zoeken die langer geopend is :)

9. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb vaak in het weekend om 11 uur sochtends getraind op me vorige sportschool aangezien die gym maar tot 1 uur smiddags open was op zaterdag en zondag,
    ik moet zeggen dat dat prima te doen was ook al ben ik niet echt een ochtend mens:+
    Zolang je anderhalf uur van te voren een goed ontbijt achter je kiezen heb met complexe koolhydraten en voldoende eiwitten kan je wel goed trainen in de ochtend imo!
    Maar een andere sportschool die tot 23:00 open is ofzo is wel wat gunstiger natuurlijk aangezien elke keer in de ochtend trainen me ook niet echt chill lijkt.

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Negeer Pine gewoon, hij is inderdaad echt een alpha male:+
    Dit is het enige topic waar hij post en als hij zich aan iets ergert laat hij het weten ook, en daarnaast trolled hij ook een beetje, niet teveel op ingaan dus..

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ooit eens een stuk gelezen dat je het beste kan trainen zo'n 5,5 uur nadat je wakker bent. Dat je dan het meeste energie hebt. Al zijn dat natuurlijk vuistregels. Het gaat er voornamelijk om wat je gewend bent imo. Ik train doorgaans om 17:30. Als ik in het weekend om 10:00 ga trainen dan heb ik daar meer moeite mee

verder rustweek deze week, ben echt compleet gesloopt door 5x5 en alles doet me pijn.....

12. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Uhm wie is er mee begonnen? Je kan me post ook gewoon negeren, dus ik weet niet wat je moeilijk doet... Btw goed om te weten dat je vanavond lekker weer gaat trainen! Als iedereen dat gaat posten wordt het ook een interessant topic.

Ook wel leuk dat hij steeds het gedeelte waar ik om foto's vraag negeert, zegt voor mij genoeg.

Ontopic: Ik ga na school weer lekker trainen, heb er zin in.

Ontopic2 (Twee keer ontopic in 1 post!): Heeft iemand nog aanraders voor smaken van de Whey Perfection?

btw hou ook van jou viktor <3

Laatst bewerkt: 18 apr 2011
  13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Als je homo bent kun je het ook gewoon zeggen hoor. Jij met je fetish voor (half)naakte mannen... :confused:

14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Nou ben afgelopen winter best veel aangekomen vind ik zelf iig. Dus nu wil ik gaan cutten, maar heb dit nog niet eerder gedaan. Qua eten moet ik dus 300 kcal onder m'n onderhoud gaan zitten, maar die 600 kcall die ik dan minder eet moet ik geheel van koolhydraten afhalen?

En qua training nog dingen waar ik op kan letten? Een collega van me zei dat je juist hoog in reps moet gaan zitten (rond de 15 x 3 oid).

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Trainen in de ochtend is echt dodelijk. Ga het morgen weer doen, aangezien ik die avond dan geen tijd heb. Maar echt..je staat op, eet ff flink, anderhalf uur later sta je in de gym dood te gaan. Heb echt by far de meeste energy een uur na het avondeten ofzo.

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het altijd heerlijk. Het uurtje na de training ben ik wel altijd helemaal dood op, maar als je dan beetje eet + een shake neemt ben ik anderhalf uur na de training weer helemaal het mannetje en dat voor de rest v/d dag.

Had het ook toen ik nog jogde in de ochtend. Je bent even bek af, maar na de douche ben je echt heerlijk fit!

17. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Je hebt verschillende dieten, je kan idd laag in kollhydraten gaan. Veel eiwitten en gezonde vetten en wat complexe koolhydraten.

Je moet gewoon hetzelfde blijven trainen, je kan na je KT cardio gaan doen bv. HIIT.

18. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net dacht dat ik nog snel kon trainen voordat de sportschool zou sluiten, kom ik de kleedkamer binnen doe ik mijn tas open ben ik mijn gymschoenen vergeten|:-
    Effe aan de balie gevraagd of ze nog gymschoenen hadden liggen? Hebben ze hem niet in mijn maat:+

19. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Op je sokken...? Is voor KT juist goed, is stabiel, beter dan van die hardloopschoenen.

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ok tnx. Was idd van plan of om aan HIIT cardio te doen of te beginnen met thaiboxen. Het laatste lijkt me leuker, maar is wel een ander soort conditie. Zou niet uit moeten maken toch? Zo lang je maar vet verbrand?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina