1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Sportkleding? Ik train altijd gewoon in sportschoenen, joggingbroek en een t-shirtje.. Geen speciaalzaak voor nodig hoor.

    En anders kan je altijd nog naar Perry Sports/Aktiesport enzo gaan.
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Pak altijd eerste beste t-shirt (het liefst lekker ruim) en sportbroekje uit de kast.. die kan je overal halen t-shirt bij de hema ofzo broekje bij aktiesport :D.. lekker boeien wat je draagt in de gym.. je bent er maar voor een doel en dat is trainen.

    Die gasten die speciaal een of ander te klein en strak shirtje of echt een tanktop aantrekken om te trainen (en rondlopen van "kijk mij eens spieren hebben") 8) :lol: .
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2011
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Pak altijd van die basic t shirtjes, die zitten comfortabel en kosten ook geen drol.
     
  4. Drzapper

    Drzapper Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan natuurlijk ook, dacht ga me even goed voorbereiden maar jogging broek etc heb ik ook nog wel thuisliggen :) En schoenen, die mogen geen zwarte zool hebben zeker? Anders moet ik nog sportschoenen kopen.

    @ Aernhem, Ik ben zeker niet zo'n gast die in een strak shirtje loop hoor :)
    Heb weinig spieren om mee te pronken hehe.
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik doelde ook niet op jou ;) meer in het algemeen. Je hebt gasten die op zich gewoon gespierd zijn maar soms lijkt het wel alsof ze daar meer komen om te "showen" dan te trainen, zijn vaak ook nogal luidruchtig en hebben zichzelf heel hoog zitten. Vind ik persoonlijk altijd zo kansloos.

    En over die schoenen.. ze zeggen idd altijd zwarte zolen etc. meestal als je in een gym komt dan loopt een groot deel gewoon op schoenen die ze buiten ook dragen oid ;) maarja dat is per school verschillend.
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik draag eerlijk gezegd ook altijd schoenen die ik buiten ook draag, doet bijna iedereen bij mijn gym.
     
  7. Drzapper

    Drzapper Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok beter, ga ik dat ook eerst proberen. Als ze het niet willen hebben koop ik wel nieuwe.
    Ik wil graag een 6-pack, als het kan nog voor de zomer. Ben best wel dun, en me buikspieren zijn ook wel een beetje zichtbaar :+
    Zou dit haalbaar zijn als ik 2-3 dagen per week heen ga?
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Train gewoon je hele lichaam, begin met een full body schema en dan komt het helemaal goed.
     
  9. Drzapper

    Drzapper Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok nice :) Ga ik me daar eens een beetje in verdiepen. Bedankt.
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    wat betreft die six pack.. sla een jaartje over.. gewoon wat vet erover maar dan kan je stuk gespierder worden dan dat je nu tot de zomer zowat droog moet trainen ;)
     
  11. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Laag vet% en je ziet je abs.

    Dit. Als ik jou was zou ik Rippetoe Starting Strength gaan doen. Is een perfect schema om vooral kracht te gainen als je begint. Door de zware compounds (= oefeningen waarbij je meerdere spieren aanspreekt) krijgen je abs ook prikkels. Je kan er altijd nog wat oefeningen voor de abs erbij doen. Ook kan je na je training cardio doen, langdurig met een hartslag onder de een bepaald aan slagen per minuut zodat je zo min mogelijk spier verbrand. Maar aangezien je zegt dat je niks te showen hebt lijkt me dit niet handig :p

    Weet je misschien je lengte / gewicht / vet%?
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2011
  12. Drzapper

    Drzapper Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, bedankt voor de tips :) Ben wel echt een noob als het op de fitness termen aankomt. Maar met de hulp van Dr.google ben ik er uitgekomen :+
    Dat ik weinig te showen heb is waar, hoef ook niet af te vallen.
    Jij bent de hunk van je avatar? Nice!

    Mijn gewicht: 68kg
    Lengte: 180cm
    Vet%: Geen idee..

    @ Aernhem: Je bedoeld wel gewoon naar de sportschool gaan, maar me buikspieren niet trainen? Ik hang al 3 jaar rond dit gewicht ofzo. Kan wel wat meer/gezonder eten op zich.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nee, dat is z'n idool aka aftrekplaatje. :+
     
  14. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Haha mooi, nee dat is mijn streeffyssiek ;) Wat ik zou doen als ik jou was is me goed inlezen over Rippetoe Starting Strengt en over voeding wat heel belangrijk is. Aan je stats te zien mag je ook wel wat meer eten :p Dan zul je in het begin veel sterker worden en flink wat massa pakken. Je moet ook goed kijken naar filmpjes van de technieken van de oefeningen, het is belangrijker dat je het goed uitvoert dan dat je meer gewicht tilt. Verder moet je je vooral niet laten intimideren door de brede kerels in de gym als je met weinig gewicht bezig bent. Dat komt allemaal vanzelf, iedereen is klein begonnen.

    Dus ff goed lezen over Rippetoe SS (Starting Strenght) en over voeding en dan komt het allemaal goed.

    Btw je moet niet verwachtten dat je binnen een no time breed wordt, want dat lukt niet ;) Wat wel goed is, is dat als je nu al begint je genoeg tijd hebt om voor de zomer wat massa te pakken! En als je vragen hebt gewoon stellen!

    Dit dus (no homo) :+
     
  15. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik let al een tijdje op mijn eten en merk nu ook wel dat ik wat droger wordt. Als ik aanspan zijn abs wel redelijk goed zichtbaar, maar zonder aanspannen zie je dus alleen de vorm van het geheel. Mijn vraag is dus of iemand nog wat tips en dergelijk heeft. Want ik doe eigenlijk maar wat op gevoel. Ik merk wel dat mijn kracht niet echt meer wordt. Ik bankdruk zelfs minder dan voor de vorige zomervakantie. Zou dit kunnen komen door het mindere eten?
     
  16. Drzapper

    Drzapper Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tips :thumbs: Dat ik wat meer mag eten klopt wel, ik eet niet echt elke morgen, laatste tijd wel wat vaker maar dan is het eerder een pakje goedemorgen. Heb best moeite om er echt boterhammen door te krijgen in de ochtend, waarschijnlijk omdat ik dit nooit echt gedaan heb. Is er een goede site waar ik filmpjes kan bekijken van de oefeningen/technieken?
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik train in wat ik in m´n kast tegen kom. Tshirt + jogging broek/shorts maar ook tanktop. Daarnaast loop ik ook gewoon regelmatig op m'n slippers door de gym.
     
  18. Drzapper

    Drzapper Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ok :) Maakt weinig uit dus wat je draagt. Slippers lijkt me ook wel relaxed. Behalve op de loopband dan :+ ''Gym'' dat zeg ik ook de hele tijd tegen m'n maat klinkt wel wat rauwer als sportschool :)
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Loopband is voor vrouwen en mannen die van hun vrouw moeten afvallen.
     
  20. Drzapper

    Drzapper Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina