1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik train praktisch altijd op sokken/blote voeten :)

ben ook helemaal geen voorstander van 90% van de sportschoenen. Als je al sportschoenen aandoet kan je het beste 1tje nemen met een hele harde zool. Dus geen runners/crosstrainers etc

2. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    IK kreeg laatst het advies meer eiwitten in mijn voedingschema te drukken. Ik eet al veel kipfilet, tonijn, probeer ook met avondeten zovele mogelijk kip te scoren, etc. Maar ik heb het even nagerekend en het was nog niet genoeg. Daarom ging ik dus ene beetje kijken wat ik toe kon voegen aan mijn eetschema voor mijn eiwitten. Ik kwam tot de conclusie dat ik gewoon het beste van whey door mijn brinta kan flikkeren sochtends. ik heb echt alleen geen flauw idee van welk merk/soort ik moet halen. Daarom vroeg ik mij af of iemand aanraders heeft of een site weet waar ik mij kan orienteren.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  4. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ja, alleen is HIIT denk ik effectiever maar met thai boxen verbrand je natuurlijk ook. Je moet het alleen wel goed plannen rond je trainingsdagen.

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Train bijna altijd op mn slippers:)

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Me too, maar word dan altijd raar aangekeken. 8)

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mwa, eerste week bij mn nieuwe gym wel, maar nu niet meer.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    die hou je ook aan? Kan op zich wel, als de zool maar hard is en er een opstaande rand omheen zit :)

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hangt van de oefening af.
    Waar ik bij zit/lig of rustig sta hou ik ze aan, maar als ik me schrap moet zetten gaan ze uit.

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik zou btw chocolade smaak nemen. Doe ik 's ochtends ook altijd door m'n brinta en is erg lekker :thumbs:

11. ill nino

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks! Ik vind 50e alsnog behoorlijk wat geld, maar ik had al wel gezien dat dat spul sowieso reteduur is. Aan de andere kant krijg ik er (waarschijnlijk) ook wat voor terug.
    Als ik elke dag 40g ervan door de brinta doe, is toch wel genoeg? Ik moest nog iets van 20g eiwit erbij.

Ik ben meer een fan van banaan, maar in ieder geval thanks voor de tip. Was er sowieso nog niet uit welke smaak ik wil, dus who knows. Maakt het nog uit voor het aantal kcal welke smaak je neemt?

Laatst bewerkt: 19 apr 2011
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    tis veel in 1x, maar per gram veruit het goedkoopst

hoe ziet je eiwitberekening er uit als ik vragen mag?

13. ill nino

Leuk Bevonden:
    0
    Ontbijt.
    Brinta + melk = 8,75 + 4,4= 13,15

Tussendoor.
    2 sneeen volkorenbrood met kifpilet = 8 + 7,65 = 15.65

Lunch.
    2 sneeen volkorenbrood met kipfilet = 8 + 7,65 = 15.65
    2 sneeen volkorenbrood met pindakaas = 8 + 6 = 14

Tussendoor.
    Tonijn= 37,5 Dit vervang ik af en toe door 2 gekookte eieren.

Avondeten. Hier tel ik 20 gram voor. Ik las ergens dat je dat als gemiddelde mag nemen. En aangezien we nog wel veel kip en vis eten, gok ik dat ik hier wel aan kom.

Late tussendoor.
    Banaan= 1 gram.

Dit bij elkaar opgeteld kom ik op ongeveer 117 gram. Ik weeg 64 kilo, dus er moet sowieso nog 10 gram bij. Zoals eerder al aangegeven kom ik in het weekend niet helemaal aan dit schema, maar dit probeer ik dan te compenseren door gekookte eieren te eten.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    eiwitten uit brood ed zou ik niet meenemen, daarvoor is de kwaliteit te laag. Maar met 1 shake per dag van 40 gr kom je al een heel eind

en F*** Yeah! Net 140kg gebencht. Helemaal alleen en tot op de borst. HEER-LIJK

edit: @nino: mbt je schema: een zeer redelijk begin, is nog wel wat te verbeteren. Morgen meer tijd :)

15. ill nino

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, thanks. Dus als ik de eiwitten van het brood weglaat en die 40 gram in m'n brinta doe smorgens heb ik wel genoeg denk je?

Respect voor je benchpress btw

16. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.019
    Als ik nou echt genoeg power wil tijdens het fitnessen + veel eiwitten binnen wil krijgen (om vooral groter te worden, dus ook in massa toe willen nemen, zonder dik te worden) moet ik dan aan die whey gainers beginnen ofzo? Hoor daar wel meer voer hier, maar m'n kennis hierover is 0.

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Whey gainers bestaan niet ;). Waarschijnlijk bedoel je een weight gainer. Zou er niet aan beginnen, beetje overbodig imo. Gewoon even goed wat lezen over voeding en een goed voedingsschema aanhouden.

Mocht je toch aan de weight gainer willen gaan, dan moet je er één met complexe koolhydraten nemen. Als je dat niet doet kom je wel veel aan, maar vooral veel suikers.

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zorg eerst nou maar voor een goed training en voeding schema voordat je aan de weightgainers gaat.

Weightgainers zijn voor mensen die absoluut maar niet aan kunnen komen, hoe hard ze het ook proberen. Niet voor mensen met een half tam schema die het maar niet op vinden schieten en zo denken sneller hun doel te bereiken.

19. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/

Lees hier de stickies en maak een eetschema.

20. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.019
    Zal het eens ff checken allemaal. Thanks. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina