Net echt iets raars gehad.
Na beetje stretchen, beetje spierpijn van zondag eruit werken, wat lichte warming up setjes was het tijd om te gaan bankdrukken. Ik heb al tijden niet meer normaal horizontaal gebankdrukt.
Er hing nog 40kg van m'n maatje op. Toen ik de bar uit de holders haalde viel me op dat m'n polsen raar heen en weer zwikte. Ik dacht zal wel met het lichte gewicht te maken hebben. Maargoed, ik gooide het maar even 20x de lucht in en ging over naar de 60kg.
Zelfde verhaal met m'n polsen.
Vervolgens ging ik naar de 90kg en ook zwikte m'n polsen raar heen en weer. Kreeg er met moeite 8 reps uit.
Eigenlijk leek het me geen goed idee om de 100kg te doen ivm m'n polsen maar ik besloot het toch maar wel te doen. Resultaat; relatief moeiteloos 7 reps! Helaas kwam ik met de bar tegen de holders aan waardoor m'n focus weg was en ik de bar maar terug hing. Voor m'n gevoel had ik nog makkelijk 3 reps kunnen doen(m'n buddy hield de stang wel met één arm in het midden vast omdat ik vaak spontaan al m'n kracht kwijt ben en het gewicht dan naar beneden lazert).
Vervolgens ben ik nog een keertje gaan liggen met de 100kg, persde er nog 4 reps moeiteloos uit, vervolgens 2 waarmee m'n buddy me lichterlijk(met 2 vingers) leiden. Toen nog 2 reps met wat meer hulp eruit weten te persen.
Daarna echt een facking harde borst+bicep workout gehad. Waaronder incline DB 34kg 8 reps(2x) 36kg 6 reps(2x), 4x 8 reps met 104kg op de fly machine.
Thank you uncle Jack3d I guess
Toen
Laatst bewerkt: 19 apr 2011